Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel wdraża nowy system CRM

Polkomtel wdraża nowy system CRM

sirmark 26 Września 2007 13:29

0 0

Polkomtel rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemu wspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą. Projekt zostanie przeprowadzony przez zespół konsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracle oraz specjalistów Polkomtela i Oracle Polska.




Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie danych informacje o wszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel. Umożliwi także szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcji klienta z operatorem. System zintegruje również dane z używanych w firmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach, takich jak finanse, logistyka, dystrybucja, czy billing.

Źródło tekstu: Oracle, Computerworld     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7. ~ziomal  2007-09-26 16:20:16  host: w3cache.dialog.net.pl

    cos sie zaczyna dziac w Plusie. Wpuscil do swojej sieci 2 MNVO. Podpisali umowe z TVP i teraz CRM. PS Czy ma ktos mape sieci kablowej Plusa. Bo we Wrocku maja studzienki praktycznie w calym miescie. Ciekawe jak to wyglada w Polsce. Chyba nie chwalac sie zbyt glosno pomaly buduja ogolnopolska siec swiatlowodowa...

  • 0

    8.  2007-09-26 16:49:04

    oni już dawno mają własne światłowody w warszawie w okolicach Bielan widziałem jedna ok 4 lata temu. Bo w tym roku to już nie dziwi że budują ale wtedy to byłem mocno zdziwiony....

  • 0

    9. ~  2007-09-26 16:50:15  host: p11-15.opera-mini.net

    Oracle? Czyżby ich sztandarowy system crm czyli People Soft? Macie jakieś info na ten temat?

  • 0

    10.  2007-09-26 17:18:30

    Dzisiaj mnie "lider technologiczny" mocno wqr...ił. Od jakiegoś czasu mam telefon 3G bo często i w różnych miejscach potrzebuję szybkiej transmisji danych. Ale że ostatnio mam bardzo blisko do pracy postanowiłem włączyć sobie strefe plus która objęła by dom i firme. I co sie okazało?? Strefy plus nie można aktywować w sieci UMTS!!! Ani z niej korzystać. Więc każdorazowo jak się chce zadzwonić trzeba wejżć w menu telefonu i zmienić tryb sieci UMTS na GSM :-/ Powinny matoły uprzedzać w cenniku że strefa działa tylko w GSM. :-/

  • 0

    11. ~dt  2007-09-26 17:27:35  host: wap.plusgsm.pl

    Alienus- to nie slyszales ze tak jest od kiedy tylko weszlo 3G? Z drugiej strony strefa to usluga Gsm... ;)

  • 0

    12.  2007-09-26 17:40:42

    ~ziomal - Polkomtel ma chyba jedną z większych sieci ;-)

  • 0

    13.  2007-09-26 17:54:40

    dt - ale z drugiej strony nie musze do cholery wiedzieć w zasięgu jakiej technologii jestem. Nie każdy się interesuje mobilną technologią jak my. Przeciętny Kowalski jak chce zadzwonić to wyciąga telefon i dzwoni a nie patrzy na wyświetlacz i sie zastanawia czy dzwonić z pokoju czy z piwnicy bo go może w pokoju UMTS złapać... ;) :D Wqrza mnie że niema nigdzie takiej informacji. Dowiedziałem sie tego od konsultanta po 10 minutach oczekiwania bo musiał wypytać innych konsultantów dookoła bo nikt nie wiedział....

  • 0

    14. ~  2007-09-26 20:12:13  host: 87-205-234-94.adsl.inetia.pl

    ale możesz zerknąć na wyświetlacz telefonu :)))) 3G jest wyrażnie sygnalizowane

  • 0

    15. ~  2007-09-26 21:08:16  host: chello089078016206.chello.pl

    Jak się nazywał system z którego do tej pory korzystał Polkomtel? W Heyah jest Gandalf, w grupie kapitałowej TP - PeopleSoft, w Erze nie pamiętam, ale chyba to co i w Heyah. CRM-y Oraclowe są "prawie" szybkie... Najwazniejsze jednak w tej branzy jest uzywanie mozliwie jak najmniejszej ilosci aplikacji, no i uniaknie aplikacji JAVA, które strasznie pochlaniaja zasoby komputerow.

  • 0

    16.  2007-09-26 21:09:24

    Hmm bardzo ciekawe bo mi strefa w umts w łodzi - działa bardzo ładnie :) Owszem przez prawie 2lata strefa nie działała w umts ale przecież Plus to w końcu zrobił !!! I mam pikanie jak jestem w umts :)

  • 0

    17.  2007-09-26 21:12:32

    Ja żonie w łodzi w umts aktywowałem strefę i w połowie łodzi ma pik-pik przed połączeniem :)Naprawdę dziwne że Wam nie działa ...

  • 0

    18.  2007-09-26 21:20:30

    Szalony zaraz zadzwonię znowu do tych wieśniaków z BOK i podam twój przykład :) Ciekawe co powiedzą ;)

  • 0

    19.  2007-09-26 21:45:33

    Heh - nastąpiła zmiana wersji w BOK :D okazało się że strefa plus sie wysypała i na całym terytorium kraju są "problemy" z aktywacją strefy i że prace trwają i.... Mam spróbować za 2 dni :D I że strefa jednak działa w UMTS więc... powinna działać jak się ją uda aktywować (tak powiedział konsultant) :D Ech ten nasz lider.... ;)

  • 0

    20.  2007-09-26 21:49:59

    Słyszałem że pracownicy Plusa w większości prywatnie używają telefonów w Erze ;P :-) To by tłumaczyło czemu tak często pod 2601 ludzi w błąd wprowadzają albo nie wiedzą bo jest grane w sieci :-)

  • 0

    21. ~Templariusz  2007-09-26 21:52:52  host: staticline23090.toya.net.pl

    #20 W Erze posiada większość konsultantów, w Plusie natomiast ma może co 8 konsultant :)

  • 0

    22. ~uszat  2007-09-26 22:02:28  host: 34-pr2-9.acn.waw.pl

    niezla opcja z tym ze w plusie urzywaja tel ery ale numer hehe pewnie teraz beda mieli przechlapane :)ale widac kto rzadzi

  • 0

    23. ~  2007-09-27 01:29:32  host: auy89.neoplus.adsl.tpnet.pl

    uszat: a ty sobie poużywaj słownika ortograficznego analfabeto.

  • 0

    24.  2007-09-27 09:16:16

    Widziałem ten system. I już mam go dosyć. Pewno zrobią jakieś mega ciśnienie, żeby na nim pracować i znów zamiast skupić się na obsłudze klientów będę siedział i wypełniał jakieś dziwne arkusze.

  • 0

    25.  2007-09-27 09:17:25

    miłosiernie nie skomentuję,jakich konsultantów ma ten "Lider" - wkur*** mnie już dawno - w 2003 roku jak mi panienka powiedziala,że nie ma możliwości zapisania ściagniętego Logo na Siemensa MT 50 :] - są liderem w Olewaniu klienta i na pewno chcą polepszyć ten wynik:P

  • 0

    26. ~billing 24  2010-06-15 20:25:54  host: c83-254-221-161.bredband.comhem.se

    billing24.pl forum billing forum specjalistow - integratorow IT w dziedzinach billing, rating, CRM

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-203-76.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.