DAJ CYNK

POP - nowe logo, nowa reklama

WitekT

Wydarzenia

Z początkiem marca rusza nowa kampania reklamowa POP pod hasłem POP generacja, wprowadzająca nową identyfikację wizualną marki.

Z początkiem marca rusza nowa kampania reklamowa POP pod hasłem POP generacja, wprowadzająca nową identyfikację wizualną marki.

POP pozostaje autonomiczną marką, adresowaną do grupy docelowej 15-25 lat, choć jaśniej niż do tej pory komunikuje swoje związki z Orange. Nowa identyfikacja wykorzystuje kolorystykę Orange (kolory pomarańczowy, czarny i biały), jednak jej estetyka jest wyraźnie inna od estetyki stosowanej przez Orange: dominującym elementem jest dynamiczna kompozycja poddanych kolorystycznej i kompozycyjnej restylizacji tzw. mazów, znanych z poprzedniego systemu identyfikacji. Niezmienny pozostaje krój logotypu POP, ale na stałe towarzyszy mu znak Orange.

Nowa kampania to przede wszystkim film, który emitowany będzie w telewizji i kinach. Dynamiczny montaż, specjalne efekty wizualne oraz fabuła silnie łączy przekaz ze światem grupy docelowej. Fabuła filmu to typowa dla młodzieńczych miłosnych historii opowieść o chłopaku, który zakochał się w przypadkowo spotkanej na przystanku tramwajowym dziewczynie. Ich kolejne spotkanie staje się możliwe dzięki łańcuszkowi znajomych, którzy pozostają ze sobą w stałym kontakcie dzięki tanim SMS-om w POP. W szczęśliwym finale parę łączy głęboki pocałunek. Komunikowany benefit produktowy to promocyjny pakiet umożliwiający wysyłanie SMS-ów za 1 grosz.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach, Internecie oraz na outdoorze, indoorowych nośnikach wielkoformatowych (m.in. w centrach handlowych i warszawskim metrze). Materiały reklamowe pojawią się również w kafejkach internetowych.

Równocześnie z kampanią rusza również nowy serwis informacyjny marki pod adresem www.orange.pl/pop.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Testardo Red Cell