DAJ CYNK

Ponad połowa przeniesionych numerów w 2009 roku trafiła do Play

WitekT

Wydarzenia

W 2009 roku ponad 400 tys. klientów zdecydowało się zmienić operatora, czyli 4 razy więcej niż w 2008 roku - podał Play w komunikacie.

W 2009 roku ponad 400 tys. klientów zdecydowało się zmienić operatora, czyli 4 razy więcej niż w 2008 roku - podał Play w komunikacie.

Ponad połowa klientów, dokładnie 54%, przechodzi ze swoim dotychczasowym numerem do Play. W 2009 roku było to dokładnie 218 tys. Dla porównania, w 2008 roku swój numer do Play przeniosło około 50 tys. klientów. W marcu 2009, tuż przed wprowadzenie oferty Jedna Wizyta - udział Play w rynku MNP wynosił 40%. Największy udział procentowy PLAY osiągnął we wrześniu 2009 roku - 60%.

Największym sukcesem nowego procesu przenoszenia numerów jest to, że numer telefonu naprawdę stał się własnością klienta, tak jak adres email. To właśnie klient a nie korporacja, jaką jest operator telekomunikacyjny decyduje o tym, co dzieje się z jego numerem - powiedział Bartosz Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu P4.

W pierwszym miesiącu po zmianie przepisów (darmowa przenośność w jeden dzień), czyli w lipcu, doszło do niemal dwukrotnego wzrostu liczby składanych wniosków. W grudniu do sieci Play swój numer przeniosło ponad 30 tys. klientów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play