Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ponad 20 mln zamówień Samsunga Galaxy S6

Ponad 20 mln zamówień Samsunga Galaxy S6

orson_dzi 9 Marca 2015 16:26

5 2

Liczba zamówień Samsunga Galaxy S6 oraz Galaxy S6 Edge przekroczyła już ponad 20 mln sztuk. Analitycy przewidują, że będą to najlepiej sprzedające się modele serii Galaxy.



samsung galaxy s6 edge samsung galaxy s6




Jak informuje serwis The Korea Times, Samsung ma już ponad 15 mln zamówień dla Galaxy S6 oraz ponad 5 mln dla Galaxy S6 Edge. Co ciekawe, liczby te dotyczą tylko egzemplarzy sprzedawanych u operatorów. Informacje nie są potwierdzone i pochodzą od anonimowego przedstawiciela jednego z europejskich operatorów. Samsung enigmatycznie stwierdził jedynie, że zamówienia są bardzo duże, ale dokładne liczby nie zostały oficjalnie podane. Analitycy przewidują, że liczba zamówień obu modeli Galaxy S6 bez problemu przebije pod tym względem ich poprzednika, Samsunga Galaxy S5.

Duża liczba zamówień, w połączeniu z zastosowaniem autorskiego procesora Exynos pozwoli również na osiągnięcie większego zysku przy sprzedaży. Dzięki odejściu od Snapdragonów Qualcomma, Samsung oszczędza na produkcji każdego egzemplarza ok 28 dolarów. Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Samsunga Galaxy S6 Edge w katalogu.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Samsunga Galaxy S6 w katalogu.

Źródło tekstu: The Korea Times     

w sumie: 20
  • -7

    1.  2015-03-09 16:28:55

    Ja nigdy nie kupie żadnego samsunga

  • 1

    2. ~jacek  2015-03-09 16:33:08  host: 85.219.163.130

    oszczedza na procesorach a telefon drogi jak sam sk_u_r.....

  • 5

    3.  2015-03-09 16:44:07

    Po samsungu s5 kolejnym będzie z pewnością s6 . ludzie i tak gadać będą ale mnie to mało obchodzi bo to mój wybór za który płacę oraz którego jestem świadomy.

  • 0

    4.  2015-03-09 17:06:12

    3@ Również po mojej S5 kolejny telefon będzie pewnie od Sammiego :).

  • 2

    5.  2015-03-09 17:10:30

    Samsungowcy i tak kupią... tu chodzi o Apple-fanów, dla których 4,7 cala to trochę za mało, a 5,5 to już za dużo. I tu pojawia się dla nich S6.

  • -2

    6. ~Joey  2015-03-09 17:14:32  host: 81.219.84.18

    @Morvius wymieniasz flagowca z roku na rok? Albo masz za dużo pieniędzy albo Twoi rodzice bo to głupota

  • 2

    7.  2015-03-09 17:30:33

    Nigdy więcej Samsunga. Galaxy S - świetne urządzenie. Galaxy Note 2 - genialne. Do czasu, aż wpadli na wprowadzenie KNOXa. Tuż po wprowadzeniu tego udogodnienia (bez sarkazmu - w niektórych przypadkach świetne rozwiązanie! ale nie na rynek konsumencki) sam rzecznik firmy opowiadał, że "samo złamanie flagi KNOX nie powoduje utraty gwarancji". Mam screenshot z twittera.

    Postanowiłem oddać telefon na gwarancji: w wielu miejscach wypalony ekran SuperAMOLED (wada tych ekranów, niestety: jeśli ma się długi czas ten sam Launcher i w tym samym miejscu jest np. wyświetlana godzina, to piksele świecą coraz słabiej, pojawiają się "duszki" na ekranie). Oczywiście flaga KNOX była nabita, ale telefon oddany z oficjalnym oprogramowaniem Samsunga. W końcu moja wada to wada hardware. I co? Serwis nie przyjął telefonu - zgodnie z "wewnętrznymi wytycznymi" nabita flaga KNOX oznacza anulowanie gwarancji. Pokazuję punkt w gwarancji mówiący, że gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe NA SKUTEK ingerencji w oprogramowanie - serwisu to nie obchodzi, bo mają własne wytyczne. Napisałem reklamację do Samsunga - napisali, że serwis miał prawo uznać że wada powstała na skutek ingerencji w oprogramowanie i że ocena serwisu jest ostateczna. Mogę co najwyżej iść do sądu - i chyba to zrobię.

  • 0

    8.  2015-03-09 17:36:28

    joey zastanów się 2 x zanim powiesz coś głupiego. 1. nie wymieniam telefonów co rok ( pokaż mi gdzie tak powiedziałem) napisałem tylko że będzie kolejny. 2. nie nie mam za dużo pieniędzy, po prostu poczekam na odpowiednią cenę-okazję. 3. moi rodzice nie łożą pieniędzy na moje przyjemności od 13-tego roku życia, sam musiałem na nie zarabiać a w tym momencie mam 2x tyle lat na karku co wtedy i to co kupuję oraz za ile to moja sprawa.

  • 1

    9. ~pabloki  2015-03-09 17:44:46  host: 213.158.219.143.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @7 kupić telefon za kilka klocków i nie móc skorzystać z gwarancji . tym właśnie kończy sie zaślepienie nowymi technologiami.

  • 0

    10.  2015-03-09 17:57:26

    9, pabloki - a skąd np. serwis ma wiedzieć czy nie wrzuciłeś softu, który przez kilka tygodni będzie z premedytacją nadwerężał określone miejsca na wyświetlaczu czy podkręcał procesor? To nie jest tak, że oprogramowanie nie ma wpływu na zużycie sprzętu. Inna sprawa, że lepiej skorzystać z rozwiązań prawnych, niż z gwarancji - już na początku. Gwarancja to jedynie dobra wola producenta przecież.

  • -1

    11.  2015-03-09 18:03:28

    luin maila masz. orson też :P

  • 1

    12. ~wi  2015-03-09 19:12:12  host: xdsl.185.c80.petrotel.pl

    ...a s4 flagowiec nadal bez andka 5.... ale owczy pęd pójdzie i kupi s6...a "sam" ma klienta w du...., ludzie myślcie na litość boską, szok.

  • 1

    13.  2015-03-09 19:42:25

    @12, wbrew Twoim obawom, zdecydowana większość myśli.
    Po jakiego grzyba kilka aktualizacji oprogramowania w danym modelu?
    Co przynosi Lolipop względem KitKata?
    Potrafisz wymienić chociaż kilka różnic (poza "płaskim interfejsem")?

  • 0

    14.  2015-03-09 20:10:58

    @10: LuiN, by "nadwyrężać" wyświetlacz w określonym miejscu nie musisz zmieniać firmware, wystarczy uruchomić aplikację która non-stop świeci. W ostateczności można nawet ją sobie samemu napisać. Masz rację, powinienem od razu iść z telefonem do operatora a nie do producenta - to był mój błąd, spowodowany wyłącznie wygodą (serwis na miejscu) i ufnością w zapewnienia rzecznika tejże firmy, iż KNOX nie oznacza automatycznie anulowania gwarancji oraz jej zapisami.

  • 0

    15. ~wi  2015-03-09 20:14:21  host: google-proxy-66-249-81-236.google.com

    @13... Każda aktualizacja zawsze przynosi poprawki os'a usprawniające jego działanie. Nie piszę o fonie ze średniej półki a o flagowcu który nie ma 2 lat, i co mam teraz wywalić 3koła na s6 by po roku pozostać z niczym, sorki ale nie.

  • 0

    16. ~A nie lepiej od razu coś z chin  2015-03-09 20:25:50  host: ip-93-154-133-48.free.aero2.net.pl

    A nie lepiej od razu coś z chin podobnego za 100 dolarów i też jest szapn - no bo po co to wszystko?

  • 0

    17.  2015-03-10 10:29:11

    @~Joey to co kto robi z telefonem i własnymi pieniędzmi to jego prywatna sprawa, a z Tobą łączę się w głębokim bólu..

  • 0

    18. ~CAT  2015-03-10 12:14:29  host: 46.205.156.175.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    jedno jest pewne: z S5 na S6 NIE "popełnię sepuku"........nie ma mowy :-(

  • 0

    19. ~Darek  2015-03-10 12:26:50  host: apn-95-41-179-198.dynamic.gprs.plus.pl

    Rozumiem, że te przecieki z cyferkami mają podgrzać atmosferę, ale nie ma to znaczenia. Jak sprzęt znajdzie uznanie to będzie się sprzedawał, a jak nie , to pewnie szybko powstanie wersja 6,5 albo 7.

  • 0

    20. ~Tomek  2015-03-11 23:10:16  host: ase204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moja S5 wytrzymała 2 miesiące od zakupu. Trafiła do serwisu Samsunga, nie wyrobili się w czasie. I teraz wymieniają na nowy telefon. Nie wiem tylko czy się cieszyć czy smucić. Ciekawe jak długo wytrzyma do czasu odwiedzin w serwisie. Jeden wielki badziew...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-23-50-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet