DAJ CYNK

Pracownicy Play "bez przykrywki" w popularnych serwisach

WitekT

Wydarzenia

W wielu serwisach i forach internetowych pojawią się - oficjalnie - pracownicy Play pomagający rozwiązywać problemy użytkowników. Na razie jest ich dwóch - napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik operatora.

W wielu serwisach i forach internetowych pojawią się - oficjalnie - pracownicy Play pomagający rozwiązywać problemy użytkowników. Na razie jest ich dwóch - napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik operatora.

Od kilku dni na głównych forach… pozakładaliśmy profile Play4You1 i Play4You2. Pod tymi nickami będą pracować nasi najlepsi konsultanci po to aby aktywnie pomagać Klientom PLAY również w tej wirtualnej rzeczywistości. Celem/zadaniem PLAY4You nie będzie przekonywanie kogolwiek czy FRESH jest czy nie jest najlepszą ofertą na rynku, to chyba oczywiste ;-) Celem tej akcji jest szybka i skuteczna pomoc. Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukując osób, które potrzebują wsparcia/ skutecznej pomocy. Zapodziało się zgłoszenie, nie działa pakiet, przedłuża się rozpatrywanie reklamacji, Gruszka Cię wkurzył (ok., tym ostatnim nie będziemy się zajmować!). Celowo piszę o tej akcji w tak otwarty sposób. Nie chcę aby ktokolwiek inny podszywał się pod nasze działanie. Pamiętajcie - tylko te dwa nicki - to ludzie z PLAY - napisał na swoim blogu rzecznik.

Pracownicy Play mają znaleźć użytkownika, który opisuje swój problem, potem poprosić go w jednym z kolejnych postów o kontakt. Czasem będą odpisywać od razu na forum, czasem bezpośrednio użytkownikowi.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł