Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Prezes FT chce wzmocnienia pozycji TP, także rebrandingiem

Prezes FT chce wzmocnienia pozycji TP, także rebrandingiem

WitekT 18 Marca 2010 09:57

0 0

Chcemy, aby Telekomunikacja Polska wyróżniała się pozytywnie na tle konkurencji. Także pod względem jakości obsługi klientów - mówi Stéphane Richard, nowy prezes France Telecom, cytowany przez Gazetę Wyborczą.

Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły. (…) Mamy spore nadzieje na dalszy dynamiczny rozwój na polskim rynku, także dlatego, że polska gospodarka oparła się spowolnieniu gospodarczemu w 2009 roku - mówi Richard.




Jednym z elementów wzmacniania pozycji ma też być ujednolicenie marki, którą docelowo zostanie najprawdopodobniej Orange. Maciej Witucki, prezes TP dodaje, że taka zmiana wymaga jednak odpowiedniego momentu, a taki powinien nadejść w 2011-12 roku.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza     

Dodaj do:
w sumie: 37
  • 1

    18. ~  2010-03-18 14:04:05  host: 77-253-10-61.adsl.inetia.pl

    czyli francuzi zaczna teraz transferowac do swojego kraju 3% przychodów całej tepsy, barzo sprytnie... to chyba najdrozszy znaczek w dziejach jakiegokolwiek biznesu. Trzeba go regularnie splacac do usranej smierci i nigy i tak go sie niesplaci...

  • 1

    19. ~  2010-03-18 14:04:53  host: 77-253-10-61.adsl.inetia.pl

    i w taki oto prosty sposob transferuje sie nasze pieniazki do francji. A mowili ze czasy kolonialne juz minely...

  • -1

    20. ~alek  2010-03-18 14:33:06  host: dpn197.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeciez to nie nazwa decyduje, gdzie ida pieniadze, a ilosc posiadanych akcji. Moim zdaniem lepiej nalezec do wielkiej miedzynarodowej sieci, ktora moze kiedys zunifikuje swoje taryfy, niz w lokalnej firmie. Zreszta ja orange doceniam ostatnio za aktywnosc. Naprawde w kazdej mozliwej dziedzinie maja cos do zaoferowania. Od prepaida, po rzeczy typu loterii bmw konczac.

  • 1

    21. ~rysiek  2010-03-18 15:14:31  host: 212.160.172.70

    @20 niestety za marki (loga) się płaci. Tak jak TP łaci za piękny czrwono/pomarańczowy znaczek.

  • 1

    22. ~Chrome_TP  2010-03-18 15:18:08  host: 212.160.172.70

    ściema jakich mało - interesuje ich tylko kasa i taka alokacja zarówno środków jak i personelu aby mogli jej drenowac jak najwięcej - już od dawna liczy się słupek nie człowiek i nie widać żadnej perspektywy zmian na lepsze - i faktycznie słabsze jednostki w takiej atmosferze po prostu pękają - aka ta babka co skoczyła. Owszem jest to tragedia ale nie można powiedzieć że firma cokolwiek pozytywnego zrobiła aby do nich nie dochodziło - a wręcz przeciwnie.

  • 1

    23. ~  2010-03-18 15:27:13  host: 194.246.124.200

    ja mam netie :)

  • -1

    24. ~  2010-03-18 15:35:49  host: 212.160.172.70

    @23 pewnie też po sieci TP.

  • 1

    25. ~  2010-03-18 15:36:01  host: t02-11.opera-mini.net

    STOP ZŁODZIEJSKIM PRAKTYKOM FT! Dlaczego my Polacy na to pozwalamy? Najbardziej żenującym upodleniem jest "opłata za prawo do używania marki". SKANDAL!!! @6,7: Nie TP tylko FRANCA wykończyła, niejednego już zresztą pracownika! Przecież nie było takich rzeczy dopóki nie było złodziei z Francji. @11: Chyba żartujesz, że FT dużo u nas inwestuje??? @20: naiwny...

  • 1

    26. ~  2010-03-18 15:43:43  host: t02-11.opera-mini.net

    Mirku, proszę zacznij wreszcie wstawiać spacje po kropkach, przecinkach, itp.!

  • 1

    27.  2010-03-18 16:09:31

    Zrezygnowałem z TelePsa w 2003 r. Nawet nie dzwonię na numery TP bo wszystkie na które dzwonie to ENS, UPC, Tlenofon. Milion klientów rocznie mniej oznacza że jeszcze parę lat się pomęczymy i sama padnie ?

  • 1

    28. ~  2010-03-18 16:29:57  host: 194.246.124.200

    no nie padnie bo mam netie na łączu tp więc oni i z tego się utrzymają :(

  • 0

    29.  2010-03-18 17:24:12

    @28 różnej maści bezprzewodowi zaczynają konkurować z tp. Za parę lat może i dla nich znajdzie się większe miejsce na rynku.

  • 0

    30. ~andre38  2010-03-18 19:14:17  host: 87.204.92.139

    Poprawa jakości obsługi klienta w TP to "pobożne życzenie" prezesa FT. Aby to osiągnąć trzeba personel profesjonalnie przeszkolić. A TP potrafi tylko kłamać i oszukiwać.

  • 0

    31. ~Zero  2010-03-18 20:58:30  host: chello089076221060.chello.pl

    #30: na przestrzeni ostatnich lat naprawdę się poprawiło, zarówno w TP jak i w Orange

  • 0

    32. ~Tom  2010-03-19 13:02:12  host: 77-254-214-48.adsl.inetia.pl

    @29 Piszac o bezprzewodowych miales na mysli urynki Mietka & Stefka na 2,4 GHz, czy opertorow GSM oferujacych "mega" transfery w swoich sieciach? W pierwszym przypadku "operatorzy" biora dsla od TP - przylacze najczesciej znajduje sie w jakiejs szkole w srodku niczego, poniewaz TP dostala prikaz od UKE i musiala dobudowac conieco. Wiec mysle Kolego, ze nie masz racji :) Nasz rodzimy monopolista ma przed soba dlugie lata wylacznosci, bo nawet PR Netii nie zalatwi rozbudowy ich sieci na terenach wiejskich i malych miasteczkach. Nawet gdyby znalazly sie pieniazki, to latwiej korzystac z LLU i WLR niz grzebac we wlasnej sieci.

  • 0

    33. ~beznick  2010-03-22 00:30:40  host: 86-36-n1.aster.pl

    ~Tom: najłatwiej im (nicniemającym i nicnierobiącym)jest korzystać z BSA i WLR, bo przy LLU jakoś muszą zaznaczyć swoją obecność w centrali TP by przejąć pary z przełącznicy ( na Cu lub DSLAM).

  • 0

    34. ~Chrome_TP  2010-03-22 01:41:15  host: cow180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad 30 tu nie chodzi nawet o szkolenia - pod tym względem jest dość dobrze - inny jest wałek - co rusz robi się tak, że dany konsul ma być od wszystkiego -sprzedaż, uszkodzenia(neo, pots,IPTV, DTH, hostingowe), problemów formalnych, informacyjnych. Sęk w tym, że tu się codziennie coś zmienia i to nie tylko w ofertach, procedurach, - jest tego tyle że człowiek tego nie ogarnia -a firma nie da ci potrzebnego czasu byś się w to dzień w dzień wgryzał co skutkuje tym, że ma się konsuli niby od wszystkiego ale niestety z tylko powierzchniową wiedzą o pewnych sprawach - zamiast grupy wyspecjalizowanych konsuli w danych aspektach którzy z danej dziedziny rozwalą nawet najbardziej złożone przypadki. Dodatkowo dochodzi fakt że konsuli jest po prostu za mało bo firma tnie na nich przeznaczaną kasę (nawet outsourcing)i dodatkowo zamiast zapewnić większą obsadę konsuli w danych porach kiedy jest największy ruch to się odciąga personel z innych sekcji od realizacji ich zadań, bo to taniej wychodzi (a tymczasem robota leży, a wiadomo sama się nie zrobi co generuje opóźnienia), że nie wspomnę o sajgonie - generalnie człowiek najefektywniej pracuje jak "wdrażasz się w rytm" danego zagadnienia - a tu co rusz wpada co innego wytrącając z rytmiki pracy, do tego debilny i nazbyt czepialski monitoring - a jak trafi się jeszcze wredny idiota po drugiej stronie to idzie szajby dostać... taka robota naprawdę nie jest lekka i potrafi zmęczyć emocjonalnie/psychicznie naprawdę szybko, że nie wspomnę o wypaleniu zawodowym, o stresie nie będę nawet gadał bo słów szkoda - generalnie skutkuje to tym że człowiek ma po prostu klienta w *** i olewa wszystko żeby nie dostać świra - bo mało mu płacą, a za dużo wymagają + do tego czepianie się o najmniejsze pierdoły, gnojenie jakiejkolwiek kreatywności i głupawe trzymanie sie formułek/sloganów i niedopracowanych procedur i pranie mózgu przez najbliższe kierownictwo które ci wytyka że masz złe słupki/statystyki/cele też jakoś motywacyjnie nie

  • 0

    35. ~Chrome_TP  2010-03-22 01:44:23  host: cow180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wpływa - czyli krótko - witamy w świecie korporacji...

  • 0

    36. ~  2010-03-22 22:58:56  host: 77-253-3-33.adsl.inetia.pl

    #34. W tym co piszesz masz całkowitą i niezaprzeczalną rację, ale jak TP ma zwiększać zyski???. Najlepiej zacząć od niższych półek a nie od siebie. To się podobno nazywa "kapitalizm".Jeśli chodzi o ten segment obsługi klienta, o którym piszesz, to ja osobiście mam generalnie pozytywne doświadczenia. Pisząc swoją opinię miałem na myśli solidne przeszkolenie już od Kierowników Pionów Obsługi Posprzedażowej, którzy to w odpowiedzi na moje monity piszą nieprawdę, nie na temat albo udają, że nie wiedzą o co chodzi. A mam w tej kwestii duże doświadczenie, ponieważ czekam na założenie telefonu już...16 lat!!!, chociaż słupek telef. TP mam 40m od domu. Jednym słowem jest gorzej niż ŻLE!. Pan prezes FT powinien zrozumieć, że przez takie traktowanie klienta, TP długo nie będzie postrzegana pozytywnie na tle konkurencji.

  • 0

    37. ~andre38  2010-03-22 23:03:24  host: 77-253-3-33.adsl.inetia.pl

    #34.Zapomniałem się podpisać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-157-192.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet