DAJ CYNK

Polska kampania Orange

WitekT

Wydarzenia

Centertel rozpoczyna od początku września kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.

Centertel rozpoczyna od początku września kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.



Kampania reklamowa pod hasłem Idea łączy się z Orange rozpocznie się w pełni od 1. września i będzie prezentowana w głównych mediach w najbliższych tygodniach w całej Polsce.

Kampania ma na celu poinformowanie klientów sieci Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. W kwietniu PTK Centertel poinformował o podjęciu decyzji dotyczącej zmiany marki sieci Idea na Orange, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to: główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.

Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów (więcej innowacji, większy zasięg).

Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28. kwietnia 1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Idea