Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel wdroży nową platformę sieci inteligentnej

Polkomtel wdroży nową platformę sieci inteligentnej

LuiN 20 Stycznia 2015 11:37

1 1

Ericsson podpisał umowę z Polkomtelem na wdrożenie nowej platformy Next Generation IN-Prepaid oraz na utrzymanie istniejącej platformy NGIN-Postpaid. Oba rozwiązania bazują na systemach Open Cloud SDF.

Zmieniamy platformę, która została wdrożona w 2007 roku. Firma Ericsson odpowiada za odtworzenie funkcji platformy w nowym środowisku. Nowe rozwiązanie pozwoli nam proponować szerszy zakres usług klientom końcowym oraz umożliwi bardziej elastyczne wprowadzanie nowych usług - powiedział Marek Pierścionek, dyrektor departamentu wsparcia i SLA w Polkomtelu.




Jednym z elementów umowy jest wdrożenie przez firmę Ericsson rozwiązania Real Time Call Control, które zbiera informacje o połączeniach telefonicznych abonentów i wysyła te dane do systemu bilingowego w czasie rzeczywistym. Ericsson zintegruje to rozwiązanie z aktualnie obowiązującym systemem bilingowym.

Dzięki nowej platformie firma Polkomtel będzie mogła wprowadzać nowe usługi szybciej niż konkurencja - zapewnia Mikołaj Skipietrow, menedżer ds. klienta kluczowego w firmie Ericsson.

Źródło tekstu: Polkomtel     

w sumie: 28
  • -4

    10.  2015-01-20 13:19:28

    chlopaki_nic_sie_nie_stalo - o usługach mówimy czy o jakimś programie lojalnościowym i cenie za usługi?

  • -4

    11.  2015-01-20 13:19:58

    Ja np. nie mogę skorzystać z tego programu... Mam za niskie abonamenty ;-)

  • 2

    12. ~  2015-01-20 13:34:18  host: user-164-126-223-152.play-internet.pl

    @11 Tak, tak - masz najlepsze abonamenty. Wszyscy o tym wiedzą tylko kogo to obchodzi? Czy ty już nie masz innych kolegów? I tu sobie na siłę towarzystwa szukasz? Nikt nie chce z tobą we wsi gadać? Ciekawe dlaczego? Zróbmy tu ankietę! Uzyskasz szybko odpowiedź.

  • 1

    13.  2015-01-20 13:43:00

    "Jednym z elementów umowy jest wdrożenie przez firmę Ericsson rozwiązania Real Time Call Control, które zbiera informacje o połączeniach telefonicznych abonentów i wysyła te dane do systemu bilingowego w czasie rzeczywistym. Ericsson zintegruje to rozwiązanie z aktualnie obowiązującym systemem bilingowym." - nie wiem czy się śmiać, czy płakać :D
    Play, tak nielubiany, a od daaaaawna to ma. I kto tu oferuje niską jakość usług? :)

  • -4

    14.  2015-01-20 13:44:33

    12 - wprowadź zakaz... Ja prawa przestrzegam ;-)

  • -4

    15.  2015-01-20 13:47:03

    Co do abonamentów... Nie wiem czy najlepsze. Nigdy tak nie twierdziłem. Satysfakcjonujące mnie w każdym razie. Natomiast na tyle tanie, ze nie obejmuje mnie ten program. Nie wiem czy niestety czy stety w sumie ;-)

  • 3

    16. ~  2015-01-20 14:01:43  host: 078088109103.wagrowiec.vectranet.pl

    Kiedy t-mobile poprawi swoje internetowy system do zarządzania numerami? Bo obecny jest dla mnie mało przydatny...

  • 3

    17. ~  2015-01-20 14:01:50  host: 078088109103.wagrowiec.vectranet.pl

    Kiedy t-mobile poprawi swój internetowy system do zarządzania numerami? Bo obecny jest dla mnie mało przydatny...

  • 4

    18.  2015-01-20 14:33:32

    Hahaha Plus i te jego platformy bilingowe, przecież odkąd pamiętam to się działo, zmieniali ciągle te platformy i ciągle i tak problemy były bo albo nie rozliczało na bieżąco konta, albo kasa gdzieś ginęła, albo nie można było mieć niektórych usług jednocześnie na numerze aktywnych, nie wspominając już o ubogiej obsłudze przez www. Między innymi dlatego opuściłem plusa w którym numer miałem od 99 roku w prepaid, jak wszedł play do Polski.
    Wielka mi innowacja w 2015 roku, biling na bieżąco przez www. Normalnie klękajta narody.

  • 5

    19. ~Pix  2015-01-20 14:36:16  host: 84-10-20-218.static.chello.pl

    @16 i 17 - T-Mobile to syf jakich mało. Nie tylko internetowy system mają do d*py, ale nawet sprzętu ze sklepu www nie wysyłają w bąbelkach, narażając go na zniszczenie a swoich klientów na wywalenie przez to pieniędzy w błoto. Taki tam mają "szacunek" do was.

  • -1

    20. ~ola  2015-01-20 14:48:18  host: apn-5-172-252-102.dynamic.gprs.plus.pl

    Dyskusja przedszkolakow....

  • -1

    21. ~rafi  2015-01-20 20:22:59  host: 91-225-11-116.laguna.net.pl

    Coś nowego pojawiło się jednak - "Nowym kanałem doładowań w Plusie został mPotwór - dedykowana aplikacja mobilna (Android, iOS, Windows Phone) służąca do doładowań usług na kartę." - takie tytuły, opisy można dziś znaleźć w sieci.

  • 0

    22. ~mirekb  2015-01-20 21:07:27  host: apn-37-248-62-58.dynamic.gprs.plus.pl

    znajac praktyczne mozliwosci polkomktel to przyjdzie poczekac.oby nie w nieskonczonosc.awarie lte zalatwili w 48h ale tak ze max5Mbs.poczekajmy na detaliczne oferty po lte800-w skali max 2 lat wyjdzie miarodajne porownwniie

  • 1

    23. ~ktry  2015-01-20 22:21:17  host: user-94-254-129-43.play-internet.pl

    No wreszcie.Doceniam to bardzo po przejściu do plusa po kilku latach spędzonych w pleyu. To co jest teraz w plusie to jest jedna wielka tragedia z epoki kamienia łupanego. Połączenia na plusonline są zapisywane nawet z pużnieniem do 24 godzin.O reszcie to szkoda gadć nawet,bo bym musiał długo pisać. Wiedzą to ci co byli w pleyu.Tam nawet nie można sprawdzić ile zostało danych w taryfie głosowej z pakietem internetu.

  • 0

    24.  2015-01-21 00:33:24

    A czy wiadomo coś o terminie, w którym można się spodziewać jakichkolwiek zmian czegokolwiek? :)

  • 0

    25. ~Nicki  2015-01-21 23:01:09  host: 093105178034.dynamic-ww-2.vectranet.pl

    Trzeba na pewno ich za te plany pochwalić, ale mimo wszystko ostrożnie. Poczekamy, co z tego wyjdzie, to pochwalimy już konkretnie.

  • 0

    26. ~nariusz  2015-01-22 07:13:37  host: host-142-40.jkns.pl

    To jest bardzo dobra wiadomość i dobrze, że plus szuka nowych rozwiązań dla poprawy jakości usług. Jeśli nowy system billingowy będzie działał tak jak zapowiadają, to pozostaje się cieszyć.

  • -1

    27. ~Volter  2015-01-23 06:50:28  host: aaqw36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta współpraca Plusa z Ericssonem może być bardzo owocna i pozwoli na bardzo dobrą kontrolę kosztów.

  • 0

    28. ~Piotr  2015-01-28 11:00:59  host: ip-78-30-117-111.free.aero2.net.pl

    Plus systematycznie pracuje nad poprawą nie tylko samych usług ale też tego co wokół. Współpraca z Ericsonem pozwoli na dobrą kontrolę kosztów a to przeniesie się też na lepsza obsługę klienta.

  • 0

    29. ~Hieronim  2015-01-28 13:59:27  host: and243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niedawno Plus zaprezentował swoją nowa stronę internetową i w mojej ocenie znaczący postęp - prosta i czytelna z łatwa nawigacją. Teraz przyszedł czas na obsługę klienta, a to dość spore wyzwanie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-175-236.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.