Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Porozumienie Polkomtela z dystrybutorami - oficjalnie

Porozumienie Polkomtela z dystrybutorami - oficjalnie

sirmark 4 Września 2009 16:33

0 0

Polkomtel oficjalnie poinformował, że zakończył dzisiaj negocjacje nowych warunków handlowych z poszczególnymi dystrybutorami doładowań pre-paid. Porozumienia zaakceptowali wszyscy dystrybutorzy. W wyniku tego doładowania dostępne są w całej dotychczasowej sieci sprzedaży.

Osiągnięte dwustronne porozumienia są korzystne dla stron, stwarzają stabilne i trwałe warunki dystrybucji dla wszystkich partnerów handlowych i sieci dystrybucyjnych - powiedziała Bogusława Matuszewska, członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży Polkomtels. - Choć indywidualne negocjacje z naszymi partnerami były momentami twarde, okazały się jednak konstruktywne, a przede wszystkim przebiegały z poszanowaniem interesów obu stron. Naszym priorytetem była organizacja całego procesu w sposób najmniej odczuwalny dla klientów Plusa i udało nam się ten cel osiągnąć.

Jak napisano w komunikacie, negocjacje umów z dystrybutorami doładowań są wynikiem polityki handlowej Polkomtel. Obecna sytuacja na rynku telefonii komórkowej - obniżki cen usług, spadek stawek rozliczeń międzyoperatorskich, a także spowolnienie wzrostu rynku - wymusza działania zmierzające do racjonalizacji kosztów, w tym kosztów dystrybucji.




Polkomtel poinformował także, że rozpoczął prace i rozmowy dotyczące rozszerzenia sieci dystrybucji doładowań usług pre-paid o nowych partnerów.

Szerzej o konflikcie pomiędzy Polkomtelem a dystrybutorami pisaliśmy w tej wiadomości oraz w tej i w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 32
  • 0

    13. ~Franziska Bronstein  2009-09-04 18:10:49  host: wap.mobile.project4.pl

    Ja jako blondynka sobie tak myślę, że sieć Plus jako najbardziej zaawansowana technicznie musi mieć najwięcej awarii. I te awarie właśnie świadczą o nowoczesności Plusa. Przecież jeżeli coś jest proste to nawet jak już się zepsuje to łatwo to naprawić. A taka skomplikowana sieć Plusa ma prawo częściej się psuć i trudniej to naprawić. Jak źle myślę to napewno prawdziwi mężczyźni z Mobilkinga mnie poprawią.

  • 0

    14.  2009-09-04 18:21:56

    @10 faktycznie o tym sposobie zapomniałem. Ale brak tam darmowego nr. Duży plus za sms z przypomnieniem, że się skończył, ale żeby nie można było aktywować nowego....

  • 0

    15.  2009-09-04 18:42:37

    No to ilu Plus użytkownikó starcił przez niemożność dołądowania? setki tysięcy pewnie?

  • 0

    16.  2009-09-04 18:52:50

    A gdzież tam wlo! Polkomtel stracił "jedynie" - po raz kolejny zresztą - na swoim wizerunku.

  • 0

    17. ~  2009-09-04 19:33:04  host: 77-254-205-138.adsl.inetia.pl

    Polkomtels: D rożnie już Plusa nazywaja...

  • 0

    18. ~Fx  2009-09-04 20:36:59  host: px-fo.telsten.com

    Ha Ha zapewne plus musiał grzecznie spuścić główkę żeby nie upaść i zgodzić się na zasady gorsze dla nich niż przedtem ;] dosłownie i w przenośni OWNED! ;] piękna sytuacja... kiosk zarobi, klient kupi, a plus zarobi mniej niż przedtem jak zaczął sapać, że za mało i za mało ;] na pohybel plusowi! ;]

  • 0

    19. ~Wagon  2009-09-04 20:41:44  host: 194.146.253.22

    Za Polkomtelem pójdą w ślad inni operatorzy i założę się że jak np Plej srej będzie wojował to oczywiście będzie wszystko w porządku.Ot taka moralność Kalego...

  • 0

    20.  2009-09-04 20:46:00

    Wagon (19) będzie o tyle "w porządku", że w Play masz 365 dniu ważności konta. Więc nawet jak nie doładujesz przez jakiś czas i nie będziesz mógł rozmawiać, to przynajmniej nie stracisz numeru.

  • 0

    21. ~NG  2009-09-04 21:53:11  host: ip-89-174-40-81.multimo.pl

    Eee no... A ja chciałem, żeby się nie dogadali... Kurrrrrde :D Masakra.

  • 0

    22. ~Taczian  2009-09-04 22:11:18  host: 77-253-133-6.adsl.inetia.pl

    Też macie problem z SMSami dłuższymi niż 160 znaków? U mnie albo nie dochodzą do adresata(testowane na mixIII i IV)albo dostaję pomieszane tudzież poucinane:/ Wymieniłem sim w salonie, ale nadal to samo. W BOK trafiam na ciemne masy... Problem od lipca. Może znajdzie się ktoś kto by to wyjaśnił. Od 2001 jestem w Plusie, ale teraz już czas na zmiany. Pozdrawiam Was!;)

  • 0

    23.  2009-09-04 22:17:16

    "Choć indywidualne negocjacje z naszymi partnerami były momentami twarde, okazały się jednak konstruktywne, a przede wszystkim przebiegały z poszanowaniem interesów obu stron." ---------------------------------------------- z poszanowaniem interesów obu strona - a jakże - i myślą ,że czystający tez słowa to debile bez mózgu?:P co za kłamstwa,no normalnie stek kłamstw ! kretyni

  • 0

    24.  2009-09-04 22:39:40

    jojo - a kogo to obchodzi? wizerunek nie kasa, jeśli użytkownicy nie odeszli ;-)

  • 0

    25. ~s1k0r3k  2009-09-04 23:55:04  host: ip-89-174-118-171.multimo.pl

    24 Co? Wizerunek to nie kasa? Marka to nie kasa? Możesz sobie Plusa (ślepo) bronić ( cokolwiek się dzieje to plus jest zawsze wg Ciebie zajebisty, wszyscy to wiemy więc nie musisz nam 1000 razy tego powtarzać)) ale nie pisz głupot. Wizerunek firmy, tak dużej z taką rozpoznawalnością marki, lidera telekomunikacyjnego, w dzisiejszych globalistycznych czasach jest jednym z głównych instrumentów marketingowych A WIĘC KASA. 2 dni trudności w doładowaniach nie zmusi dużej ilości klientów do odejścia, zwłaszcza że spory procent ludzi nawet nie wie, że taki problem istniał, więc co to za dowód zajebistości Plusa? Ale jeśli komuś się ciągle zdarzają wpadki to jednak ludzie zaczną odchodzić. Świadczą o tym wyniki Plusa, więc to, że ty jesteś szczęśliwy, bardziej niż w małżeństwie, na dobre i złe, nie znaczy że wszyscy są szczęśliwi widząc ciągle wpadki operatora. Trochę w końcu już odeszło, więc nie wszyscy są szczęśliwi JAK TY. W każdej sieci jest również duża liczba klientów którzy w ogóle nie są przywiązani do operatora i jesli Op w momencie końca umowy nie zachęci klienta to może mówić GOOD BYE. Wiesz co? Plus też.

  • 0

    26. ~  2009-09-04 23:59:23  host: ip-89-174-118-171.multimo.pl

    A wie ktoś ile plus płaci teraz sprzedawcom?

  • 0

    27. ~alive  2009-09-05 00:50:25  host: inet20909ng-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Mysle ze jakies 10% plus oddaje na ziemi, więc jesli dołoży do tego promo np +30% to zostaje 60% z doładowania czyli cena za minute dla plusa jest koło 18 gr...a gdyby tak pośrednika w doładowaniach nie było to prosta oferta bez głupich promo mogła by być flat koło 20 gr, no to może być jeszcze pięknie:))) zmienie chyba nick na marzyciel;-)

  • 0

    28. ~WojtekM  2009-09-05 01:26:27  host: cll135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @23: Oj, od razu kłamstwa. Normalny "PR talk". Pozdrawiam

  • 0

    29. ~n  2009-09-05 11:00:44  host: public25082.xdsl.centertel.pl

    22.Taczian - mam nokie6300 w drugim Orange i od początku miewam takie problemy, kiepsko, ale da się żyć, wkrótce koniec.

  • 0

    30.  2009-09-05 12:46:29

    ~s1k0r3k - w tym przypadku nie - jeśłi pisaliście o totalnej utracie wizerunku, Plus totalnie powinien starcić kasę... Stracił? Wątpię czy promil promila ;-) A więcej powiem - zyskał te półtora procenta od każdego dołądowania... Mówimy o różnych rzeczak - trzymaj się kontekstu wątku i wypowiedzi innych - a ja zwykle sobie kpię z durnych opinii ;-)

  • 0

    31.  2009-09-06 22:18:17

    Kto w tym sporze spuścił z tonu? Plus czy dystrybutorzy?

  • 0

    32. ~moonlight  2009-09-07 12:27:45  host: apn-95-40-5-193.dynamic.gprs.plus.pl

    @ MADMAX - pewnie jedni i drudzy. teraz reszta z w3 zrobi to samo, zresztą dziś już gdzieś była taka informacja.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-83-136.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.