Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Prawie 20 mln tabletów do końca 2010 roku

Prawie 20 mln tabletów do końca 2010 roku

Q! 17 Października 2010 20:55

0 0

Do końca 2010 roku nabywców znajdzie prawie 20 mln tabletów - wynika z danych przedstawionych przez firmę analityczną Gartner.

Dokładne dane mówią o 19,5 mln tabletów sprzedanych do końca roku. 61% z nich znajdzie nabywców w Ameryce Północnej. Głównym rozdającym karty w tym segmencie rynku będzie iPad, który przetarł szlaki dla tego typu urządzeń.




W kolejnych latach liczba sprzedanych tabletów ma dynamicznie rosnąć. W 2011 roku nabywców ma znaleźć 54,8 mln tych urządzeń, natomiast w 2014 roku - 208 mln. Wszystko dzięki spadającej średniej cenie w kolejnych latach.

W ciągu najbliższych dwóch lat ma ona wynieść poniżej 300 dolarów i stać się bardzo atrakcyjna w stosunku do cen mini notebooków. I to właśnie one mają ponieść największe straty z tytułu wzrostu popularności tabletów.

Źródło tekstu: cellular-news, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~pik  2010-10-17 21:37:32  host: abfj162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak wejdzie tablet Vedii z telewizją cyfrową do Polski to ceny spadną jeszcze bardziej. Vedia ogłosiła ,że wprowadzi jeszcze w tym roku Tablet z DVB-T i Telewizją mobilną ! A cena ma być poniżej 1000 zł !

  • 0

    2. ~niekumaty  2010-10-18 09:08:05  host: 213-17-201-42.ip.netia.com.pl

    Jestem ciekaw ile z tych 20 milionów to najtańsze chińskie badziewie, które może służyć najwyżej jako ramka do zdjęć... Jakoś nie bardzo widzę co poza nimi i iPadem można kupić.

  • 0

    3. ~rappy  2010-10-18 10:35:44  host: 25-to4-6.acn.waw.pl

    rosnąć? ciekawe jak, skoro użytkownicy po zakupie biją się z myślami "po co im to" - bo elektroniczna gazeta w kiblu wcale nie jest fajniejsza niż ta papierowa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.