Polkomtel zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.
O wyborze Microsoft Dynamics CRM zdecydowała duża elastyczność rozwiązania i krótki czas uruchamiania jej nowych funkcji. Microsoft Dynamics CRM to stabilny, ciągle wzbogacany zestaw narzędzi, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, którą zawdzięcza pokrewieństwu z popularnym pakietem Microsoft Office.
Dzięki usprawnieniu komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi a działami sprzedaży, zwiększona zostanie efektywność obsługi klientów. Dużą korzyścią będzie również możliwość monitorowania przepływów pracy i pełna przejrzystość procesów związanych z budową trwałych relacji z klientami.
Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.
Źródło tekstu: Plus