Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pomysł na nowy wizerunek w konkursie "Modna Wiosna z Club Nokia"

Pomysł na nowy wizerunek w konkursie "Modna Wiosna z Club Nokia"

WitekT 13 Kwietnia 2006 15:26

0 0

Prawie 52 tys. członków Club Nokia wzięło udział w zakończonym 31. marca konkursie internetowym Modna Wiosna z Club Nokia. Konkurs trwał od 1. marca i miał na celu sprawdzenie znajomości trendów i stylów, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie oraz ogólnej wiedzy o modzie.

Wyniki rywalizacji zostaną ogłoszone 19. kwietnia 2006 r na stronach Club Nokia.




Uczestnicy konkursu musieli poprawnie odpowiedzieć na 5 pytań związanych z modą, aby przejść do drugiego, końcowego etapu. Polegał on na oryginalnym opisaniu światowej stolicy mody albo wyznaczeniu trendów i stylu dla siebie na nadchodzącą wiosnę lub wcieleniu się w rolę stylisty i ujawnieniu jakie sztuczki warto poznać, by być modnym. Na ostatnie pytanie nadeszło prawie 5200 odpowiedzi. Spośród tych osób zostanie wybranych dziesięciu laureatów, którzy będą mogli spędzić niezwykły wieczór w towarzystwie znanego polskiego stylisty, a następnie udać się wraz z nim na szalone zakupy, "płacąc" jedną z 10 kart podarunkowych z kredytem 5 tys. zł. Szczęśliwcy staną się również posiadaczami telefonów Nokia z kolecji L'Amour - do wyboru jest jeden z modeli Nokia 7360 lub Nokia 7370 - oraz bonów na akcesoria i gadżety Cub Nokia.

Nie spodziewaliśmy się tak rekordowej liczby uczestników konkursu. Cieszymy się, że Polacy interesują się swoim wizerunkiem i modą oraz chcą poprawić swój wygląd- powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu firmy Nokia Poland.

Źródło tekstu: Nokia     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.