Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Prąd od Multimedia Polska

Prąd od Multimedia Polska

LuiN 23 Czerwca 2015 13:03

4 2

Multimedia Polska stawia na sprzedaż pakietową, dorzucając do oferty usługi wykraczające poza dotychczasowy model biznesowy. Oprócz ubezpieczeń czy telefonii komórkowej i monitoringu domu oferuje również energię elektryczną. Widzi potencjał w tym rynku, na którym do tej pory blisko 330 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę prądu.

Rozszerzamy nasze portfolio usług, także o takie, które dotychczas nie kojarzyły się z multimediami, ale dobrze wpasowują się w strategię oferowania klientom dodanej wartości produktowej. Do Internetu czy telewizji cyfrowej dodajemy ubezpieczenia, usługi mobilne, ale też energię elektryczną - podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Inwestor Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych w Multimedia Polska.

Dane Urzędu Regulacji Energetyki (URE) wskazują, że rynek energetyczny szybko się rozwija. Nie tylko więcej firm oferuje usługi, lecz także większa jest świadomość konsumentów. Od 2007 roku, kiedy możliwa stała się zmiana sprzedawcy, zrobiło to blisko 330 tys. gospodarstw domowych (dane na koniec kwietnia br.). Choć to niewiele ponad 3 proc., to ich liczba - zwłaszcza na przestrzeni trzech ostatnich lat - szybko rośnie. Jeszcze w 2011 roku dostawcę energii zmieniło nieco ponad 14 tys. osób, w 2013 było to już 120 tys. Od grudnia 2014 roku dynamika wzrostu przekroczyła 14 proc.

Energia staje się coraz bardziej znanym towarem, to nie tylko prąd w gniazdku, który powinien bez przerwy płynąć. Klienci mają większą świadomość możliwości zmiany sprzedawcy i potrafią z niej skorzystać. Wybierają oferty, rozumieją, że uzyskali możliwość zaoszczędzenia, również na energii elektrycznej - przekonuje ekspert.

Dostawcy i sprzedawcy usług muszą dostosowywać ofertę do wymagań klientów. Dlatego choć Multimedia Polska wciąż stawia na Internet, telewizję i telefon, to rozwija ofertę i oprócz sprzedaży prądu jeszcze w ubiegłym roku wprowadziła możliwość ubezpieczenia domu i telefonię komórkową. W 2014 roku z łącznych przychodów (705,8 mln zł) 49,4 proc. stanowiły przychody z telewizji, 31,2 proc. z Internetu i 15,5 proc. z telefonii. Wszystkie pozostałe źródła stanowiły niecałe 4 proc.




Mamy oczywiście cele biznesowe związane z energią, ale traktujemy je jako jeden ze strumieni przychodów usług i produktów. O liczbach jeszcze nie rozmawiamy, jesteśmy nowym sprzedawcą. Zaczęliśmy sprzedawać energię w I kw. ubiegłego roku i ciągle się rozwijamy. Aktualizujemy nasze cele sprzedażowe z miesiąca na miesiąc, bo tak dobrze rozwija się sprzedaż - mówi Jacewicz.

Spółka ma ponad 800 tys. klientów i stara się przyciągnąć kolejnych, proponując konkurencyjne ceny, a także pakiety usług, gdzie płaci się tylko za jedną z nich. W ubiegłym roku klienci mogli liczyć na 15-proc. upust względem taryfy sprzedawcy, u którego kupowali energię wcześniej. W tym roku mogą uzyskać przez pół roku darmową telewizję i Internet.



Naszą unikalną ofertą jest możliwość pakietowania energii z innymi usługami. Dzięki temu klienci zaoszczędzają jeszcze więcej, podpisując z nami umowę na pakiet, mogą np. uzyskać do sześciu miesięcy darmowego abonamentu za telewizję i Internet - wskazuje Jakub Jacewicz.

Źródło tekstu: Newseria     

Dodaj do:

Tagi: jakub jacewicz | multimedia polska

w sumie: 22
  • 1

    3. ~pabloki  2015-06-23 17:16:36  host: 213.158.221.145

    @2 slabo wyszła ci ta reklama.to ja napisze ... u mnie przy pozostaniu przy dotychczasowym dostawcy miesięcznie oszczędzam 30 zł i mam pewnośc właściwych faktur. pozostanie u dotychczasowego dostawcy nie wiazało sie z podpisaniem nowej umowy, nic nie musiałem zmieniac i mam pewnośc gwarancji ceny bo taką mam umowę. warto czasem zostać u dotychczasowego dostawcy bo zmieniajac można sie przejechac i zapłacic kare za zerwanie umowy lub narazić sie na niepotrzebne koszty np. płacenie dwóch rachunków o takim samym zuzyciu,

  • 0

    4. ~  2015-06-23 17:46:56  host: user-94-254-198-89.play-internet.pl

    Ciekawe kiedy w pakiecie będą oferować kartofle.

  • 0

    5. ~  2015-06-23 20:12:09  host: user-46-113-61-233.play-internet.pl

    @2: 20zł rocznie? Miesięcznie? Dziennie?
    P.S. Tutaj nie wyjdzie Ci ta reklama, bo każdy kojarzy dawną "Telekomunikację Novum", ich metody działania oraz ile kar nałożyły na nie UKE i UOKiK.
    A gdyby ktoś nie pamiętał, to wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "novum ukarana".

  • 0

    6. ~  2015-06-23 20:18:36  host: user-46-113-61-233.play-internet.pl

    @3: A ile Cię kosztuje ta gwarancja ceny w dodatkowych opłatach stałych (opłata handlowa, obowiązkowe usługi "dodatkowe")?
    P.S. Nigdy po zmianie sprzedawcy nie płaci się 2 rachunków za to samo "zużycie", tylko często zdarza się, że sprzedawca nie zapewnia umowy kompleksowej i płatność jest "podzielona" na 2 faktury wystawiane osobno przez sprzedawcę (cena energii czynnej i ew. opłata handlowa) oraz OSD - dystrybutora (opłaty dystrybucyjne - sieciowa zmienna i stała, abonamentowa, przejściowa, jakościowa).
    W takiej sytuacji, jedyne na czym możesz stracić (oprócz wybrania niekorzystnej oferty), to dodatkowa prowizja za przelew lub wpłatę (jeżeli nie masz bezpłatnych przelewów).
    Natomiast przy umowie kompleksowej opłaty związane z dystrybucją są "refakturowane" na nowego sprzedawcę, który umieszcza je na rachunku dla klienta.

  • 0

    7. ~  2015-06-23 20:55:22  host: user-46-113-61-233.play-internet.pl

    @7: Na jakim etapie są u Was umowy kompleksowe (dopiero wszystko uzgadniacie, czy już można skorzystać z tego udogodnienia?), czy jest możliwość rozliczania w okresach 1 lub 2-miesięcznych, jakie grupy taryfowe oferujecie, czy można podpisać umowę na krótszy okres np roczną, 2-letnią, gwarancja stałej ceny, czy nie wyższej niż u dotychczasowego sprzedawcy?
    Proszę także o podanie konkretnej ceny kWh np. dla klienta Tauronu albo PGE w taryfie G11.

  • 0

    8. ~  2015-06-23 20:56:41  host: user-46-113-61-233.play-internet.pl

    Szkoda, że znikł komentarz przedstawiciela Multimediów, bo byłem ciekaw odpowiedzi.
    A kryptoreklamy firmy na "N" moderacja nie ruszyła.

  • 0

    9. ~pabloki  2015-06-23 22:21:39  host: 213.158.222.52

    @6 nic mnie nie kosztuje gwarancja stałej ceny poza podpisaniem umowy 24 lub 36 bez obowiązku korzystania z usług dodatkowych. nie płace też opałty handlowej ale wiesz co cena i tak sie nie zmieni bo jest duża konkurencja . w kwestii podwójnego fakturowania było kilka reporataży w tv że ludzie dostawali podwójne faktury za to samo zuzycie( i musieli je płacić) a gdy zrywali umowy z nowym dostawca płacili kare ( ale to akurat zgodnie z umową). oczywiście sa sytuacje w których opłaci sie zawarcie nowej umowy z nowym dostawcą ... tylko czy dla 2 zł m-c warto to robić?

  • 0

    10. ~  2015-06-24 08:08:51  host: user-109-243-105-43.play-internet.pl

    @9: Jeżeli te reportaże są dostępne w internecie, to proszę o linki, bo nie uwierzę, jak nie zobaczę.
    Prędzej mogę zrozumieć, że ktoś nie ogarnia podwójnego fakturowania (jedna opłata zmienna - cena energii oraz ew. stała - opłata handlowa na pierwszej fakturze - sprzedawca, a 2 zmienne i 3 stałe na drugiej - dystrybutor), niż w to, że otrzymuje 2 rachunki dokładnie za to samo.
    Gdyby na fakturach znalazły się dokładnie te same opłaty, to na pewno byłaby możliwość złożenia reklamacji albo odwołania "wyżej" i unieważnienia jednego z rachunków, bo nie ma możliwości, żeby na jednym "liczniku" mieć wybranego więcej niż jednego sprzedawcę.

    W kwestii oszczędności, to różnie wychodzi - najwięcej na zmianie sprzedawcy zyskają małe firmy (od kilkunastu do kilkuset złotych/mies - zależnie od zużycia, taryfy oraz wybranej oferty) oraz mieszkańcy Warszawy i Górnego Śląska (kilka do kilkudziesięciu zł/mies). Natomiast gospodarstwa domowe z innych regionów kraju mają ceny zatwierdzane przez URE (z niższą marżą sprzedawcy), z którymi trudnej konkurować.

  • 0

    11. ~  2015-06-24 10:01:54  host: 188.146.99.21.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mnie Tauron kusił gwarancją ceny, ale okazało się, że ta "przyjemność" kosztuje 8zł miesięcznie (4zł w pierwszym roku) - na nieznacznie tańszych kWh (0,2gr, 0,002zł netto) oszczędzę rocznie powiedzmy 10zł, a oddam 96zł w opłacie handlowej, w zamian dostając IMHO zbędną usługę "Elektryk 24h" lub obietnicę sprzedaży "zielonej energii" (do wyboru).

  • 0

    12. ~  2015-06-25 09:29:42  host: user-46-113-222-67.play-internet.pl

    @Pabloki: Z największych koncernów obecnie tylko PGE oferuje "gwarancję ceny" bez dodatkowych opłat, w zeszłym roku podobną ofertę miała chyba Energa.
    W aktualnych ofertach Enei, Energi i Tauronu ze stałą ceną jest opłata handlowa w wysokości 8-17zł (czasami np. w pierwszym roku 0zł albo np. 50% opłaty).

  • 0

    13. ~Mariusz  2015-06-29 13:23:59  host: host-92-0-69-100.as43234.net

    Może i kiedyś był problem z Telekomunikacją Novum, nie wiem, ja nie kojarzę. Teraz jestem ich klientem i wszystko działa jak należy. Nie wiem, może trzeba czytać dokładniej umowy. Przecież wszystko jest w nich zapisane. Ja nie mogę na tę chwilę niczego złego o nich powiedzieć.

  • 0

    14. ~  2015-11-26 15:28:35  host: r1a3.lcs.net.pl

    to bzdura i dziadostwo bo od sierpnia nie dostałem faktury a nawet nie było odczytu numeru licznika i podaję to sprawę do prokuratury

  • 0

    15. ~alinabartki  2015-12-06 05:51:52  host: ip-88-220-97-104.unregistered.net.exatel.pl

    Zawarlam umowe z dostawca energi multiMedia 11 lipca 2015r Juz na poczatku mam z tym sprzedawca same problemy Do dnia dzisiejszego 5 grudzien nie otrzymalam zadnej faktury od nich Za to regularnie otrzymuje faktury od ENERGI poprzedni dostawca ktore oplacam Zdzwonilam na infolinie i otrzymalam od Pani chyba nie do konca kompetetnej w tej sprawie ze to ja powinnam zglosic do ENERGI ze juz nie jestem ich odbiorca i nie powinni mi przysylac faktur Pytam pania czemu oni tego nie zglosili do energii pani twierdzi ze to zrobili i nie ma pojecia czemu energia tak robi Pytam czy nastepna fakture ktora otrzymalam do zaplaty do 16 grudnia dla energii mam placic pani nie wie Dowiedzialam sie tez od pani ze oni nie prztsylaja narazie faktor bo maja braki kadrowe niedorzeczne Co to za Firma ktora rozpoczyna dzialalnosc i nie ma ludzi do pracy a tych co ma to nie potrafia sesownie informowac klijeta i zrobic wszystko by kazdy klijet byl zadowolony To zamierzam zglosic do prokuratury jako oszustwo Moze prokuratura zalatwi to za pracownikow i konsultantow multiMediow Tak ostrzegam nie chcecie miec klopotow strzezcie sie dostawcy energii multiMedia

  • 0

    16. ~  2015-12-06 10:50:39  host: host-62-141-197-183.swidnica.mm.pl

    Tez mam ten sam problem co pani alinabartki,tez nie dostaje faktur od nich, okazalo sie ze wogole nie mam umowy sprzedazy z tauronem ani z multimedia. Nie wiem co teraz robic, ktos cos wie co nalezy zrobic w tej sytuacji?

  • 0

    17. ~Crazy  2015-12-07 16:30:44  host: 83-238-92-186.ip.cybergrota.com.pl

    Opowiem jak działa ta firma żeby niezdecydowanym otworzyć oczy. Firma wysyła przedstawicieli aby namawiali ludzi do zmiany dostawcy energii niby wszystko ok ale. Przedstawiciele tej firmy chodzą po ludziach podając się za pracowników Taurona i pod pozorem np. wymiany licznika próbują zmusić ludzi do podpisania papierów niby na tą zmianę, a później okazuje się iż jest to nowa umowa z tą firmą, a jeżeli będziecie chcieli zerwać umowę straszą karami umownymi. To skandal i złodziejstwo a jak ktoś praktykuje takie rzeczy to czy może być godnym zaufania dostawcą energii elektrycznej?

  • 0

    18.  2015-12-07 16:51:47

    ,,cena za energię zakupioną" - dobry ludek mi wytłumaczy skąd wymyślane są takie opłaty?! Dziwię się, że nie ma rachunku za ,,prąd stojący" i ,,prąd biegnący".... :-(

  • 0

    19. ~SHOOVAR  2015-12-29 20:46:41  host: 78-11-129-163.static.ip.netia.com.pl

    MULTIMEDIA ENERGIA !!!!! KRĘTACZE

    Cały cyrk zaczął się od podstępnego podpisania z Nami umowy przez
    handlowca, który zaklinał się, że jest z RWE, o czym świadczyła nazwa
    RWE kilkukrotnie pojawiająca się w treści umowy, która tak naprawdę
    była broszurką. Podpisanie umowy z "RWE" miało skutkować zamrożeniem
    stawki za prąd na okres 4 lat. W umowie znajdowało się również
    upoważnienie, które miało być czystą formalnością, w której
    upoważniamy przedstawiciela handlowego do przedłużenia umowy z RWE.
    Tymczasem okazało się, że upoważniliśmy do rozwiązania umowy z RWE
    przez zielone ludziki z Multimedia energia. Od tamtej pory byliśmy
    trzykrotnie w siedzibie Multimedia, za każdym razem z tym samym
    wypowiedzeniem umowy. Za każdym razem Panie mądrze kiwały głowami,
    mówiąc że rzeczywiście mają coś takiego w rejestrach, ale ktoś,
    gdzieś, coś i jakoś kogoś z kimś... i tak wyszło za co przepraszają
    i już wprowadzają zmiany. Podpis, data, stępel i dowidzenia :D :D po
    każdej wizycie otrzymywaliśmy pismo z RWE, że w Naszej sprawie
    wykonywane są kolejne kroki związane ze zmianą dostawcy prądu. Każdy
    telefon w celu zdobycia informacji kończył się zdiwieniem ze strony
    obsługi, że zgłoszenia są w rejestrze, ale umowa jest aktywna.
    Ostatnią wypowiedź uzyskaliśmy od kierownika działu reklamacji.
    Stwierdził, że w styczniu przyjdzie faktura, którą trzeba zapłacić,
    rozwiązać umowę i wrócić sobie do starego dostawcy. Ale na cholerę mi
    tak rada. Najeździłem się, żonę szlag trafia, a oni Nas informuję,
    że maszyna ruszyłą i to nie ich problem, tylko ktoś tam zawinił i nie
    poczuwają się do winy. poza tym po takim czymś będzie mnie teraz
    czekała zabawa z powrotem do RWE.
    Dziękuję

  • 0

    20. ~SHOOVAR  2015-12-29 20:53:06  host: 78-11-129-163.static.ip.netia.com.pl

    Dodatkowo powiem, że handlarze z Multimedia ENERGIA przechodzą szkolenia wciskania kitu. Zarząd niekoniecznie o tym wie, bo liczą się cyferki. handlarze wiedzą co mówić i kiedy się pojawić. Potem przy skardze Panie w okienku się uśmiechają i mówią, że to niemożliwę, lub (najczęściej) kompletnie nie reagują na takie zarzuty. Albo mówią, że przedstawicieli otrzymują z firmy zewnętrznej i nikt tego nie weryfikuje. Poza tem.... podpisanie umowy przebiegło na korytarzu na kolanie, ze specyficznymi podpowiedziami. Cała sytuacja nie została nawet zweryfikowana telefonicznie. Ale aby rozwiązać umowę, to ani telefonem, ani listami, ani osobiście.....

  • 0

    21. ~klient  2015-12-31 15:58:19  host: 37-128-24-183.adsl.inetia.pl

    tez mam problem z Multimedia energia, Dostaje fatury od dotychczasowego dostawcy energii mimo, że mam umowe z multimedią (od multimedii nie dostałem żadnej faktury jeszcze), nie wiem jak zerwać tą chorą umowe, za zerwanie kary ( tak wiem było wszystkio w umowie a człowiek niestety naiwny że bedzie cacy), może spróbować z winy dostawcy... przecież obowiązkiem ich jest załawtienie wszystkich formalności z dotychczasowym dostawcą...

  • 0

    22. ~Ashanti  2016-04-22 12:23:55  host: 078088029079.dynamic-ra-6.vectranet.pl

    Firma multimedia chciała nas oszukać a właściwie jej przedstawiciel. Przychodząc do nas oklamal że jest z firmy z której pobieramy energię elektryczną a jesteśmy w Tauron Kraków i że musimy uzupełnić jakiś dokument ze zapoznalismy się ze zmianą opłat... A tak naprawdę podpisaliśmy umowę ze przechodzimy do nich...albo oszustwo to ich polityka firmy albo przedstawiciel oszustwem chcę pozyskać klientów...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-189-139.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet