Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel wdrożył nowy CRM - Microsoft Dynamics

Polkomtel wdrożył nowy CRM - Microsoft Dynamics

LuiN 10 Czerwca 2014 10:27

8 5

Polkomtel wdrożył system Microsoft Dynamics CRM w celu usprawnienia zarządzania relacjami z klientami i partnerami.

Polkomtel potrzebował systemu CRM, który umożliwiłby sprawne zarządzanie relacjami z klientami i partnerami, monitorowanie etapów realizacji poszczególnych działań, usprawnienie procesów między kluczowymi sprzedawcami i działami back-office oraz śledzenie statusów sprzedaży zaimplementowanych w systemie w formie procesu end-to-end. Nowy CRM ma umożliwiać łączenie wielu procesów w jednym narzędziu, integrować dane dotyczące planów i realizacji sprzedaży, usprawniać procesy pozyskania klientów i usług.

Nowy system objął swoim działaniem większość procesów związanych ze sprzedażą w segmencie B2B, m. in. wsparcie w ramach sprzedaży, wdrożenia, raportowanie, planowanie, archiwizację, badanie potencjału sprzedaży produktów (np. energii elektrycznej) i inne. Dzięki rozwiązaniu udało się usprawnić komunikację oraz procesy sprzedażowe i marketingowe, zwiększyć efektywność obsługi klientów czy zoptymalizować koszty rozwoju i utrzymania systemów. Firma może także monitorować przepływy pracy i proces sprzedaży w kanale B2B.




Dzięki Microsoft Dynamics CRM możemy teraz jeszcze lepiej analizować potrzeby naszych klientów i znacznie szybciej na nie reagować. Posiadanie systemu pomaga nam wyznaczyć kierunek działań w zakresie tworzenia nowych produktów, lepiej dopasowanych do zmieniających się warunków na rynku i zaspokajających oczekiwania naszych partnerów biznesowych - mówi Wojciech Piskorz, członek zarządu Polkomtelu.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: crm | plus

w sumie: 21
  • -1

    2. ~.  2014-06-10 10:36:15  host: user-46-113-191-24.play-internet.pl

    Może nie będzie tak źle, to nie pomarańcza.

  • 2

    3.  2014-06-10 10:38:42

    @2 - no właśnie, to Plus, wiec pewnie będzie jeszcze gorzej. Swoją drogą ciekawe czy oprogramowanie MS jest faktycznie tak dobre czy po prostu SAP byłby droższy...

  • -1

    4.  2014-06-10 10:54:48

    Cool.jpg

  • 2

    5.  2014-06-10 10:57:16

    CRM nie zahamuje im odpływu klientów, jedynie nieco obniży koszty obsługi - więc będą mogli zwolnić kolejne osoby.

  • 1

    6. ~ex  2014-06-10 11:00:59  host: 94.42.201.114

    @3 Polokomtel użytkował (uje) SAP-owego CRM w obrębie B2B oraz Siebela. Ta firma jest znana z częstej zmiany zabawek (vide kariera Infovide Matrix zbudowana na kasie PLK) ale sądziłem że Zygi w ramach cięcia kosztów trochę ich utemperuje.

  • 1

    7. ~  2014-06-10 11:08:29  host: n06-09-01.opera-mini.net

    5,no właśnie,zwalniają,obniżają koszty i ceny,nie tak jak T który ciągle tylko szuka sposobu jak tu złapać klientów na coraz wyższe taryfy

  • 2

    8. ~Karciarz 5 zeta na mc  2014-06-10 11:09:16  host: ip851481138.gmk.net.pl

    A kiedy nowa platforma prepaid? Poracha totalna z tymi wykluczającymi się opcjami i z prehistoryczną kodologią. Nawet w roamingu nie da się normalnie skorzystać z telefonu.

  • 1

    9. ~  2014-06-10 11:11:09  host: n06-09-01.opera-mini.net

    6,na wszystkich przyjdzie czas :)

  • 4

    10. ~  2014-06-10 11:13:17  host: n06-09-01.opera-mini.net

    8,przecież oni po to mają taką platformę na kartę,żeby jak najwięcej klientów przeszło na abonament :) to po co mają zmieniać na lepszą :)

  • -3

    11.  2014-06-10 11:13:33

    plus jest dobry dla abonentów korzystających z trzech usług smartdom, jednostkowy zakup nie jest atrakcyjny.

  • 1

    12. ~  2014-06-10 11:18:45  host: n06-09-01.opera-mini.net

    11,prawda chyba że ten jednostkowy zakup to umowa -50% w ofercie dla stałych klientów ale bardziej się opłaca Plus niż T

  • 1

    13.  2014-06-10 11:37:59

    stały abonent owszem powinien mieć lepiej, ale czy tak jest, dla przedłużenia umowy 50 % jest ok.

  • -1

    14. ~  2014-06-10 11:46:25  host: n06-09-01.opera-mini.net

    za to platforma na kartę Plusa wprowadza w dobry humor z tymi wszystkimi kodami i komplikacjami :)

  • -1

    15. ~  2014-06-10 11:52:52  host: n06-09-01.opera-mini.net

    pewnie tym crm będą poglądać z ilu usług klient korzysta i co jeszcze można sprzedać po zawyżonej cenie żeby dostać zniżkę :)

  • 0

    16.  2014-06-10 16:13:18

    CRM już dłuższy czas jest w Play i nie jest bezawaryjny

  • 0

    17. ~  2014-06-10 21:17:55  host: 178.181.54.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Oby te Plusy nie przesłoniły minusów;)

  • 0

    18. ~nickos  2014-06-10 23:14:10  host: dynamic-78-8-73-32.ssp.dialog.net.pl

    http://tlp.is/2rv

  • 0

    19. ~byly-pracownik-MS  2014-06-11 06:43:55  host: apn-46-76-38-139.dynamic.gprs.plus.pl

    jest to bardzo kiepski system

  • 0

    20.  2014-06-11 11:26:50

    Włączają te wszystkie systemy tylko po co? Żeby mnie na usługach oszukiwać? Nowa aktywacja, mam mieć darmo a tu kasuje z pakietu kwotowego... Nie żebym się popłakał z powodu 40 groszy, ale zasada powinna być zasadą. Bo błąd jest. Ale czemu mam tracić znacznie cenniejszy czas niż to co "zyskam" dostając ten rzekomo darmowy pakiet, poświęcając go na pisanie reklamacji czy nawet zgłoszenie telefoniczne reklamacji?

  • 0

    21. ~mirekb  2014-06-11 22:10:47  host: 37.85.209.184

    niech sie lepiej zajmą billingami w plus internecie.nie widac ani ile zostalo z abo ani z nocek..dla play,orange i tm to jakos nie problem

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-5-239.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet