Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel stawia na utrzymanie klienta i usługi dodatkowe

Polkomtel stawia na utrzymanie klienta i usługi dodatkowe

WitekT 6 Grudnia 2009 20:38

0 0

Większość przyrostu przychodów to przyrost związany z usługami dodatkowymi i to na nie chce stawiać Polkomtel, aby w przyszłości stały się one poważną pozycją w bilansie firmy - powiedział w TVN CNBC Biznes prezes Polkomtela Jarosław Bauc.



Rynek jest nasycony praktycznie i tutaj nie różnimy się od wysoko rozwiniętych krajów europejskich. Klientów nowych przybywa o tyle, o ile wynika to z demografii. Natomiast zdecydowanie więcej energii i środków poświęcamy naszym własnym klientom tak, aby oni czuli się komfortowo w naszej sieci i byli zadowoleni - powiedział Bauc.

Polkomtel chce stawiać na mobilne płatności i rynek usług finansowych, usługi związane z dostarczaniem treści (muzyki, literatury), a także usługi lokalizacyjne.




Na pytanie prowadzącego o plany UKE dotyczące najbliższej obniżki stawek MTR w 2010 roku i docelowych 2 eurocentach w 2012 roku, prezes Polkomtela powiedział, że jest absolutnie za dowolnie niskimi stawkami rozliczeń interkonektowych, pod warunkiem, że będą one symetryczne.

Dzisiaj, niestety, mamy taką sytuację, że Urząd (UKE - przyp. red.) swoimi decyzjami dyskryminuje 95% klientów, którzy składają się na tańsze usługi klientów Play’a. To oprotestowaliśmy, oprotestowaliśmy decyzję UKE - powiedział.

Bauc przypomniał niedawny apel Komisji Europejskiej dotyczący zmniejszenia długości trwania symetrii P4. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Źródło tekstu: TVN CNBC Bizes, wł     

Dodaj do:
w sumie: 63
  • 0

    44. ~m.  2009-12-07 10:47:37  host: gddp.vlan111.architor.lubman.net.pl

    w plusie byłem do chwili zmiany regulaminu w lecie ub,.roku, proponowali pozostanie i standardowo dawali 25 min z umową bez tel plus 150 min za 4 mies w cenie 45 zł,potem 55 zł i tak rosnoco az do 90 zł czyli syberyjskie 90 i 150 min +25 min wiec poszedłem, podpisałem umowe wplau i powiedziałem pani z plusa by mnie juz nie proponowała nic,i oto nie musze sie już z nimi zmagać/

  • 0

    45. ~Ritmo  2009-12-07 10:56:04  host: dss31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    usługi lokalizacyjne w Plusie ? buahahaha uruchomili nadajnik bts w gminie i emituje Mazowieckie. Cóż za dokładność !!! Plusie, Orange i Play uczcie się od Ery jeśli chodzi o inf. stacji bazowej i usługi lokalizacyjne.

  • 0

    46.  2009-12-07 10:56:45

    Ritmo: cell info nie jest usługą lokalizacyjną.

  • 0

    47. ~  2009-12-07 11:12:20  host: v09-09.opera-mini.net

    ad 42. Mógłbyś nie krzyczeć?! Wlo ma dobra oferte bo jest swiadomym klientem i wie jak dostosowac oferte do swoich potrzeb. Chwali ją, ma do tego prawo. rcicho

  • 0

    48. ~  2009-12-07 11:27:52  host: v05-14.opera-mini.net

    @45: haha, to jest usługa lokalizacyjna? A co mieli Ci na zadupiu napisać oczytany człowieku?

  • 0

    49.  2009-12-07 13:53:34

    No cóż...pan Bauc, jak to prezes, pisze o swojej wizji (czyli jak być powinno). Niestety nie on ustala warunki dla obecnych klientów przy podpisywaniu kolejnych umów - ma od tego ludzi. No i ci ludzie działają sobie na szkodę własnego pracodawcy, a więc należałoby ich zwolnić i zatrudnić innych z inwencją. Taryfy polecane przez bałwana (brrrrr...) są katastrofalne, pakiety tak samo. Miałem podpisaną umowę bez telefonu i w jej ramach za 85zł 225 min. do wszystkich, a do 5ciu numerów 2000min. Jest też opcja zmiany warunków umowy po 6ciu miesiącach (które w moim przypadku już minęły) ale gdy ostatnio zadzwoniłem (na swój koszt choć tego nie rozumiem) by zapytać o jakąś nową ofertę to nie umieli mi nic ciekawszego zaproponować. Nawet telefony są nie do przyjęcia dla kogoś kto oczekuje czegoś więcej niż dzwonienia i wysyłania SMSów. Jestem w Plusie już ponad 10 lat ale chyba wezmę z nim rozwód...

  • 0

    50.  2009-12-07 14:34:25

    ~bobo - bo chodzi o to, że jakby było taniej to oczywiste, że byłoby lepiej, nie? A zawsze można złożyć wypowiedzenie - jestem pewien, zę oferta byłaby lepsza. Tyle, że ta oferta bez wyrywania z gardła mnie satysfakcjonuje po prostu.

  • 0

    51. ~  2009-12-07 15:19:21  host: 77-255-46-26.adsl.inetia.pl

    plus placi wlo za to ze ten ma telefon u nich :D

  • 0

    52. ~ czarny  2009-12-07 18:09:54  host: 85-222-19-42.home.aster.pl

    zgadza sie rynek jest nasycony :) ale oprocz gadu-gadu, Panowie, wprowadzcie dobra oferte dla biznes ;) bo jak na razie Orange zbiera smietanke :)

  • 0

    53. ~asdfghjkl  2009-12-07 23:30:49  host: arn243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    idźcie wszyscy do play!!! ...tam na was czeka ogromna kompetencja pracowników, szybkie rozwiązywanie problemów, najlepszy zasięg...

  • 0

    54. ~  2009-12-08 00:47:58  host: v10-05.opera-mini.net

    53. Następne dziecko w3.

  • 0

    55.  2009-12-08 07:19:17

    wlo - Ty chyba faktycznie jesteś szczęściarzem, jak widać z wypowiedzi większości Plus nie kwapi się zbytnio by klienta zatrzymać, ale cóż ktoś musi mieć szczęście by ktoś go nie miał ;-)

  • 0

    56.  2009-12-08 08:47:09

    Hose - co znaczy nie kwapi? Wczoraj konsultant do domu mi przywiózł umowę do podpisania... To znaczy że się nie kwapią?

  • 0

    57.  2009-12-08 08:50:20

    Naprawdę na obsługę narzekać nie mogę ;-) To żaden argument, że Play ma "kompetentną" obsługę - nie zauważam tego - właśnie wczoraj wszedłem do sklepu Play podpytać o ofertę dla firm - żenujące odpowiedzi, żadnej ingformacji oprócz tego, ze telefon za złotówkę i bonus za przeniesienie numeru ;-) No i dłuuuugie sztuczne paznokcie w brokacie ;-) ŻENADA!!

  • 0

    58. ~Tomekk  2009-12-08 09:31:14  host: itw234.internetdsl.tpnet.pl

    Wlo... wszędzie trafi się jakaś beznadziejna obsługa ;] Co nie oznacza, że wszyscy pracownicy są tacy jak ona. W swojej firmie widziałem lepsze perełki...;]

  • 0

    59.  2009-12-08 12:01:38

    zgoda pełna

  • 0

    60.  2009-12-08 18:12:20

    Oto przykład jak PLUS walczy o klienta. W sierpniu przeniosłem z Plusa wszystkie numery firmowe, a od października co miesiąc przysyłają mi faktury wraz z wezwaniami do zapłaty. Na dodatek grożą wyłączeniem numerów, tylko nie wiem których ? Żenada !!!

  • 0

    61.  2009-12-09 08:12:54

    Marek-KRK - nie pozostaje Ci nic innego niż napisanie krótkiego dosadnego pisma z żadaniem zaprzestania oraz żądaniem przeprosin. A może nawet zagroź podaniem do organów? Przecież wystawianie faktury i żądanie zapłąty za nic to przestępstwo jest chyba nawet? Jest takie wydawnictwo, które nazywa się "Wiedza i Praktyka". Oni potrafią przysłać niezamówiony materiał (prenumeratę jakiegoś czegoś co określają fachowego branżowego wydawnictwa (w wielu branżach), a potem fakturę za prenumeratę z żądaniem zapłaty i zagrożeniem windykacji i Bóg wie co tam jeszcze. Wystarczyło, że odesłałem im to co przysłali z żądaniem pokrycia moich kosztów i z groźbą ścigania przez organy, jak są nieuczciwi, tak odpowiedź z przeprosinami dostałem. Mówię wprost o konkretnej firmie, bo mam dowody na to co mówię i nie boję się tej złodziejskiej firmy. Chociaż ostatnio potrafią faksy o 2 w nocy przysyłać... Po telefonicznej zj...ce przestali, ale pewnie nie na długo ;-)

  • 0

    62.  2009-12-10 12:30:24

    wlo - odnośnie 56- rozmowa z Tobą przypomina "walkę z wiatrakami" Napisałem przecież że większość nie ma takiego szczęścia, "ale TY przecież dostałeś umowę" (TY nie oznacza większość). A odnośnie słowa "kwapi" - idź do komentarza nr 1.

  • 0

    63. ~Sowa  2009-12-13 19:22:54  host: 83-168-82-169.static.espol.com.pl

    Po przeczytaniu tytułu zacząłem się śmiać do monitora ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-197-114.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet