Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pośpiech przyczyną błedów w produkcji Galaxy Note 7

Pośpiech przyczyną błedów w produkcji Galaxy Note 7

orson_dzi 21 Września 2016 15:29

6 0

samsung galaxy note 7Jak informuje Bloomberg, powołując się na własne źródła, przyczyną błędów przy produkcji nowego Note'a 7 był nadmierny pośpiech. Samsung chciał koniecznie zaprezentować smartfon przed premierą nowych iPhone'ów.



Kierownictwo Samsunga miało być przekonane, że nowe iPhone'y będą tylko ewolucją w porównaniu do poprzednich modeli firmy. Przez to naciskano na inżynierów żeby w jak najkrótszym czasie skończyli projekt nowego Note'a. Miał on zaoferować więcej niż iPhone 7 i pojawić się na rynku jeszcze przed jego premierą. Jedną z ważniejszych kwestii miała być większa pojemność akumulatora.




Inżynierowie mieli trudne zadanie, aby zmieścić akumulator pojemniejszy o 500 mAh w obudowie nie większej niż ta z Galaxy Note 5. Jak informuje Bloomberg, kierownictwo firmy jest przekonane, że gdyby nie tak duży nacisk na zwiększenie tempa pracy, to udałoby się uniknąć problemów z eksplodującymi akumulatorami.

Zobacz: Samsung zawiesza sprzedaż Galaxy Note 7
Zobacz: Samsung znalazł przyczynę awarii akumulatorów Note'a 7
Zobacz: Jak odróżnić wybuchowego Note'a 7 od bezpiecznego?
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: Bloomber; wł     

Dodaj do:

Tagi: samsung galaxy note 7 | samsung

w sumie: 14
  • 0

    1. ~lumiafan  2016-09-21 15:47:13  host: 213-17-226-66.static.ip.netia.com.pl

    chytry dwa razy traci

  • 0

    2. ~wiatrak  2016-09-21 15:47:45  host: user-94-254-224-159.play-internet.pl

    naprawde....pośpiech jest głowna przyczyna? niewiarygodne. wg. mnie chciwość , pazernośc na kase i zachłannośc tej . nic dla nich nie znaczy bezpieczeństwo koncowego uzytkownika wobec spodziwaanych zyskow i dlatego to własnie bezpieczenstwo uzytkownikowdla samsunga jest mniej ważne

  • 0

    3. ~Pix  2016-09-21 15:49:24  host: 84-10-54-235.static.chello.pl

    Ależ to żadna nowość, że produkują szybko i byle jak. Teraz jedynie oficjalnie to potwierdzili. Gdyby produkowali wolniej i dobrze, nie musieliby się aż tak bać nowego iPhona. Natomiast skopiowanie z iPhona niewymiennego akumulatora, było tym przysłowiowym gwoździem do trumny.

  • 1

    4. ~Prz  2016-09-21 16:11:35  host: etg24.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jaki pośpiech? Przecież co roku w tym samym czasie debiutują

  • -2

    5. ~  2016-09-21 16:24:56  host: public-gprs352242.centertel.pl

    Wolniej i dobrze? samsung? kiedy to samsung zrobił coś dobrego w niskiej cenie? Nawet w wysokiej cenie to totalny badziew jak ajsit

  • 2

    6. ~Centurion  2016-09-21 17:30:26  host: public-gprs368440.centertel.pl

    Niestety wygląda to tak, jak gdyby Samsung produkował Note 7 nie tyle w celu zaspokojenia potrzeb klientów, lecz przede wszystkim własnych, ambicjonalnych przepychanek ze swoim głównym konkurentem na rynku smartfonów!

  • 1

    7.  2016-09-21 18:01:31

    Moim zdaniem wytłumaczenie jest delikatnie mówiąc co najmniej głupie, ponieważ problemy nie dotyczą Note 7 z akumulatorami firmy ATL. Poza tym konkurencja w telefonach o zbliżonych rozmiarach montuję większe akumulatory: 4100-5000 mAh: http://tlp.is/b7c

  • 3

    8.  2016-09-21 19:08:59

    Miło by było gdyby Telepolis zajęło się tematem wymiany note 7 przez samsunga i napisało newsa na ten temat.
    Wymiana miała rozpocząć się od 19 września, dziś mamy 21 i nikt w polsce nie ma nowego telefonu.
    W serwisie nowych urządzeń brak, a samsung pytany o szczegóły zasłania się formułką z szablonu "wysyłka zacznie się 19 września i będzie wg. kolejności zgłoszeń" ... Tylko że nie zaczęła się, a w usa już wczoraj ludzie odbierali nowe note7.
    Samsung sobie robi jaja z klientów którzy zostawili u nich grube pieniądze a dostali kupę zapakowaną estetycznie i modnie.

  • 0

    9. ~Static  2016-09-21 20:05:50  host: user-94-254-225-133.play-internet.pl

    Kto teraz to kupi i zaryzykuje że mu jajka oderwie.

  • 0

    10. ~~~~  2016-09-21 20:14:09  host: 185.137.19.158

    Teraz to zmyślają, żeby się wytłumaczyć i poprawić wizerunek. haha.

  • 0

    11.  2016-09-21 22:25:38

    No i w czym problem? Zaoferował więcej niż jabłko? Zaoferował! Więcej... wrażeń "rozrywkowych". Teraz o Samsungu jest przynajmniej tak samo głośno, jak o najnowszym jabłkofonie. ;-)

  • 1

    12. ~akumulator  2016-09-21 23:12:52  host: d217-214.icpnet.pl

    Samsung sam doprowadzi do samozagłady - przez swoją pazerność i olewanie klientów!

  • 0

    13. ~Diablo  2016-09-22 09:45:35  host: user-94-254-225-94.play-internet.pl

    Sranie w banie,wpadki zalicza każdy,ja pozostaje przy Samsungu od lat,obecny to s6 edge+ i złego słowa o nim nie powiem

  • 0

    14.  2016-09-22 13:43:12

    @13
    Widocznie nie miałeś problemów z dziłaniem urządzeń od nich. Mi padła od nich drukarka laserowa zaraz po pierwszym roku po zakupie, a gwarancja była tylko na 1 rok (zakup na firmę). Z dyskami od nich miałem szczęście i problemów nigdy nie było.
    Telefonu teraz nie mam nowego bo przetrzymują mój jako zakładnika a nowego nie mają aby wysłać więc wstyd żeby tak bogata firma tak bardzo lekceważyła klientów swoich "flagowych" urządzeń.
    Z pewnością inni też się cieszą że zapłacili a teraz nic nie mają, tylko straty (abonament muszę przecież płacić i kolejne raty za urządzenie bo na start kosztowało niecałe 2k zł).
    Masz tu linka do video które wczoraj wieczorem wrzuciłem, note 7 restartuje się sam ... http://tlp.is/b7p
    Odesłałem go do nich niech się z tym męczą

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-241-199.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet