Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości POP na motolotni

POP na motolotni

WitekT 28 Lipca 2005 10:25

0 0
Fabryka Pomysłów wspiera realizację kampanii POP-a - 1 grosz za SMS-a. Wykorzystano w niej motolotnie, które pojawiają się nad plażami na całym polskim wybrzeżu. Akcja potrwa 2 tygodnie.

Komunikat 1 grosz za SMS-a został wyeksponowany na transparencie holowanym za motolotnią. Dodatkowo, nad największymi kurortami, paralotnie będą wspierać imprezy POP Całodobowy. Jest to cykl eventów organizowanych w lipcu i sierpniu przez POP-a. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Initiative Warszawa.


Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~D@rio  2005-07-28 11:54:00  host: dsy190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no nie maja sie juz czym zajac :| kase na pierdoly wydaja. No ale tak...marketing, reklama najwazniejsza. W koncu reklama dzwignia handlu...i dojsciem do pieniedzy :] a przeciez o to tutaj chodzi...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-122-200.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.