Centertel rozpoczyna od początku września kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.
Kampania reklamowa pod hasłem Idea łączy się z Orange rozpocznie się w pełni od 1. września i będzie prezentowana w głównych mediach w najbliższych tygodniach w całej Polsce.
Kampania ma na celu poinformowanie klientów sieci Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. W kwietniu PTK Centertel poinformował o podjęciu decyzji dotyczącej zmiany marki sieci Idea na Orange, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.
Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to: główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów (więcej innowacji, większy zasięg).
Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28. kwietnia 1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.
Źródło tekstu: Idea