DAJ CYNK

Pora zadbać o dotychczasowych klientów

WitekT

Wydarzenia

Co kwartał z usług Orange rezygnuje 130-150 tys. abonentów i kilkakrotnie większa liczba użytkowników telefonów na kartę. Podobna jest sytuacja w innych sieciach, wyłączając PTC, która w tym roku chlubi się bardzo niskim wskaźnikiem odejść (0,5-0,6% miesięcznie) - pisze Rzeczpospolita.

Co kwartał z usług Orange rezygnuje 130-150 tys. abonentów i kilkakrotnie większa liczba użytkowników telefonów na kartę. Podobna jest sytuacja w innych sieciach, wyłączając PTC, która w tym roku chlubi się bardzo niskim wskaźnikiem odejść (0,5-0,6% miesięcznie) - pisze Rzeczpospolita.

Można szacować, że co roku co najmniej 1 mln abonentów rezygnuje z usług własnej sieci i szuka innej. Wskaźnik odejść dla użytkowników usług na kartę jest kilkakrotnie wyższy.

Nie warto się wdawać w wojny o odchodzących klientów. Korzystniej jest zadbać o tych, których już mamy, i nie oddać ich konkurencji - uważa cytowany przez Rzeczpospolitą przedstawiciel jednej z sieci komórkowych.

Na rozwiniętych rynkach wskaźnik odejść jest niższy niż w Polsce. Według danych sieci Vodafone dla kilku krajów europejskich miesięcznie rzadko przekracza 1,5%.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita