DAJ CYNK

POP lepszą marką niż Orange GO

WitekT

Wydarzenia

PTK Centertel nie pozbędzie się jednak marki POP.

PTK Centertel nie pozbędzie się jednak marki POP.

Początkowo był pomysł na pozbycie się brandu POP i prowadzenie tylko Orange GO. Chcieliśmy sprzedać POP na przykład spółce P4, która przygotowuje się do uruchomienia własnej sieci komórkowej. Po trzech miesiącach okazało się jednak, że świadomość marki Orange GO jest za słaba wśród młodzieży, która stanowi najważniejszą grupę odbiorców usług prepaid — mówi jeden z menedżerów Centertela.

Oficjalnie operator do niczego się nie przyznaje. Nigdy nie informowaliśmy, że zamierzamy zlikwidować POP. Orange GO zyskuje coraz więcej użytkowników i zastąpił Jedną Ideę na Kartę, a nie POP — mówi Jacek Kalinowski, rzecznik Centertela.

Operator nie chce podać liczby użytkowników marek Orange GO i POP, ale wiadomo, że nowy brand sprzedaje się słabo.

Dopiero po 1-2 miesiącach od rebrandingu klienci zaczęli pytać, czy sprzedajemy doładowania Orange GO. Centertel ma pewne kłopoty z pozycjonowaniem tej marki. Od pewnego czasu jego przedstawiciele tłumaczą nam, że Orange GO i POP to nie dwa różne brandy, ale dwie różne oferty — mówi jeden z dystrybutorów doładowań.

Nie ma nic złego w utrzymywaniu dwóch marek podobnych produktów, ale pod warunkiem że każda z nich niesie odmienne wartości dla klientów. Nie analizowałem zbyt szczegółowo marki Orange GO, ale od chwili rebrandingu Idei wydawało mi się, że POP nie powinien być zagrożony. Przez lata wypracował sobie silną pozycję. Jako submarka dobrze komponuje się z Orange jako nadrzędnym brandem dla usług — mówi Jacek Sadowski, szef agencji reklamowej Demo Effective Launching.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Puls Biznesu