Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości POP pozwala odzyskać pieniądze

POP pozwala odzyskać pieniądze

WitekT 16 Listopada 2004 15:29

0 0

Od 8.11.2004 r. w sieci Idea dostępna jest zupełnie nowa usługa odzyskania utraconych środków finansowych, która jest dostępna dla użytkowników ofert Idea POP, Dla Każdego i Jednej Idei na kartę oraz dla abonentów oferty Jedna Idea mix. Korzystanie z usługi nie obejmuje abonentów ofert IdeaMIX, IdeaMIX TP oraz pozostałych ofert abonamentowych w Idei.

Usługa ta polega na możliwości odzyskania przez użytkownika/abonenta niewykorzystanych środków finansowych, które aktualnie są tracone w dniu zakończenia terminu ważności doładowania konta (przypisanego do odpowiednich wartości doładowań np. miesiąc w przypadku doładowania o wartości 25 zł) lub po przejściu użytkownika do okresu pasywnego (okres Y, w którym użytkownik nie może wykonywać połączeń wychodzących i wysyłać SMSów).

Warunkiem niezbędnym do skorzystania z usługi przez użytkownika/abonenta jest dokonanie ponownego doładowania konta w ciągu maksymalnie do 5 dni od dnia przejścia do okresu pasywnego lub zakończenia terminu ważności środków z doładowania. Po dokonaniu doładowania konta utracone środki finansowe wracają na konto użytkownika/abonenta.

Doładowanie uprawniające użytkownika/abonenta do zwrotu utraconych środków finansowych może być dokonane w dowolny sposób tzn. za pomocą kart zdrapek, elektronicznych kanałów doładowań – ATM, terminale w punktach sprzedaży sieci Idea, numeru TP SA 0 300 900 900, Internetu, SMSa, posiadanych punktów Profit itp. i dotyczy następujących wartości: 10 zł, 25 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł.




Zwrot środków finansowych użytkownikowi/abonentowi dokonywany w ramach usługi dotyczy tylko i wyłącznie środków znajdujących się na koncie głównym, nie są natomiast zwracane środki finansowe uzyskane w promocji i znajdujące się na koncie promocyjnym np. bonusowe doładowania itp.

Zwrot środków finansowych w ramach skorzystania z usługi nastąpi w terminie maksymalnie do 2 dni po dokonaniu przez użytkownika/abonenta doładowania konta.

Usługa odzyskiwania środków finansowych nie wymaga dokonywania aktywacji przez użytkownika/abonenta, a korzystanie z niej nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~spaku  2004-11-16 22:03:00  host: pa74.morag.sdi.tpnet.pl

    Ale łacha!! w simplusie nie matakich problemów a w heyah jeszcze lepiej.

  • 0

    2. ~banda  2007-11-10 09:14:13  host: gmw66.internetdsl.tpnet.pl

    to i tak złodzieje

  • 0

    3. ~Kabis  2008-06-21 15:25:34  host: gl133-20.master.pl

    a jak załaduje za 5zl to mi zwrócą środki ?? bo za 10zł nie ma karty :/ odp. jak najszybciej bo muszę to wiedzieć

  • 0

    4. ~milenka  2010-06-22 16:35:20  host: aavz86.neoplus.adsl.tpnet.pl

    haha dobre... ja doładowałam nastepnego dnia po tym jak mi zabrali... i co... minęły 3 dni a pieniądze na konto nie wróciły... złodzieje... ;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.