Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pracownicy Play "bez przykrywki" w popularnych serwisach

Pracownicy Play "bez przykrywki" w popularnych serwisach

WitekT 16 Października 2009 18:50

0 0

W wielu serwisach i forach internetowych pojawią się - oficjalnie - pracownicy Play pomagający rozwiązywać problemy użytkowników. Na razie jest ich dwóch - napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik operatora.

Od kilku dni na głównych forach… pozakładaliśmy profile Play4You1 i Play4You2. Pod tymi nickami będą pracować nasi najlepsi konsultanci po to aby aktywnie pomagać Klientom PLAY również w tej wirtualnej rzeczywistości. Celem/zadaniem PLAY4You nie będzie przekonywanie kogolwiek czy FRESH jest czy nie jest najlepszą ofertą na rynku, to chyba oczywiste ;-) Celem tej akcji jest szybka i skuteczna pomoc. Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukując osób, które potrzebują wsparcia/ skutecznej pomocy. Zapodziało się zgłoszenie, nie działa pakiet, przedłuża się rozpatrywanie reklamacji, Gruszka Cię wkurzył (ok., tym ostatnim nie będziemy się zajmować!). Celowo piszę o tej akcji w tak otwarty sposób. Nie chcę aby ktokolwiek inny podszywał się pod nasze działanie. Pamiętajcie - tylko te dwa nicki - to ludzie z PLAY - napisał na swoim blogu rzecznik.




Pracownicy Play mają znaleźć użytkownika, który opisuje swój problem, potem poprosić go w jednym z kolejnych postów o kontakt. Czasem będą odpisywać od razu na forum, czasem bezpośrednio użytkownikowi.

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 141
  • 0

    122. ~Roz  2009-10-22 23:02:03  host: ip-89-174-126-73.multimo.pl

    @121: pewnie dlatego że jak ktoś naprawdę szuka pomocy to kontaktuje się z bokiem a aktywność obrońców playa i innych operatorów jest i tak tak duża że nie ma sensu angażować oficjalnych klakierów :)

  • 0

    123. ~maciek  2009-10-23 08:35:15  host: 90-156-20-19.as.kn.pl

    moze ktos mi na to odpowie. chcialem przedluzyc umowe z Play. pani na infolini powiedziala mize to nie ma sensu, zeby podpisal nowa umowe z nowym numerem. nie wierzylem pojechalem do punktu we wroclawiu a tam pan powiedzial wprost ze ich interesuja tylko nowi klienci. podobnotakie wytyczne dostali od swoich przełożonych.

  • 0

    124. ~  2009-10-23 09:05:59  host: p07-13.opera-mini.net

    Do 123: bo rok się kończy a 3mln nie mają stąd takie chore zasady. Ale lepiejby zrobili gdyby do każdego abo kartę play fresh lub playonline na kartę dawali. I klient byłby zadowolony i play cały. A tak to play idzie na dno nie szanując swoich klientów

  • 0

    125.  2009-10-23 10:03:47

    ~Roz - no to podobno jest świetny krok, zostawiający w tyle konkurencję nie dbającą o klientów ;-)

  • 0

    126. ~  2009-10-23 10:25:39  host: skynet-94-141-145-235.koronowo.com.pl

    Planowalem kupic HTC hero w Play ale niestety zasieg 3G maja tak beznadziejny ze w tej chwili to jedynie zwykly tel mozna u nich wziasc.O mobilnosci i jako takim dostepie do 3G poza miastem mozna pomarzyc

  • 0

    127. ~Jacek  2009-10-23 11:08:45  host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @125 Tak, fantastyczny - wszystkie poważne firmy powinny wyjść z usługami na zwenątrz. Wyobraź sobie mechaników z aso chodzących po ulicach w poszukiwaniu klientów ich marki z zepsutymi samochodami, piekarzy sprawdzajaccych czy nasze poranne bulki są aby na pewno świeże i dziennikarzy krążących po ulicach i właczających się w dyskusje dotyczące ich artykułów:DDDDD Pomysł konsultantów szlajających się po forach kojarzy mi się z troskiwością dresirzy. Dresiarze też kręcą się wszędzie i pytają ludzi czy mają jakiś problem :)

  • 0

    128. ~Jacek  2009-10-23 11:10:35  host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @126: pomijając dziadowski zasięgl playa to htc szczerze odradzam - nie znam nikogo kto jest zadowolony z jego używania. Jak potrzebujesz dobry smartphone to zachęcam do zakupu blackberry

  • 0

    129. ~VIOLATOR  2009-10-23 11:31:55  host: skynet-94-141-145-235.koronowo.com.pl

    Dziwne bo ja znam duzo osob zadowolonych z androida w HTC ktorzy wlasnie z windy sie przesiedli na HTC G1 lub HTC Hero ;)

  • 0

    130. ~Jacek  2009-10-23 11:43:24  host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @129: ktoś zna niezadowolonych po to żeby ktoś mógł znać zadowolonych:) Znajomi narzekali głownie na system percyjny i obsługę. Popresiadali się głownie na iphony i jeżynki i chyba nawet samsunga omnię.

  • 0

    131. ~VIOLATOR  2009-10-23 11:48:17  host: skynet-94-141-145-235.koronowo.com.pl

    Na system operacyjny mozna bylo narzekac przed aktualizacja bo bywalo ze sie wieszal w androidach ale od wersji 1.5 chodzi stabilniej.Po prostu trzeba telefon poznac i posciagac co trzeba ;) zreszta tak jest z kazdym sprzetem z systemem operacyjnym.

  • 0

    132.  2009-10-23 12:04:20

    ~Jacek - wszyscy to mówią - ja mam inne zdanie...

  • 0

    133.  2009-10-23 12:07:14

    "Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukując osób, które potrzebują wsparcia/ skutecznej pomocy." Czy konsultanci będą przeszukiwać wszystkie fora, także te nietelekomunikacyjne, blogi autorskie, oraz mniej popularne fora? Czy nie będzie tak, że będą wybierać tylko te problemy, które są łatwo rozwiązywalne lub takie w których to użytkownik lub jego telefon jest powodem zgłaszanego kłopotu?

  • 0

    134. ~Jacek  2009-10-23 12:39:47  host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @133: Mają znajdować osoby z problemami z play i kontaktować się z nimi prywatnie - już to ktoś tu pisał. To chyba raczej chodzi o blokowanie rozwijania niewygodnych tematów na forum: osoba z problemem zostanie poproszona o podanie prywatnych namiarów i w ten sposób nie będzie sensu rozwlekania dyskusji z innymi na forum. Przynajmniej tak to wygląda. @131: mnie nie musisz tłumczyć - ja nie mam i nie miałem htc. Używam nokii 6230i :)

  • 0

    135. ~  2009-10-24 07:43:26  host: v04-13.opera-mini.net

    Konsultanci play jakos sobie radza..niskie ceny w pf nie sa przypadkiem.od 2tyg mam gsm play.kupilem 500MB ale1 i ostatni raz-tylko w telu mi net chodzi,nawet na v6 mi edge nie idzie.co do sieci to czasem rwie sesje na operze gdy krece sie po domu a w nocy jest ciekawiej:sygnal spada z 5 do 2kresek i wywala mnie na plusa.o tych problemach z bok lepiej nie gadac-wiedza gdzie maja maszty i tyle,reszta to tajemnica biznesowa firmy.mirekb

  • 0

    136. ~Bonek  2009-10-24 14:05:20  host: tor-exit.aof.su

    No dokładnie będą blokować nie wygodne tematy na forach i stronach. Niezła zagrywka marketingowa i reklamowa. Z jednej strony zrzucą nie wygodne tematy na drugą stronę zaś już zrobili sobie reklamę jacy to oni do przodu że wprowadzili coś takiego...

  • 0

    137. ~mirekb  2009-10-25 13:43:24  host: 188.33.66.72

    jednak poszło na v6..masakra z tym fonem,ustawiania wap przyszły klikam zapisz a tu nic nie ma..w smsach tez.dziwne.przełoże sim i będzie wap..edge p4 słabiutko idzie na modemie..do fona takie edge jak raz-dokładnie jak w nazwie pakietu "pol w fonie"

  • 0

    138. ~ojejku  2009-10-25 15:38:18  host: cmk48.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Swoją drogą to ciekawe czy to będą starzy forumowicze którzy do tej pory się maskowali czy zupełnie nowe postacie. W sumie jak ktoś z was bywa tam często to na pewno zauważy kogo z żarliwych obrońców playa nie ma :)

  • 0

    139. ~Q  2009-10-25 18:18:57  host: rxproxy.com

    A inni operatorzy mają coś takiego?

  • 0

    141.  2009-10-26 12:07:02

    Jak na razie nie trafiłem na działalność tych moderatorów. Ta akcja w ogóle ma miejsce? Czy tylko wiele szumu o nic?

  • 0

    142. ~  2009-10-26 18:58:23  host: v01-05.opera-mini.net

    Innym nie potrzeba takich akcji bo mają lepszych pracowników .Może nie takich super ale idzie wszystko załatwić ... A w play to nawet szkoda czasu na cokolwiek ...można sobie wpisać w pasku przeglądarki http://waligruszka.com.pl tak samo działa play jak ten adres

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-233-235.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.