DAJ CYNK

Polska branża telekomunikacyjna oszczędza na reklamie

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Choć w I kwartale cały polski rynek reklamowy urósł o 0,9% względem wyniku sprzed roku, budżety firm telekomunikacyjnych skurczyły się o aż 12,9%.

Choć w I kwartale cały polski rynek reklamowy urósł o 0,9% względem wyniku sprzed roku, budżety firm telekomunikacyjnych skurczyły się o aż 12,9% - wynika z raportu domu mediowego Starlink.

Oszczędności w branży telekomunikacyjnej nie są jednak niczym nowym - ciągną się od wielu kwartałów. W I kwartale polskie telekomy wydały na reklamę o 20,8 mln zł mniej niż przed rokiem.

W 2013 roku wydatki reklamowe firm telekomunikacyjnych miały największy wolumen spadku dla całego polskiego rynku reklamowego - na reklamę wydano o 175 mln zł mniej niż w 2012 roku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wirtualnemedia, starlink, wł