DAJ CYNK

Rynek elektroniki noszonej po 1Q2017 wg Strategy Analytics

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Apple wykorzystał spadek sprzedaży urządzeń Fitbit i po I kwartale 2017 roku jest liderem rynku elektroniki noszonej.



Apple wykorzystał spadek sprzedaży urządzeń Fitbit i po I kwartale 2017 roku jest liderem rynku elektroniki noszonej.

Sprzedaż urządzeń z nurtu elektroniki noszonej stale rośnie i w I kwartale 2017 roku na rynek trafiło ich o 3,8 mln więcej niż przed rokiem (wzrost z 18,2 mln do 22 mln). Nie wszystkim jednak wiedzie się tak dobrze.

Sprzedaż urządzeń Fitbit spadła z 4,5 mln w I kwartale 2016 roku do 2,9 mln w I kwartale 2017 roku, co zepchnęło firmę na trzecie miejsce na rynku (13,2% udziału). Spadła też sprzedaż Xiaomi - z 3,8 mln do 3,4 mln (15,5% rynku). Sytuację wykorzystał Apple sprzedając 3,5 mln zegarków Apple Watch (wzrost z 2,2 mln) i jest aktualnym liderem rynku elektroniki noszonej (15,9% rynku). W przypadku pozostałych producentów liczba sprzedanych urządzeń wyraźnie wzrosła, z 7,7 mln do 12,2 mln.


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Strategy Analytics