DAJ CYNK

Polska ważna dla BenQ

WitekT

Wydarzenia

BenQ-Siemens ujawnił, że nasz kraj znalazł się wśród 10 europejskich krajów, które otrzymały zwiększony budżet marketingowy. W kwietniu firma zacznie ogólnopolską kampanię promującą swoje modele.

BenQ Mobile ujawnił, że nasz kraj znalazł się wśród 10 europejskich krajów, które otrzymały zwiększony budżet marketingowy. W kwietniu firma zacznie ogólnopolską kampanię promującą swoje modele.

Nie ujawniono jednak wysokości budżetu, ujmując to enigmatycznym stwierdzeniem pokaźny.

W kwietniu rozpoczniemy kampanię reklamową. Będzie miała charakter produktowy. Wykorzystane zostaną wszystkie media: telewizja, prasa, radio, outdoor i Internet. Kampania będzie nawiązywała do telefonii trzeciej generacji, podkreślimy w niej dużą funkcjonalność pomimo tego, że są to telefony kompaktowe – powiedziała Kinga Kozicka, dyrektor marketingu BenQ Mobile.

Komunikacja będzie skupiała się na prezentacji telefonów z wyższej półki, co ma wpłynąć na wizerunek marki BenQ.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Brief