Internet staje się pierwszym źródłem wiedzy medycznej i coraz częściej zastępuje wizyty u lekarzy - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach społecznościowych użytkownicy najczęściej szukają rekomendacji w sprawie suplementów diety i opinii o lekarzach. Porad udzielają przede wszystkim internetowi eksperci, blogerzy i sportowcy, rzadziej branżowi specjaliści.
Z raportu IMM wynika, że tylko w czerwcu tego roku pojawiło się ok. 3,6 tys. publikacji dotyczących suplementów diety. Zdecydowana większość w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku (42%). Media społecznościowe to także przestrzeń, gdzie publikowane posty generują duże zainteresowanie. W czerwcu zanotowano 48 tys. interakcji. Przeważają treści dotyczące rekomendacji suplementów diety na forach i blogach, reklamy, a tylko niewielką część stanowią informacje specjalistów i lekarzy.
Internet to także miejsce, w którym szukamy lekarzy, przede wszystkim na Facebooku i Twitterze.
Źródło tekstu: newseria
Co to blur?
Jest byk w tekście. Zamiast H.264 powinno być H.265. Inna sprawa że tegoroczny procesor powinien ob ...
Wolę telewizor od bestii i nie płacić tyle w groszach.
Z taką ilością reklam wszystkie powinny być odkodowane
Poczekajmy a zmienią zdanie. Zresztą to i tak są tylko plotki wypuszczone na potrzeby MS, nic więcej ...