Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ponad 800 tys. abonentów usług Vectry

Ponad 800 tys. abonentów usług Vectry

LuiN 9 Stycznia 2012 15:39

0 0
Vectra umacnia drugą pozycję na rynku kablowych operatorów telekomunikacyjnych. Z końcem grudnia 2011 roku liczba jej klientów przekroczyła 800 tysięcy. Wzrost jest wynikiem osiągania celów sprzedażowych oraz akwizycji mniejszych sieci.

Obecnie Vectra ma 386 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 331 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 20 tys. mobilnego oraz ponad 113 tys. abonentów telefonicznych.

vectra wyniki




Źródło tekstu: Vectra     

Dodaj do:
w sumie: 19
  • -1

    1. ~marcellove  2012-01-09 15:46:15  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    Kiedy usługi Vectry w Koszalinie????!!! Wie ktoś???

  • 3

    2. ~Nikt  2012-01-09 15:59:50  host: 088156088050.wroclaw.vectranet.pl

    szkoda tylko, że nie radzą sobie z obsługą dotychczasowych Klientów i każdy problem rozwiązywany jest tygodniami a nawet miesiącami. Nie polecam.

  • 2

    4. ~Nikt  2012-01-09 16:08:07  host: 088156088050.wroclaw.vectranet.pl

    @3 - szczęściarz jesteś, bo mam wrażenie, że to właśnie Vectra dostaje najwięcej kar od UOKiK-u za olewactwo Klientów itp.

  • 2

    5. ~obsluga klienta  2012-01-09 17:21:08  host: z08-03.opera-mini.net

    obsluga problemow czy konfiguracja uslugi przez technika jest na bardzo kiepskim poziomie w vectrze :( klient vectry.

  • -2

    6. ~Darek  2012-01-09 18:24:51  host: 212-76-44-133.home.aster.pl

    gratuluje:)

  • 2

    7.  2012-01-09 18:56:45

    szkoda tylko, że jakość usług jest straszna. jak pada tv i net. i nie na godzinę czy dwie jak, np. w UPC tylko na cały dzień... Nie polecam.

  • 0

    8. ~miro  2012-01-09 19:53:04  host: 031011129163.warszawa.vectranet.pl

    A ja jestem bardzo zadowolony. Mam od pół roku i żadnego problemu, net śmiga bez zająknięcia, żadnej awarii jak na razie nie miałem, odpukać, wszystko fajnie śmiga tak jak na papierze tak i w rzeczywistości.

  • 0

    9. ~frankm  2012-01-09 20:04:12  host: 178235210076.unknown.vectranet.pl

    Mam Vectre w Warszawe i też jestem zadowolony, przez rok miałem może dwie godzinne awarie i to w nocy (a że akurat siedze po nocach to je zanotowałem).

  • 0

    10. ~wer  2012-01-09 20:28:31  host: 095160107098.warszawa.vectranet.pl

    @8,9 nie wiem skąd piszecie, ale mimo hostu mam wrażenie, iż nie z Wawy... wystarczy poczytać w necie co się dzieje w Warszawie z Vectrą od ok października! Popołudnie i wieczór ok 1,5/0,9 ping: 30-300 -to rzeczywistość Vectry w Wawie, a na umowie 16/1.

  • 0

    11.  2012-01-09 21:01:01

    @1 - pewno nie za szybko. Po co mają psuć swoją pozycję na koszalińskim rynku? Przecież Vectra ma udziały w TKK, więc pewno nie będą chcieli wchodzić w konkurencję z samym sobą :)

  • 0

    12. ~frankm  2012-01-09 22:08:33  host: 178235210076.unknown.vectranet.pl

    @10: jesli Bemowo to nie Warszawa... Ja nie narzekam. Speedtest sprzed chwili na 8 Mb - http://www.speedtest.net/result/1696856565.png

  • 0

    13. ~gustaw  2012-01-09 23:35:25  host: 178235211234.unknown.vectranet.pl

    świetnie, tylko dlaczego w ofercie tv nie ma Polsat News? Poza tym potwierdzam, że w W-wie internet muli, długie lagi są.

  • 0

    14. ~Klient Vectry  2012-01-09 23:37:26  host: 083243109119.warszawa.vectranet.pl

    Niestety, zgadzam się z @2 i @5. Liczba abonentów jest coraz bardziej odwrotnie proporcjonalna do jakości obsługi. Na każdy problem techniczny party line ma jeden z tekstów do wyboru (robiąc z klienta idiotę): proszę zresetować router, proszę podłączyć komputer bezpośrednio do routera, chyba ma Pan zawirusowany komputer, możemy do Pana wysłać technika z płatną wizytą ... A tymczasem coś im się potaśtało w Warszawie ze zbyt krótkim czasem dzierżawy IP, posypały się blokady na prędkościach (osoby z dużym abonamentem miały po 0,5 Mbps, osoby z małym abonamentem nagle dostały po 30-40 Mbps)... Itp. itd. Szczyt niekompetencji i coraz bardziej niemiła obsługa.

  • 0

    15. ~vectra  2012-01-10 07:20:42  host: 095160157041.rudaslaska.vectranet.pl

    Mam vectre od 5 lat na poczatku bylo spoko. Teraz gdy nabyli wiecej abonentow nie radza sobie internetu nie ma dziennie, mam pingi kicki a technicy jedyne co mi ardza dzien w dzien to zresetowac mode mialem umowionego technika nie przyszedl. Jezeli potrzebujecie stalego dostepu do internetu nie poleca. A ich obsulga techniczna to smiech na sali.

  • 0

    16. ~wosq  2012-01-10 08:39:09  host: user-46-113-52-203.play-internet.pl

    Brak Polsatu News to kompromitacja tej kablówki.

  • 0

    17. ~klimass  2012-01-10 09:01:41  host: 217-67-201-162.itsa.net.pl

    Aha, a Sokolow Podlaski nadal maja gleboko gdzies, od 10 lat kablowka, ale ani mysla dostarczyc tam internet...

  • 0

    18.  2012-01-10 10:52:53

    @17: nie tylko Sokołów. U mnie w Modlinie kilka lat temu wykupili lokalną kablówkę, i totalne zero inwestycji. Żalicie się że nie ma Polsat News, a ja nie miałem nawet tak popularnych kanałów jak Ale Kino czy Kino Polska. A jak pytałem u nich o internet, to mi zaproponowali... mobilny. Z Playa. Tyle że żeby złapać zasięg Play to muszę laptopa wystawić za okno.

  • 0

    19. ~  2012-01-10 11:39:59  host: bnj189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta Vectra to jakaś regionalna firemka? Bo na wschodzie tego pięknego kraju ani widu ani słychu o niej. Blokerzy są skazani na drogą UPC albo ubogą Multimedia.

  • 0

    20. ~Vectra  2012-01-12 16:48:34  host: adcu242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marcellove, klimass: Niestety, ale na chwilę obecną nie mamy planów świadczyć swoich usług w Koszalinie. Jeśli chodzi o Sokołów Podlaski to prawdopodobnie w tym roku zaczniemy świadczyć dostęp do usługi internetowej. Na dzień dzisiejszy jednak nie znam szczegółowego terminu jej uruchomienia.….. Nikt: Jesteśmy jednym z największych operatorów działających w Polsce. Obsługa tak wielu abonentów stanowi duże wyzwanie i czasami pojawiają się problemy, których rozwiązywanie trwa dłużej niż chciałby tego abonent. Dokładamy jednak cały czas starań, aby sytuację poprawić w obszarze szeroko pojętej obsługi klienta. Za przerwy w dostawie usług odpowiada często zły stan infrastruktury i konieczność wykonywania prac modernizacyjnych. Firma rozwija się nie tylko organicznie, ale także przez przejmowanie sieci od mniejszych, lokalnych operatorów. Zastana infrastruktura wymaga dużych nakładów pracy. Aby doprowadzić ją do lepszego stanu, musimy okresowo prowadzić prace konserwacyjne. Zdarzają się również sytuacje kiedy awaria jest niezależna od Vectry i czas jej usunięcia nie zależy wtedy tylko od nas Nikt: Nie mogę się z Tobą zgodzić. Nie wiem, do jakiej sprawy się odnosisz - ale pamiętaj, że fakt przyznania kary przez UOKiK nie jest równoznaczny z orzeczeniem winy, a od każdej decyzji można się odwołać gustaw: Kanały Polsat zostały wyłączone z oferty ze względu na brak porozumienia Vectra z ich nadawcą. Pragniemy oferować abonentom jak najatrakcyjniejsze warunki finansowe, dlatego nie mogliśmy zaakceptować wymagań nadawcy. Jesteśmy jednak otwarci na nowe propozycje firmy, gdyż zależy nam na włączeniu ich kanałów do naszej oferty We: Czy mógłbyś napisać kiedy wspomina sytuacja miała miejsce. Na tej podstawie będę miał większe szanse żeby merytorycznie ustosunkować się do Twojego wpisu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-96-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.