Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel z nowym CRM-mem od Microsoftu

Polkomtel z nowym CRM-mem od Microsoftu

LuiN 17 Grudnia 2012 10:26

0 0

Polkomtel zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.

O wyborze Microsoft Dynamics CRM zdecydowała duża elastyczność rozwiązania i krótki czas uruchamiania jej nowych funkcji. Microsoft Dynamics CRM to stabilny, ciągle wzbogacany zestaw narzędzi, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, którą zawdzięcza pokrewieństwu z popularnym pakietem Microsoft Office.

Dzięki usprawnieniu komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi a działami sprzedaży, zwiększona zostanie efektywność obsługi klientów. Dużą korzyścią będzie również możliwość monitorowania przepływów pracy i pełna przejrzystość procesów związanych z budową trwałych relacji z klientami.




Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 11
  • 0

    1. ~omena  2012-12-17 10:38:22  host: ip-151-248-42-127.free.aero2.net.pl

    czyli "klikologia" w salonach będzie uproszczona?

  • 2

    2. ~evad  2012-12-17 10:45:10  host: static-78-10-48-207.ssp.dialog.net.pl

    "Przepraszam, przełączę Pana na muzyczkę, bo wyskoczył mi BSoD i muszę zrobić restart kompa" ;)

  • 2

    3. ~pracownik pionu sprzedazy  2012-12-17 10:49:10  host: 84-10-245-119.dynamic.chello.pl

    ale pitolenie, zmieniaja sie ludzie wiec w pione managerskim trzeba sie wykazac i cos wprowadzic, bo ile sie mozna patrzec na te same tabelki w exelu. Ktos ze znajomych przy okazji pracuje dla Microsoft CRm i akurat to sprzedaje... Managerowie w telekomach maja fioła na punkcie tabelek i raportów i wydaje im sie ze ma to wpływ na sprzedaz... błagam

  • 1

    5. ~frgz  2012-12-17 11:42:30  host: host-89-167-23-130.nplay.net.pl

    ~1 pion sprzedaży Plk, to nie salony a ludzie z działu analiz itp. W salonach raczej po staremu

  • 1

    6.  2012-12-17 12:14:05

    Żeby się tak Orange na jakieś zmiany szarpnęło...

  • 0

    7. ~Qki  2012-12-17 13:23:45  host: 92.60.132.22

    W Orange to ten system akurat nie jest najgorszy. Wiem, bo go używałem... jeśli się już coś sypało, to baza klientów do przedzwonienia, sam system do wprowadzania zamówień działał bez zarzutu. Natomiast wierzcie, że zmiana w Plusie by się przydała... Wprowadzanie nowych umów w jednym, poprawki danych w drugim, przedłużanie umów w trzecim, przyjmowanie dokumentów od klientów w czwartym. Jakaś unifikacja byłaby jaknajbardziej na miejscu

  • 0

    8. ~  2012-12-17 13:49:48  host: 84-10-245-119.dynamic.chello.pl

    @5 pion sprzedazy to akurat zaczyna sie na paki Kasi w posie, a kończy na dyr. sprzedazy raportujacym do zarzADU pANIE KOLEGO

  • 0

    9. ~Octopus  2012-12-17 18:15:28  host: host-46-186-36-210.dynamic.mm.pl

    Ramboo dekapitacja :). A ja tak mile wspominam te chwile.. oj dawno to było :)).

  • 0

    10. ~dav  2012-12-18 21:57:56  host: r.escom.net.pl

    jak mozna dac tyle kasy za takie łajno od M$ ?

  • 0

    11. ~:-)  2012-12-21 22:18:02  host: 77-255-249-16.adsl.inetia.pl

    W T-Mobile był CRM i okazał się niewypałem. Kasa wyrzucana w błoto, powodzenia dla Plusa

  • 0

    12. ~  2012-12-23 12:04:07  host: 46.204.62.157.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    do 11. CRM jest cały czas a że nieskuteczny to inna sprawa...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-107-91.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.