Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ponad 2 mld smartfonów w 2015 roku

Ponad 2 mld smartfonów w 2015 roku

Q! 17 Maja 2011 23:54

0 0

W 2015 roku ponad 2 mld ludzi będzie posiadać przynajmniej jeden telefon typu smartfon - wynika z prognoz Parks Associates. Ich sprzedaż względem 2010 roku ma wzrosnąć o 175%.

Tym, co ma napędzać rynek, będą możliwości multimedialne smartfonów - m.in. czaty wideo oraz aplikacje konsumujące dane. Właśnie te funkcje mają ratować rynek smartfonów w dzisiejszych, niezbyt pewnych ekonomicznie czasach.




Wśród producentów, którzy będą największymi beneficjentami, w raporcie wymieniani są HTC, Samsunga oraz Apple. Wśród firm, które stracą udziały w rynku z powodu mniej zaawansowanych rozwiązań wymienia się Nokię oraz RIM.

Według Parks Associates, w 2010 roku sprzedało się na całym świecie około 500 mln smartfonów.

Źródło tekstu: cellular-news     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 1

    1. ~dubska  2011-05-18 09:37:47  host: 94-116-162-110.dynamic.thecloud.net

    A wedlug mnie te dane statystyczne nie do konca sa takie pewne! Zgadzam się co do Apple, Samsunga i htc ale co do RiM bym polemizowal! W krotce wychodzi model 9900 ktory podgoni maniakow procesorow i touch screen, ale nie o to chodzi! Firma RiM byla od zawsze dla innej grupy uzytkownikow i nie mozna patrzec na nia pod pryzmatem innych firm ktore to tworza swoje produkty pod wzgledem rozrywki, nie zapominajmy że RiM to bezpieczna i nie zawodna komunikacja że swiatem!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.