DAJ CYNK

Polkomtel wydał najwięcej na reklamę

WitekT

Wydarzenia

Pięciu największych operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej wydało na reklamę w I półroczu tego roku prawie 573 mln zł - wynika z raportu Expert Monitora. To o 23% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.

Pięciu największych operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej wydało na reklamę w I półroczu tego roku prawie 573 mln zł - wynika z raportu Expert Monitora. To o 23% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.

Operator

1H2007

Zmiana rok do roku

Polkomtel

183,7 mln zł

+59%

PTC

143,9 mln zł

-8,22%

Centertel

127,1 mln zł

+14,45%

P4

65,6 mln zł

-

TP

52,6 mln zł

-22%

Tele2

15,4 mln zł

+12,29%


Wyniki opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania rabatów. Monitorowane media to: telewizja, radio, prasa i kina.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Presserwis