Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel się tłumaczy i przeprasza

Polkomtel się tłumaczy i przeprasza

WitekT 31 Stycznia 2006 17:38

0 0

Polkomtel dokonał w dniach 19-21. stycznia aktualizacji systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi. Była ona podyktowana koniecznością dostosowania systemu do obsługi rosnącej liczby użytkowników oraz przygotowania go do wdrożenia nowych funkcjonalności.

Przeprowadzona aktualizacja była największą operacją tego typu dokonaną w spółce w ciągu ostatnich siedmiu lat. Jej trudność wynikała nie tylko ze skali zmian, ale również z faktu, że odbywała się podczas bieżącej pracy systemu i obsługi klientów. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym i w konsekwencji doprowadziły do przejściowych zakłóceń w korzystaniu z usług przez część użytkowników Simplus, Sami Swoi i MixPlus. Dotknęły one ok. 8-10% bazy użytkowników usług przedpłaconych.

Polkomtel wyraża ubolewanie z powodu zaistniałych zakłóceń w funkcjonowaniu usług przedpłaconych i gorąco przeprasza ich użytkowników za wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

Pomimo że funkcjonalność systemu informatycznego obsługującego usługi Simplus, Sami Swoi i MixPlus została przywrócona, niektórzy klienci mogą spotykać się jeszcze z utrudnieniami, w szczególności dotyczącymi rozliczania należnych pakietów usług. Mają one związek z dobiegającą końca aktualizacją stanu kont użytkowników. Aktualizacja ta przeprowadzana jest z najwyższą starannością, w oparciu o rzetelną i precyzyjną weryfikację stanu należności na koncie każdego klienta dotkniętego nieprawidłowościami procesu przetwarzania informacji w dniach 19-21. stycznia. Weryfikacja odbywa się bez konieczności kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane są na korzyść klienta.




Polkomtel zwraca uwagę, że w związku z uaktualnianiem stanu kont użytkowników część telefonów – dla przywrócenia ich sprawnego działania - wymaga wyłączenia i ponownego włączenia przez klienta.

Począwszy od 1. lutego wstrzymane zostanie dla użytkowników usług przedpłaconych naliczanie opłat za połączenie z numerami Działu Obsługi Klienta: 26 01, 8877, 8870 i 887018877. Klienci, których konta zostały obciążone za korzystanie z ww. numerów w dniach 19-31. stycznia, otrzymają zwrot pieniędzy. Pozwoli to na nieodpłatne wyjaśnienie w kolejnych dniach wszelkich wątpliwych przypadków, do jakich mogło dojść w czasie występowania zakłóceń w bieżącym rozliczaniu usług.

Ponadto Polkomtel zaoferuje wkrótce użytkownikom, którzy z powodu zakłóceń systemu mieli w ostatnich dniach trudności w korzystaniu z usług, specjalny bonus dla zrekompensowania niedogodności.

Źródło tekstu: Polkomtel     

Dodaj do:
w sumie: 158
  • 0

    1.  2006-01-31 17:45:47

    troche pozno to opublikowali i tylko mailingiem, a simplus.pl ? co za beznadzieja...

  • 0

    2.  2006-01-31 17:51:33

    Widzę, ze Polkomtel przeprasza, tłumaczy sie i KŁAMIE. Tylko 8-10% miało problemy z pre-paidami?

  • 0

    3. ~domek  2006-01-31 17:52:09  host: agb100.internetdsl.tpnet.pl

    konrad , teraz bedziesz ubolewal, ze pozno. Ech, czy wy umeicie tylko narzekac?

  • 0

    4. ~dome  2006-01-31 17:53:33  host: agb100.internetdsl.tpnet.pl

    Mi juz troche kasy oddali, wszystko smiga jak nalezy. Jestem zadowolony.

  • 0

    5.  2006-01-31 17:57:15

    Hmmm oby to juz ostatnie zapowiedzi przywrocenia stanu normalnosci...moze wreszcie ruszy to w dobra strone :) Pozdrawiam wszystkich maruderow ;)

  • 0

    6. ~funkiel  2006-01-31 17:57:54  host: dou177.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hehe, wszyscy użykownicy, któych ja znam mieli problemy. Więc jakie 10%??

  • 0

    7. ~wlo  2006-01-31 17:58:38  host: apg83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gm - no ja "zarządzam" w tej chwili ośmioma już simplusami i tylko na jednym stwierdziłęm problem - nie :zjadało" kasy z konta za transmisję danych. Poza tym czy swojaki w team7 czy easy gadka w easy rozliczne były prawidłowo. Prawidłwo też działały zasilenia. Fakt - nie sprawdziłem jak na sim data to wszystko działało - nie miałem potrzeby zasialnia konta (mam zablokowane w tej chwili), podobnie na jednym z numerów nie sprawadzałęm z powodu blokady na wychodzące (już od 2 miesięcy z powodu końca terminu ważności konta - nie z powodu tej awarii ;-)). Generalnie, sród znajomych raczej nie słyszałem o tych problemach (w sumie mało znam ludzi z prepaidami). Kolegi córka zasiliła zablokowane konto i jej nie odblokowało... Innemu koledze po aktywacji easy gadki za 6 zotych dało 2 pakiety - 48 minut... To tego typu problemy z tych poważniejszych jakie znam.

  • 0

    8. ~domek  2006-01-31 18:04:25  host: agb100.internetdsl.tpnet.pl

    z osob ktore ja znam, problemow z S+ nie mial nikt, tylko ja

  • 0

    9. ~sceptyk  2006-01-31 18:04:40  host: aasy126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wlo - nie broń Plusa, nie warto. Stała się rzecz niebywała w historii polsiego GSMu, takiej awarii jeszcze nie było. Plus już za to płaci i będzie płacił długo. Choćby promocjami, którymi będzie musiał odzyskać stracone całkowicie zaufanie klientów.

  • 0

    10.  2006-01-31 18:05:49

    straszny bełkot, zwłaszcza zdanie 1. i 2. Oby tym razem obietnice nie okazały się pustymi słowami.

  • 0

    11. ~Longman  2006-01-31 18:06:39  host: ewe112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tlumaczenia Polkomtela uwazam za zenujace. Troche krokodylich lez, a troche tlumaczenie na poziomie przedszkolaka, ktory sltukl ulubiony wazon mamusi: "eeee, bo on wlasciwie sam spadl z kredensu, jak przyszedlem do pokoju to juz lezal...stluczony...gralem w pilke w pokoju, ale to chyba nie to, bo niby jak?". Slowa P.: "Przeprowadzona aktualizacja była największą operacją tego typu dokonaną w spółce w ciągu ostatnich siedmiu lat", w ramach tlumaczen, sa z inzynierskiego punktu widzenia smieszne. Elektrowni atomowych i rakiet tez nie odpala sie jak popadnie, chyba ze robia to wyprobowani spece z Polkomtela ;-) Jesli byla to taka operacja, to powinno sie ja dobrze zaplanowac (czasem nawet miesiacami!) i wdrozyc wtedy gdy jest najmniej uciazliwa (np. w nocy). Ponadto o tych pracach powinno sie powiadomic zawczasu, jak to robia banki internetowe. Tymczasem zafundowano kompletny pad systemu, trwajacy blisko dwa tygodnie i dotykajacy znaczaca czesc uzytkownikow telefonow w sieci. Jedyne co w tym czasie dzialalo to polkomtelowe Ministerstwo Propagandy Rzeszy w postaci pani Sadowskiej.

  • 0

    12. ~st_luk  2006-01-31 18:11:46  host: pc193a5.interpc.pl

    Już myślałem, że się nie doczekamy gestu przeprosin ze strony PlusGSM w srpawie problemów, któe nam zaserwowali! A tu proszę, chyba tysiące maili oraz godziny utyskiwań w BOKu przez klientów zrobiły swoje. Cieszy, że w końcu się przyznali i wyjaśnili opini publicznej, co i jak. Niemniej jednak jako użytkownikowi SIMPLUSA, który notabene nie nawalił mi w tym czasie ani razu i cały czas działa i działał normalnie jestem rozgoryczony, że taka wiadomość nie została podana przed rozpoczęciem prac z nową platformą. Ileż nerwów zaoszczedzili by swoim klientom gdyby poinformowali przed, a nie po?! MNÓSTWO. Mam nadzieję, że wyciągną z tego wnioski i więcej takiej gafy nie strzelą! Ja ponieważ nie odczułem wogóle problemów jestem nadal jak najbardziej zadowolony z mojego pre - paida i nie zamierzam zmieniać sieci na inną. SIM+ jest najtańszy i wg mnie bezproblemowy i świadczący wysoką jakość usług (poza tymi dwoma tygodniami, kiedy spaprał sobie u wielu wizerunek), a na dodatek najtańszy jeśli ma się znajomych w PlusGSM. Dodatkowo wprowadzone unowocześnienia systemu miejmy nadzieję wpłyną rzeczywiście na jeszcze lepsze poprawienie i funkcjonowanie sieci. Jako rekompensatę życzyłbym sobie wprowadzenie w SIM+ nowych jeszcze tańszych połączeń (np 24/min grosze w swojakach), bo SMS jest najtańszy (1grosz) i niech tak zostanie :)

  • 0

    13. ~domek  2006-01-31 18:16:54  host: agb100.internetdsl.tpnet.pl

    Troche zalosne te wasze komentarze. Poprzednio tak strasznie was bolalo ze nie pisza nic o problemach. Ubolewaliscie ze az strach bylo czytac. Ze nie ma zadnych informacji od Polkomtela. I nawet sie z tym wszystkim zgadzalem. Ale teraz widze ze wam sie strasznie w domu nudzi. Poprostu nie macie co robic albo macie strasznie nudne zycie osobiste. Bo wy narzekacie na wszystko. Napisali wam w koncu, ze sa problemy, beda rekompensaty, oddadza pieniadze, wszystko bedzie ok. Rozumiem wasze sceptyczne podejscie bo nas wydymali ostatnio. OK. Ale chociaz napisali informacje, czyli zrobili to o czym wszyscy pisali ze tak strasznie im na tym zalezy. A jesli sie spodziewaliscie, ze napisza wam "Ok, zesralismy sie troche, ale teraz bedziemy sprzatac" to naprawde jestescie niepowazni...

  • 0

    14.  2006-01-31 18:18:43

    taaa... ciekawe ile w tym prawdy... jak narazie ani ja ani moji znjaomi nie odzyskalismy kasy... a konto nadal zablokowane.

  • 0

    15. ~j  2006-01-31 18:22:35  host: 213.199.216.253

    Bo oni znowu kłamią !!!!

  • 0

    16.  2006-01-31 18:28:37

    Nareszcie cos nowego... i odblokowali mi konto , doładowali kwata 19 zł i mam 7.50... hmm nie wiem czemu, mniejsza z tym, ważne, że działa. Powinni mi zwrocic jeszcze 30zł! Czekam.... Ciekawe, też jaka jest ta rekompensata dla poszkodowanych. Ale wreszcie cos milego ...

  • 0

    17.  2006-01-31 18:39:52

    Wiedziałem że to się stanie i wkońcu te problemy znikną i Bedzie OK. Wierzyłem w Plusa, tak jak większość jego użytkowników(przynajmniej mam taka nadzieję) i watpie zeby prez te nieszczęsne problemy dużo użytkowników nie zrezygnuje z simplusa. Do Longmana, nie chcę się z toba przekomarzać ale myslałem że już troszke odetchnołeś, ale ty dalej swoje i dalej masz pretensje do Plusa. Rozumie ciebie, ale po twoim komentarzu wnoskuje że masz pretensje do Polkomtela ze obublikował przeprosiny i że wogule usunoł tą usterke. Daj spokój... ty to już chyba na plusa dobrego słowa nie powiesz. Mój brat ma simplusa i miał problemy z rozliczeniami, ale od 3 dni jest wszystko OK.

  • 0

    18.  2006-01-31 18:41:05

    Wiedziałem że to się stanie i wkońcu te problemy znikną i Bedzie OK. Wierzyłem w Plusa, tak jak większość jego użytkowników(przynajmniej mam taka nadzieję) i watpie zeby prez te nieszczęsne problemy dużo użytkowników nie zrezygnuje z simplusa. Do Longmana, nie chcę się z toba przekomarzać ale myslałem że już troszke odetchnołeś, ale ty dalej swoje i dalej masz pretensje do Plusa. Rozumie ciebie, ale po twoim komentarzu wnoskuje że masz pretensje do Polkomtela ze obublikował przeprosiny i że wogule usunoł tą usterke. Daj spokój... ty to już chyba na plusa dobrego słowa nie powiesz. Mój brat ma simplusa i miał problemy z rozliczeniami, ale od 3 dni jest wszystko OK.

  • 0

    19. ~Pestek  2006-01-31 18:50:24  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    u mnie nalicza super. nie sciaga kasy.. itd czekam na zwrot. no i mam pytanie .. "Aktualizacja ta przeprowadzana jest z najwyższą starannością, w oparciu o rzetelną i precyzyjną weryfikację stanu należności na koncie każdego klienta dotkniętego nieprawidłowościami procesu przetwarzania informacji w dn.19-21.01.br." czy to znaczy ze jak mi wsiaklo 10zl w dniach po 21ym to nie dostane? hmm najwyzej sie zadzwoni..

  • 0

    20. ~PW  2006-01-31 18:52:46  host: w3c.widzew.net

    To nie była zadna planowa aktualizacja tylko zwykłą awaria. Jak ktoś dobrze wspomniał takie operacje się planuje (chyba ze w piątkowe popołudnie prezes pzry obiedzie wpadł na pomysł ,że zrobią aktualizację).Poza tym jak to wszystko wygląda: nagle pada sieć , ludzie sa zdezorientowani, zdenerwowani i zirytowani, nie było zadnej informacji, jakiegokolwiek komunikatu. Nikt nie ejst jasnowidzem i malo kto od razu wiedzial ,że wina lezy po stronie operatora.
    Pozniej etz nie było lepiej , co to za aktualizacja ,której data zakonczenia jest nieznana, co to za planowanie?

    System im sie wywalił i zmaiast nazwac rzecz po imieniu mydlą oczy.


    Zwykłe przepraszam sprawy tu nei załatwia.

  • 0

    21.  2006-01-31 18:54:03

    a 0 zniklo i 80-100% :) - proste jak system bilingowy pada to na calego nie ma czegos takiego "losowanie" ty dzwonisz a tobie 7 pln sksujemy...

  • 0

    22.  2006-01-31 19:06:21

    Heh :) Ja własnie doładowałem konto kwota 30 zł dnia 20 stycznia, czyli idealnie trafiłem w dni kiedy to naliczanie nie działało... nie dostałem wtedy smsa o tym, że konto zostało zasilone, ani nic. Gdy doładowałem dwa dni pozniej 22 stycznia kwotą 10zł juz dostałem smsa, ale nadal dzwonic nie moglem. Teraz jak pisalem wyżej zwrocili mi 19zł, a mam 7.50zł. Nadal coś jest nie tak, ale ciesze się, że już coś działa. Mam naszczescie paragon z terminalu, w którym dokładnie jest pokazana data zakupu doładowania, więc moze jak pokaże go w salonie plusa dadza zdrapke, albo jakoś zwróca należna kwote. Ciekawostką jest tez fakt, że w e-bok pokazuje mi stan konta na 260zł :)...

  • 0

    23.  2006-01-31 19:12:07

    blom > też mi się nie chce wieżyć w to, że tylko 8-10% uzytkowników simplusa/mixa/ss jest poszkodowanych. Wydaje mi się, że już z 30% uzytkowników powinno miec nowa platforme, choć zdaje sobie sprawe z tego, że dużo osób nawet nie wie o czymś takim jak platforma czy naliczanie w czasie zeczywistym, wiec "nie mogli" zmieniali platformy. Sam zmienilem w styczniu gdy rozłączało mnie rozmawiajac z wolnym numerem z powodu wyczerpania środków na koncie... wtedy musiałem czekac za zwrot naleznych srodkow by móc dalej dzwonić... Mając naliczanie w czasie żeczywistym cieszyłem się, że mogę rozmawiać dużo dłużej bez żadnych problemów...

  • 0

    24. ~yiari  2006-01-31 19:20:08  host: chello212186135219.chello.pl

    a ja nadal mam zablokowane konto i monus 44 z groszmi na koncie :-P czekam i czekam i czekam i czekam az sie doczekam :-P

  • 0

    25. ~OBS  2006-01-31 19:26:34  host: host-81-190-8-139.gdynia.mm.pl

    Zadziwia mnie dlaczego niektórzy bronią Plusa. Pewnie używają telefonu raz dziennie, aby wysłać mamusi SMSka o treści "jestem już w domu". Dla każdego kto potrzebuje niezawodności sieci komórkowej, taki pad sieci po prostu generuje straty!

  • 0

    26. ~tymis  2006-01-31 19:37:03  host: proxy2.tkdami.net

    Plus własnymi "ręcami" obalił mit o swojej niezawodności. Korzystam z abo i nie wyobrażam sobie, żeby dzwonić z jakimiś problemami albo nie móc dzwonic w ogóle. Współczuje szczególnie korzystającym z Mixplusa, który dla mnie jest normalnym abonamentem. Mit o niezawodności został zbudowany wiele lat temu na rzeczywistej niezawodności rozmów i SMS-ów czyli usług podstawowych i prawidłowego rozliczania usług (czego nie mogli powiedzieć np. 6 lat temu ówczesni abonenci Ideii). Do tego "parę" przydatnych rzeczy typu niezawodna (naprawdę) bramka SMS-owa. I to było wszystko, korzystając osobiście z usług dodanych od razu były problemy. Sięgając lata wstecz przypominam sobie problemy z serwisami SMS-owymi świadczonymi przez Polkomtel a nie firmy zewnętrzne (a więc nie można zwalać na innych), problemy z WAP-em przez dial-up (w Erze te same strony "śmigały" a w Plusie nie, bo coś tam...), problemy z SMS-ami graficznymi (kto jeszcze to pamięta?), problemy z "pływającą" i "znikającą" Strefą Plus, problemy z systemem SMS-owym Programu 5Plus, problemy z ebokiem (pakiety dalej były źle pokazywane mimo korespondencji z bokiem i zapewnieniom, że jest dobrze) i wiele innych. Słyszałem, że są ludzie, którym wszystko chodzi, może jestem pechowcem? ;-) Teraz "lider technologiczny" rozłożył się na platformie pre-paid więc dlaczego nie mógłby rozłożyć się na platformie post-paid? Korzystam z Plusa ze względu na bardzo dobrą dla mnie ofertę ale pytanie o jakość a nie "jakoś to będzie" jest jak najbardziej na czasie.

  • 0

    27. ~i  2006-01-31 19:39:57  host: algo.radman.pl

    8-10% poszkodowanych do setki ma się rozumieć!

  • 0

    28.  2006-01-31 20:18:48

    Nadal konto mam zablokowane. 80zł zjadlo wraz dzisiajszym doladowaniem. Czy stan konta 0zł

  • 0

    29. ~  2006-01-31 20:18:50  host: apn-100-181.gprsbal.plusgsm.pl

    Nadeszły dobre czasy dla WLo :-)
    Znowu będzie mógł chwalić Plusa....
    Jakoś nie było go widać w czasie awarii.....
    Żeby nie było, że jestem malkontentem i nadaje ciągle na Plus to można popatrzeć na hosta...
    Co nie zmienia faktu, że edge u mnie w Krakowie chodzi jak mu się chce, a raczej jak mu się nie chce: 3 w ciągu 3 tygodni awaria gprs i to totalna. BTS padł, na plus plusowi można dać, że naprawili w ciągu 24 h. Ale nigdy nie wiem czy jak wróce do domu to będę mógł używać netu (mam iplusa).
    Pozdrowienia dla wszystkich cierpliwych simplusowiczów :-)

  • 0

    30.  2006-01-31 20:21:34

    Ja nie wiem co mam powiedzieć- nie cieszmy się za wcześnie.Ja nadal mam naliczane 100% pomimo,ze powinno naliczać 25gr nalicza mi trzy razy więcej.

  • 0

    31. ~i  2006-01-31 20:40:47  host: algo.radman.pl

    Nadal mam 2 nr zablokowane! Nie odblokowali, kasy nie oddali, cisza .... Znowu kłamią.

  • 0

    32.  2006-01-31 20:48:47

    Ja tam plusa nie bronie, jestem, byłem i nadal będe wkurzony za tą całą awarie, ale według mnie to troche głupota zmieniać od razu sieć, tym bardziej, że sprawą oczywista jest, że w końcu tą awarie naprawią. Plus nas wyrolował nie dał nam mozliwosci dzownienia i kontaktowania sie, ale wytrzymałem bez tych pogaduszek, jeżeli była jakaś pilna sprawa pozyczałem telefon od kolegi lub bedac w domu kozystałem z bramki sms lub stacjonarnego. Oczywiscie było to okropnie nie wygodne i licze na wysoką rekompensate tym bardziej, że cała kwota nie została mi jeszcze zwrocona. "Wiedząc" o opini Plusa jaka nizawodnej technicznie nie wysyłałem karty rejestracyjnej, teraz to zrobiłem bym mógł w przyszłości składac reklamacje... z resztą jeżeli naprawde będzie sie tak dalej psuło w sieci poczekam na przenosnosc numerów w prepaidach i pa pa plusie!

  • 0

    33.  2006-01-31 20:54:27

    na szczescie ta awaria mnie za bardzo nie dotknela (choc naliczalo mi podwojnie przez jeden dzien, ale nr nie wylaczyli), ale postepowanie plusa jest.. hmm.. ladnie mowiac "bardzo nieeleganckie".. :-/ zniosa limity ilosciowe i czasowe pakietow i jestem gotow o sprawie zapomne :-P chociaz i tak do TT to im jeszcze daleeeeeeeeko :-/ coz - w koncu to "lider technologiczny" :-P

  • 0

    34.  2006-01-31 21:00:20

    U mnie też zawsze naliczało idealnie co do grosza (u moich znajomych również), nie mogłem wręcz uwierzyć czytając tu komentarze, że ludziom takie rzeczy się działy. Teraz czytając kolejne komentarze- dalej negatywne- zaczynam żałować, że żałowałem ludzi, których to spotkało i zaczynam wręcz wątpić czy to rzeczywiście miało miejsce. Pozdrawiam maruderów i życzę szybkiego odciążenia naszej sieci od nich.

  • 0

    35. ~marcin  2006-01-31 21:08:15  host: dvc16.neoplus.adsl.tpnet.pl

    AMEN :)

  • 0

    36. ~issa  2006-01-31 21:10:56  host: gprs5.plusgsm.pl

    ***pawo - jak ma się służbowe abonamenty i na dodatek pracuje się w Polkomtelu , to Twój puknt widzenia jest dla mnie zupełnie zrozumiały;-) Czuję się usatysfakcjonowany przeprosinami , choć nie spowodowały one ustania usterek - nie włączono telefonu mojej kuzynce , koleżankę skasowało dziś 130zl (tak 130zł) za 2 minuty rozmowy , mi dalej nie aktualizuje SimDaty , data ważności konta po zasileniu jest z księżyca (25 stycznia) Zgadzam się z przedmówcami , że zjadło im zera w szacowaniu liczby klientów , też stawiam na 80-100% ;-P

  • 0

    37.  2006-01-31 21:13:47

    pawo, cała sytacja miała miejsce... wiem, to moze wydawac sie absurdalne, moze prawda jest, że tych dotknietych jest 10%, ale to moze tak okropnie wygladało dlatego, że Ci ktorych to dokneło zaczeli o tym pisac, a reszta zadowolonych nie zwrocila na to uwagi... Teraz sie ciesze, ze dali mi mozliwosc dzwonienia bo naprawde wkurzajace bylo to, że nie mialem takiej mozliwosci. Gdyby Ciebie tez to dotkneło pewnie tez bys zareagował jak reszta tym bardziej, że Plus niewiele mowil i nikt nie wiedział co sie dzieje. Moja opinie w tej chwili na plusa jest bardziej na nie niz na tak, ale dzisiaj juz strzałeczka kieruje się powoli w strone TAK... pozdrawiam

  • 0

    38. ~titq  2006-01-31 21:14:25  host: gprs1.plusgsm.pl

    jestem sklonny uwierzyc, ze to 8-10% patrzac po ilosci osob skladajacych reklamacje w moim punkcie w stosunku do liczby zawartych umow, to pierwsze,
    drugie do osob ktore jak widze maja bogate doswiadczenie we wdrazaniu systemow informatycznych w trakcie obslugi kilku milionow uzytkownikow, cieszy mnie ze ich klienci nie odczuli owych zmian i wszystko przebieglo bez problemow

  • 0

    39. ~Tomek_19  2006-01-31 21:15:25  host: anw106.internetdsl.tpnet.pl

    Mnie orżnęli tylko na jakieś 12-15 zł. Mam cały czas zablokowane konto i nie mam zamiaru go zasilać. Czekam na zwrot kasy. Przed zablokowaniem konto cały czas było ważne do 19.01., mimo że je doładowywałem w międzyczasie 2 razy.

  • 0

    40. ~issa  2006-01-31 21:17:19  host: gprs5.plusgsm.pl

    ***PW - to była planowana operacja , ale miała trwaćjedną noc 17/18 stycznia. Ta informacja jest pewna na 100%. Nie wiem tylko co schrzanili , ale system rozlzał im się zupełnie. To że ktoś śmie sugerować , że "niewłaściwe przetwarzanie" trwało tylko do 19-21 jest najzwyklejszym kłamcą , bo jak mówię trwa to do tej pory. Nie zdziwię się jeśli za tydzień przeczytamy kolejną aktualizację tej wypowiedzi , bo kilka dni temu Pani Sadowska też zapewniała , że system pracuje stabilnie a o jakiejkolwiek awarii nie może być mowy. Co więcej jestem mocno przekonany , że to kolejny element polityki dezinformacji , i że nie da się już przywrócić normalnego funkcjonowania tego systemu.

  • 0

    41. ~Tomek_19  2006-01-31 21:20:27  host: anw106.internetdsl.tpnet.pl

    Poprawne funkcjonowanie Syfplusa jest metaforyczną alegorią awarii.

  • 0

    42. ~yan  2006-01-31 21:21:01  host: abwx25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to oni dopiero teraz nas przepraszaja, jakies bzdety mowia ze to byla aktualizacja, mowia cos o bonusie, mowia ze system nie dzialal od 19 do 21 stycznia! Przeciez mi jeszcze zle rozlicza! Nie moge wlaczyc DwiW, pobieraja wszystkie oplaty dwukrotnie, BOK mnie rozlacza! I oni mysla, ze juz teraz wszystko bedzie ok! A gdzie jest pani Sadowska, ktora nawet nie przeprosila, jak juz byla najwyzsza pora. I teraz mam sie zadowolic tym wytlumaczeniem i obiecankami! Przykro mi Polkomtel SA, skad wy bierzecie kadre zarzadzajaca!

  • 0

    43. ~issa  2006-01-31 21:34:45  host: gprs5.plusgsm.pl

    ***titq - Twoja ironia jest zupełnie nieuzasadniona. Czy słyszałeś kiedykolwiek , by w Orange czy Erze , sieciach które mają znacznie więcej klientów niż "lider technologiczny" działy się takie rzeczy u klientów pre-paid? Czyżby oni żadnych zmian nie robili? Do tej pory synonimem technicznejtandety i zapóźnienia technologicznego było dla mnie Orange , teraz jest Plus , przynajmnej w pre-paidzie. Wyłacz i włącz telefon;

  • 0

    44.  2006-01-31 21:39:23

    dziwne to wszystko... obserwuje zachowanie plusa od kilkusnastu dni i wiecie co wam powiem - PLUS ma głeboko gdzies wszystkich...
    przeprosiny - fakt ale skoro awaria była do 21 to czemu dopiero 31 sie one pojawiaja... bonus - pier#$% kotka przy pomocy młotka.. dzwonek?? logo?? zeby w 21 wieku blokowoli połaczenia wychodzace majac kase ktora sami wydalismy???????? to jawna kpina szydera i duzy minus plusa... a gadanie ze juz jest ok jest paplaniem... lepiej niech powiedza ze nowy system nie ruszył a udało im sie pozbierac przez te 13 dni to co rozwalili... bo jakos nogdzie nie przeczytałem ze nowy system jest zainstalowany... a jak zajetosc sieci była tak jest... totalne bzdury pani opowiada szanowna Pani rzecznik... tyle ode mnie - jestem całkowicie zdegustowany zachowaniem plusa... jak nie chcecie naszych pieniazków to wystarczy napisac droga wolna i ani my was ani wy nas (czytaj naszych pieniazkow) juz nie zobaczycie... zeby za wlasna kase... to jest ponizej krytyki... no ale coz ale moze jak Pani rzecznik dostanie połowe wyplaty to moze choc przez chwile jej przemknie przez mysl ze dali ciała...

  • 0

    45. ~arti  2006-01-31 21:41:03  host: c105-58.icpnet.pl

    zwykli złodzieje!od dwóch tygodni mam konto zoblokowane i zero kasy!te wypowiedzi plusa to szydercze plucie Klientom w twarz!!

  • 0

    46. ~szczupak  2006-01-31 21:50:15  host: acrm5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie te problemy niestety też dotkneły. Wzieło mi 45zł. Na szczęście oddali po 3 dniach i teraz wszystko chodzi. Mam nadzieje, że wszystko wróci do normy. Pozdrawiam cierpliwych.

  • 0

    47. ~2005  2006-01-31 21:51:53  host: eem225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mecenas1981: Ja też jestem ciekawy czy postawili nowy system obsługi pre-paid do końca, który przy tej okazji się rozleciał i go łatają już 2 tyg. czy też musieli wrócić do starego i doprowadzić do stanu używalności sprzed upgradu, który nie za bardzo liderowi wyszedł na dobre. Ciekawe też jaki to bonus zaproponuje klientom ta firma sknerus. Jak ktoś wyżej napisał mogłoby to być logo lub dzwonek to klienci powinni plusowi zdrowo przydzwonić tym dzwonkiem :) Moja sugestia dla polkomtela jeśli chce utrzymać klientów to powinien znieść pakiet EasyGadka i wprowadzić stawki z niej na stałe, dorzucić do tego tańsze sms-y i obniżyć główną horrendalną stawkę do wszystkich z 78 gr. min. w dół to wtedy może i ja zostanę w sim+ trochę dłużej niż 2 mce, a jak nie to droga wolna.

  • 0

    48.  2006-01-31 21:56:07

    Wspomniane 8-10% to możebyć nawet kilkaset tysięcy użytkowników, a na pewno kilkadziesiąt. Ciekawe, jak wygląda ta aktualizacja, czy siedzą z kalkulatorem i zamierzają to wszystko poprawić ręcznie?? :)

  • 0

    49.  2006-01-31 21:59:25

    na to ze zejda z ceny to nie ma co liczyc - i tak juz maja duze straty... nie bedzie to nic oszałamiajacego... jakis pakiet w gratisie (500 esek czy 1h rozmów) tak zeby nie poniesli wymiernych strat...
    a co do nowego systemu to obawiam sie (bo nigdzie o tym nie pisza a przeciez by sie chwalili ze sie udalo zbudowac system i jaki to on jest wspanial) ze system jest jednak tym starym... i za jakis czas czeka nas znow zabawa w update systemu polkomteleowskiego..

  • 0

    50. ~2005  2006-01-31 22:07:58  host: eem225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mecenas1981: tego właśnie bym się obawiał ale jakby co już 2 miesiące hoduje mi się staż w TT. Jakoś pozostali operatorzy nie mieli tak makabrycznych doświadczeń przy wdrażaniu nowszych platform chyba, że o tym nie wiedziałem bo nie było jeszcze Telepolis a polkomtel widocznie postanowił znowu zaoszczędzić żeby zrobić wyniki na dostawcy sprzętu na szkoleniach na dokumentacji technicznej itp. itd. Ma teraz za swoje ten pazerny sknerus.

  • 0

    51.  2006-01-31 22:10:38

    Z moich obserwacji wynika że te problemy na prawdę jakoś losowo "wychodziły" i części ludzi w ogóle nie dotknęły. 90% moich znajomych i rodziny jest w Plusie (głównie prepaidy). Miałem strasznego stresa jak czytałem o tych problemach bo większość znajomych i rodziny nakłoniłem do przejścia na nową platforme... :-D Na szczęście skończyło się tylko na chwilowych problemach z zajętości sieci wieczorami i tylko w dwóch przypadkach nie schodziły pakiety easy. Ale najciekawszym przypadkiem był mix mojej matki - przez 2 dni przybywało jej kasy aż doszła do 999,99 złotych :-D I po każdym wysłaniu kodu *100# pokazywało inną kwote i termin ważności :-) Dzisiaj już podobno wszystko działa bez zarzutu. Aczkolwiek wszystkich namówiłem na złożenie reklamacji - ciekawe co dadzą jako "rekompensate"..?

  • 0

    52.  2006-01-31 22:11:24

    nie wiem jak to jest... zreszta mnie ni eobchodzi - powinni robic to tak zebym tego nie odczuł a 12 dniowej przerwy raczej nie da sie niezauwazyc... reklamacje zlozyłem i czekam na pisemna odpowedz... a bonus to sobie... zreszta szkoda pradu na pisanie jak plus traktuje swoich... zwlaszcza mixowców ktorzy tak jak abonamatowcy podpisali cyrograf...

  • 0

    53. ~pablo  2006-01-31 22:16:14  host: jester.ds2.uw.edu.pl



    » Wiadomość e-mail następna >>
    Poniżej zamieszczam maila z BOKu którego dostałem o 21:34, no to wkońcu usuneli awarie czy nie???
    Od:
    bok@plusgsm.pl

    Data: 31 stycznia 2006 21:34

    Szanowni Państwo,
    poniżej znajduje się nasza odpowiedź na Państwa wiadomość skierowaną
    do Plus GSM.




    Jeżeli chcecie Państwo uzupełnić przesłaną wcześniej korespondencje o
    dodatkowe informacje to prosimy ODPOWIEDZIEĆ na tę wiadomość.

    Konieczne jest wprowadzenie treści TYLKO POMIĘDZY PONIŻSZE LINIE.
    [===> Wprowadź odpowiedź pod tą linią Wprowadź odpowiedź nad tą linią

  • 0

    54.  2006-01-31 22:17:45

    Mi oddali i jestem bardzo zadowolona:) dali mi wiecej kasy o 30 zl:) to tzw. rekompensata:) tylko pakiety dalej im nie dzialaja:(

  • 0

    55. ~2005  2006-01-31 22:27:46  host: eem225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pablo: no to znowu dostałeś typową odpowiedź a funkcja ta nazywa się autoresponder :) Tak, że nie pocieszaj się, że ktoś tam się poci nad tymi tysiącami emaili i przez to nie śpi po nocach :)

  • 0

    56.  2006-01-31 22:30:13

    goralka a za ile dni ci policzyli?? wyjdzie po 5 za dzien :P

  • 0

    57.  2006-01-31 22:34:05

    pablo - rownie dobrze mogłbys mowic do sciany..

  • 0

    58.  2006-01-31 23:17:01

    Jednocześnie, według zapewnień naszego informatora, zostaje przedłużona o kolejne pół roku promocja SMS za 1 grosz, która ma być swoistą rekompensatą wizerunkową po tym, co operator "funduje" jeszcze w tym momencie klientom ofert przedpłaconych

    www.gsm.biz.pl
    no comment

  • 0

    59. ~Pestek  2006-01-31 23:17:02  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    PW : to dlaczego teraz ta platforma lepiej pracuje? nie przerywa zainicjowanych polaczen (krotkim pi pi pi) !! co? przypadkiem naprawilo sie S A M O ?? ?? ? ?

  • 0

    60. ~PW  2006-01-31 23:19:50  host: w3c.widzew.net

    Jesli modernizacja była planowana to czy Dział IT tejże firmy nie zna pojęcia którego uczą na pierwszych latach studiów ,a zwie się ono "kopia bezpieczeństwa"?.Jezeli wszystko im się zjebało i było to planowane to co stało na pzreszkodzie w przywróceniu ostatniej działającej wersji systemu?

    To była planowana sekcja zwłok na zywym pacjencie.

  • 0

    61.  2006-01-31 23:22:56

    pestek bo przeciez połowa ludzi ma ujemny stan konta i obciazenie sieci jest mniejsze

  • 0

    62. ~Pestek  2006-01-31 23:31:36  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    hmm mam nadzieje ze to nie powod.ze polepszylo sie.. po za tym zauwazylem gdzies tak 22ego zaraz jak cos tam robili ze gdy dlugo wybieralo (na telefonie zdarzylo pojawic sie ... potem kolejne >> ... trzy kropki ) czyli dlugo to przed awaria zawsze rozlaczalo.. a tu mila niespodzianka dluuuuuugggggo wybieralo i laczylo... nie chce mi sie wierzyc ze to przypadek .. zreszta robili to z mysla o wiekszej liczbie uzytkownikow.. ja mysle i mam nadzieje ze bedzie to juz dobrze dzialalo i nie bedzie przerywalo.. hej

  • 0

    63. ~Pestek  2006-01-31 23:34:45  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    z tego co wiem to jakies 8 do 10% ludzi miallo problemy wiec mniej niz 8 do 10% ma ujemny stan konta .. mysle ze ulamek %

  • 0

    64. ~gość  2006-01-31 23:37:27  host: aig66.internetdsl.tpnet.pl

    no to Plus się szarpnął na przedłużenie promocji SMS za 1 gr o kolejne pół roku :) Tylko mam wrażenie, że tutaj chodzi o promocje w abonamencie, a nie w Sim+, więc nie wiem co to ma wspólnego :/ Poprzedłużają wszystkie dotychczasowe promocje uzasadniając to rekompensatą i będą mieli problem z głowy :) Pestek czytałem chyba kilka Twoich postów i jak miałeś problemy to najeżdzałeś na Plusa bardziej niż wszyscy razem tutaj wzięci, a teraz gdy już lepiej ci działa to zachwalasz go jakb nie wiem co zrobił. Widocznie należysz do tego grona osób co nie odczuwa już problemów więc się nie wypowiadaj za innych. Jeśli ta platforma będzie pracowała chociażby jak ta w Orange to wtedy będziesz mógł napisać, że pracuje lepiej. Tam wszystkie koszty rozliczane są systematycznie, bez jakichkolwiek opóźnień. Po wysłaniu SMS od razu pobiera Ci kase z konta. Tak samo jest w TT. To, że Ty nie masz problemów nie znaczy, że nikt ich już nie ma.

  • 0

    65.  2006-01-31 23:39:05

    oj pestek pestek z ciebie to chyba niepoprawny optimista... zreszta masz prawo tak mowic.. i myslec... to powiedz mi jedno czemy jest po 400 komentarzy do tematów o problemach??
    looknij na gsmonline... ehh..

  • 0

    66. ~Pestek  2006-01-31 23:46:43  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    nie najezdzalem na plusa to po pierwsze . porostu bylem nie zadowolony a to roznica.. przytocz mi jakies zdanie zle o plusie.. to fakt pisalem zemysle o zmianie na np heyah ale tylko w przypadku gdy sie nic nie zmieni bo do konca zycia nie bede tego tolerowal. nadal czekam na zwrot kasy. moze dlatego mialem mniejsze problemy bo wiecej mialem na koncie i nie moglo mi zablokowac i nie sciagnelo mi np 50zl od razu. I nie zachwalam plusa tylko pisze suche fakty .. i moje zdanie. nie pisze ze jest najlepszy itp. pisze tylko jak jest u ,mnie i chyba moge? co do rozliczasnia systematycznego to nie mogla platforma w plusie rozliczac systematycznie skoro im sie popieprzylo. w zasadzie nie rozlicza ona "migiem" nawet gdy jest sprawna .. widocznie ten typ tak ma. Mi sciaganie po 5 minutach nie przeszkadza .. No niestety Simplus jest najtanszy jesli sie ma kilka osob w simplusie lub plusie czyt.abo.

  • 0

    67. ~Pestek  2006-01-31 23:49:16  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    No!! nazbieralo sie ich od 19 mniej wiecej stycznia :)) ale jakbys zauwazy, ze pojawiaja sie tez ostatniocieple komentarze) oczywiscie nie tylko ode mnie, mowiace o porawie itp itd

  • 0

    68. ~Pestek  2006-01-31 23:57:43  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    te 400 to nie tak duzo.... przeciez 400 wypadalo by odzielic przez np. hmmmm 10???

  • 0

    69.  2006-02-01 07:20:48

    Pestek ty jestes serio taki powazny czy plus zasłonił ci cały swiat?? ile jest osob ktore a) maja net b) wiedza co to telepolis c) maja ochote tu piac) - znikomy promil... ale nie mam zamiaru cie przekonywac bo nawet jesli to bylo 10% to był to blisko 1 milion klijentów +

  • 0

    70. ~sebek  2006-02-01 07:26:04  host: dc22.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam telefon na abonament w plusie. i od kilku dni rozłacza mnie po kilku sekundach rozmowy. albo rozmowa jest glucha. do biura obslugi nie ma możliwości dodzwonienia się. dobrze że mam telefen w erze. zaraz pisze reklamacje i zarządam rozwiązania umowy

  • 0

    71. ~domek  2006-02-01 09:34:14  host: agb100.internetdsl.tpnet.pl

    BOK rzeczywiscie jest juz darmowy. Dzwonilem dzisiaj 3 razy, nic nie rozlacza, laczy za pierwszym razem. Szkoda tylko, ze nie dziala wysylanie smsa uaktualniajacego konto, ale mam nadzieje ze niedlugo bedzie smigac.

  • 0

    72. ~Pestek  2006-02-01 09:42:04  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    no na pewno bylo to duzo ludzi.. sa wsrod nich pewnie osoby ktore wogole nie odczuly (wzielo im pare groszy - moj kolega np. mial kilka zlotoych i tylko troche mu bralo) moze dlatego ze ma simplusa bardzo dlugo, sa osoby ktore stracily troche wiecej tak jak ja okolo 15zl.. no i sa osoby ktore stracily jeszcze wiecej.. i sa osoby ktorych mi najbardziej zal bo miay najwioeksze problemy np niemoznosc odblokowania konta zasilenia itd dzwonienia calkowity zanik sieci. Ja wcale nie twierdze ze nic sie takiego nie stalo. Napisze to zdanie: plus dal bardzo mocno ciala..(tak zle jeszcze nie napisalem co? ) do szewsskiej pasji doprowadzala mnie cisza z ich strony i ten caly problem ktory trwal i trwa jeszcze tak dlugo.. a to ze pisze ze sie poprawilo to znaczy ze tak jest i jest to tylko wyraz mojego zadowolenia ktore chyba moge okazac tak jak osoby ktore tez moga okazac swoje zniesmaczenie bo u nich np sie nic nie zmienilo. i to ze pisze ze u mnie jest w miare dobrze nie znaczy ze nie wiem ze u innych tez musi byc. Ale ktos napisal ze nie mam sie juz wypowiadac bo (jak mam nadzieje dobrze zrozumialem)inni maja problem a ja tylko wynosze plusa w niebo.

  • 0

    73. ~szafa  2006-02-01 10:48:43  host: admin.vdns.pl

    Z tego co słyszałem to oficjalna wersja plusa bedzie taka że to wszystko wina Platformy Obywatelskiej i Donalda Tuska :-)

  • 0

    74.  2006-02-01 11:13:19

    marudy jestescie i tyle

  • 0

    75. ~pablo  2006-02-01 11:24:31  host: jester.ds2.uw.edu.pl

    u mnie wszystko już smiga dobrze, ale kasy jeszcze nie zwrócili, na jednym numerze ponad 30zł., a na drugim ponad 40zł. Czy komus już oddali???

  • 0

    76. ~titq  2006-02-01 12:18:38  host: dfs191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***issa: nie wiem czy mieli takie aktualizacje, ale irytuje mnie ze tak latwo sie ocenia nie majac pojecia o tym w jaki sposob sie to odbywa i jakie moze rodzic problemy, plusa nie usprawiedliwiam w kwestii podejscia do klienta bo zrobili potezny blad, ale uwazam, ze niektore komentarze sa tez przesadzone

  • 0

    77. ~  2006-02-01 12:26:43  host: ayt77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    GOCHA: 19 stycznia zabrano mi 240zł. Do dziś echo. W międzyczasie musiałam doładować 10zł, bo stwierdzono debet, a przy jrgo istnieniu niemożliwością jest zwrócenie kasy (słowa jakiegoś bajkopisarza - konsultanta). Jutro pwenie zablokują mi rozmowy wychodzące ...świetne perpektywy na najbliższe tygodnie Już zaczynam wątpić czy to w ogóle wróci do normy

  • 0

    78.  2006-02-01 13:09:19

    słowo "wkrótce" zaczyna mnie denerwować.Polkomtel jak powiedział ze wkrótce awaria zostanie usunięta, to ślimaczą się do dzisiaj.Jak nokia podała 3-4 miesiące temu,ze np model 6280 będzie wkrótce w sprzedaży do do dzisiaj go nie ma.

  • 0

    79. ~slayne  2006-02-01 13:11:20  host: xdsl-908.lubin.dialog.net.pl

    Wczoraj moje konto zostalo zasilone kwota... 0.95 grosza i stan mojego konta wynosi -17.34 zamiast +60!

  • 0

    80. ~Czytek Newsów  2006-02-01 14:01:35  host: ppp-13.pegaz.man.lublin.pl

    U mnie nadal nic nie poprawione - nie nalizcza z pakietu, nie pozwala kupić nowego (co naturalne..), po minimalnych (używam innej sieci) testowych rozmowach nalicza drugi raz w nocy, nie oddalo zabranej - PO 21-ym! - po nocach kasy. Ja nie jestem usatysfakcjonowany przeprosinami, bo to dalej krętactwo. O dwa tygodnie za późno, dalej kłamstwa. Planowana awaria na dwa tygodnie i brak ostrzeżenia dla klientów? ;-) Żenująca amatorszczyzna. I techniczna i PR-u. Nie wierzę że 8-10% bo by tak nie robili w spodnie i nie ukrywali sprawy. ***titq - nie mądrz się jak to taka migracja jest trudna - wiem coś o tym, robiłem podobne rzeczy, chociaż akurat nie w GSM. Jak trudne to się trzeba przygotować. Na to, że się coś wywali także. Powtórzę - amatorszczyzna i tyle. I kompromitacja z postępowaniem gdy zdarzyła się katastrofa. Awarię techniczną choć wstyd bym odpuścił. Krętactwa i bezwstydnego mijania się z oczywistą prawdą nie mam ochoty... Wyłącz i włącz telefon titq, issa jest genialny... ;-))

  • 0

    81. ~mydeł  2006-02-01 15:11:47  host: dpf73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Troche późno. trzeba przyznać, że polkomtel sie wykazal nie alda amatroszczyzna

  • 0

    82. ~andrzej  2006-02-01 15:54:19  host: dpn15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miło, ze przeprosili. Wolalbym jednak, żeby to już mi śmigało a ciągle problemy.

  • 0

    83. ~pablo  2006-02-01 18:34:07  host: jester.ds2.uw.edu.pl

    slayne, pewnie ci oddali za połączenie z BOKiem.

  • 0

    84.  2006-02-01 19:05:19

    niestety nadal nieprawidłowo są rozliczane pakiety, ale za to jak na razie nie kradnie kasy.

  • 0

    85.  2006-02-01 20:59:48

    jest dalej do bani... mam 28 darmowych minut z DWIW i co - kasuje z konta bierzacego... zerwalo rozmowe po 3 minutach... i juz nie idzie sie dalej dodzwonic - choc stan konta doodatni... w ebok'u mam 212 zł... nadal jest do dup*... brak słow... dzis mamy 1 lutego a sprawa sie ciagnie od 19 stycznia...

  • 0

    86.  2006-02-01 21:43:35

    Ja Plusa zawsze broniłem i będe bronił. Nie rozumie osób które nic innego nie robią tylko godzinami siedzą i narzekają na plusa w telepolis, a dam sobie głowę sciąć że tu połowa osób która jest na maxa wkurzona na Polkomtela, wyolbrzymia swoje problemy żeby oczernić Sim+, jak macie aż takie problemy że nie mozecie się dodzwaniać to przejdzcie do innej sieci i nie narzekajcie non stop. Każdej sieci się zdarza jakaś wpadka. Ja jestem w stanie uwierzyć ze te 10% osób miało problemu z sim+.Znam dużo osób które z dzwonieniem, wysyłaniem sms nie miało żadnych problemów, tylko większość z naliczaniem należnosci za pakiety. Ja jestem z Plusem 2,5 roku i wiem że Plus to najlepsze usługi i promocje, przed podpisaniem umowy zrobiłem dokładną analize ofert-Plus najlepszy taryfa PLUS 20 i PLUS 40, podbijały rynek. Moge przypomnieć awarie Dawnej Idei jak to lubiała wysiąść na kilka godzin w największych miastach polski(np.Trójmiasto). Mój brat posiada simplusa około 4 lat, zawsze był z niego zadowolony, chociaż te ostatnie problemu też go dotkneły(Miał problemy z rozliczaniem pakietów i dwa razy mu pożarło z konta 2 zł.). W każdej sieci zdarzają się takie sytuacje, może mniej uciązliwe. U mnie w rodzinie od 1996 roku każdy korzystał z Plusa:najpierw tata-telefon służbowy, potem brat , potem ja , i potem mama. Nikt zaden problemów. Pozdro dla innych opiniarzy którzy mnie w jakieś częsci popieraja :)

  • 0

    87. ~cezar  2006-02-01 22:07:03  host: ddv51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    info od kumpla który prowadzi jeden z salonów Plusa: taka sytuacja jeszcze może potrwac dwa tygodnie.

  • 0

    88.  2006-02-01 22:08:56

    no to chodzmy sobie do inej sieci zwlaszcza mixowcy ktorzy maja podpisane cyro... ja tez twierdze ze plus ma najlepsza oferte i tu nie ma watpliwosci... tylko mowie ze nie moze bcy tak ze nie mam mozliwosci wykonywanie połaczen wychodzacych nie ze swojej winy... mam kase to dzwonie jak nie mam to nie a teraz jest taka sytuacja bo problem nadal trwa ze mam kase a nie moge dzwonic... skoro podpisywałem umowe ktorej brzmienie w najogolniejszym aspekcie wyglada tak - ty placisz my dajemy ci mozliwosc dzwonienia to chyba ktos sie tu nie wywiazuje z umowy nieprawdaz?? rozumiem ze awaria i w kazdej rozmowie z BOK to podkreslam tylko przeraza mnie brak akcji informacyjnej ani kompetentnych osob do udzielania informacji... nie moze byc tak ze skoro 8 - 10% miało prblem to czemu reklamacja z 21 stycznia wprwadzona zostaje dopiero 26 stycznia a na porsbe wyjasnienia tej sytuacji od konsultanta słysze odpowiedz ze to zewzgledu na ogromna ilosc zgłoszen... nie twierze rowniez ze kazy ma problemy... ja mam 2 aktywacje mix + i jedna działa całkowicie bezproblemowo a kolejna juz nie... wiec uogolnianie ze kazdy kto ma problem z plusem stara sie go oczernic jest pomowieniem... z tego co sprawdzilem to HLR oznaczna jako 97 maja ogromne klopoty natomiast te oznaczone 96 nie maja takowych...

  • 0

    89.  2006-02-01 22:10:33

    a na poparcie swoich slwo owiem to ze w zastepstwo nr ktory ma problemy kupilem wlasnie starter sim+... jak bym uwazał ze + jest do bani to raczej wybrał bym cos innego (pop czy tt)

  • 0

    90. ~Całkowicie usatysfakcjonowany  2006-02-02 12:46:10  host: 81.21.197.166

    Mi tez sie wydaje, ze kolega Longman to ma chyba troche za duzo wolnego czasu... :) Jak ktos - tu: Plus GSM - sie potknie, to "skakac po nim" bylo bardzo latwo, ale jak juz wszystko zostalo naprawione, uzytkownicy zostali przeproszeni, niedogodnosci zostaly z nawiazka zrekompensowane (tym, ktorzy zamiast gderac na tym forum jaki to Plus jest be, po prostu o to poprosili!), to zamiast zwrocic honor najlepiej isc w zaparte... - ZGADZA SIE? :-/ Zamiast tyle gadac, trzeba koledzy zaczac walczyc o swoje, a nie na prozno "wymachiwac szabelka" an roznych forach. Co za mentalnosc... :-/

  • 0

    91. ~Czarny  2006-02-02 13:29:33  host: btu81.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli jak skończył się problem z +?? bo nie wiem czy mam doładować

  • 0

    92. ~i  2006-02-02 15:13:45  host: algo.radman.pl

    do czrny: lepiej daj spokój z tym doładowaniem. Ja dziś doładowałem za 10 i dali mi 5,11 PLN. Troszkę podzwoniłem... Została złotówka i tel. odłożyłem. 5 min i sms: połączenia zablokowane itd. I kto tu mówi, że wszystko jest już ok. Dla tych co ponieśli szkody przyznawany jest bonus-30zł. Myślę, że za 2 tygodnie faktycznie będzie dobrze. Jak ktoś twierdzi, że wszystko gra to niech dodzwoni się do BOK'u +. Uwaga: mówić szybko o co chodzi, bo zrywa połączenie. Zresztą i tak trzeba gadać z operatorem, bo nic nie zrobi bez połączenia z Klientem.

  • 0

    93. ~amico  2006-02-02 16:30:57  host: dpk85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No niestety,wbrew zapowiedziom problemy nie ustały jeszcze...

  • 0

    94. ~i  2006-02-02 16:43:46  host: algo.radman.pl

    ... i jeszcze nie ustaną przez najbliższe 2 tygodnie ...

  • 0

    95. ~Czekajacy  2006-02-02 19:01:35  host: host-81-190-176-225.gorzow.mm.pl

    Napisali mi esa ze dostane doladowanie w ciagu 24h. Moze cos sie w koncu ruszy! Moze... Pozdrawiam!

  • 0

    96. ~i  2006-02-02 20:20:10  host: algo.radman.pl

    do czekający: doładowanie/zwrot niby za połączenia z nr 2601. Myślę, że to nie tak. Oddadzą to, co źle naliczyli i tyle. Po co tak ściemniać?

  • 0

    97. ~i  2006-02-02 20:26:09  host: algo.radman.pl

    Z BOK'iem + jest ciekawie. Zrobiłem tak, 2601 i słuchawka. Jak połączyło to 0 i głosnomówiący i wracałem do zajęć. Międzyczasie rozłączało i takie tam. Po ok. 2 godz. odezwał się konsultant i w 4-tej min urwało. To sobie pogadałem. Ach. No ale jadę dalej. Po ok 0,5 h odezwała się kobicina z BOK'u i po 11 min zerwało poł., ale też nic nie załatwiłem, bo do konta nie był dopisany bonus. Powiedziała, żebym czekał. Jak dojdą do mojego nr to go zweryfikują i zwrócą co moje. Chyba robią to ręcznie /niby system sam zwraca sam automsystem ludzi/ hehehe. No to jeszcze ze 2 tygodnie. Spokojnie Panowie i Panie. Pozdrawiam;I

  • 0

    98.  2006-02-02 23:15:05

    Mecenas1981 dzwonil do mnie gosciu z Polkomtela i oddali moje doladowania tj. 40zl + 30zl za tzw. rekompensate:) Ten gosc byl bardzo mily i obiecal ze oddadza mi jeszcze kase za polaczenia z nr 2601 poniesione w dniach 19-31 stycznia. Dzis mi wlasnie oddali:) 10zl. Jak narazie jestem zadowolona:)

  • 0

    99. ~xxx  2006-02-03 09:19:29  host: euw171.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja dosiałem w nocy zwrot ze 2601 hehe i nadal mam debet 4 złote!!! skad wiecie ze daja rabat 30zł???

  • 0

    100. ~pablo  2006-02-03 12:58:47  host: jester.ds2.uw.edu.pl

    mi dali 3 zeta, przedłużyli ważnoasc konta o miesiac i mieli zwrócic za połaczenia z 2601, ale 40 zł które mi zajeb.... jeszcze nie oddali i nadal nie moge aktywowac pakietu easy gadka.

  • 0

    101. ~aaa  2006-02-03 16:00:17  host: apn-100-182.gprsbal.plusgsm.pl

    ja dostałem 0.95zł i 15 dni przedłużone konto, a gdzie jeszcze ok. 15zł

  • 0

    102.  2006-02-03 20:24:41

    http:// img504.imageshack.us/img504/7233/ mecowystan1cc.gif (usunac zbedne spacje)
    mi nikt nic nie wrocił - doladowałem dzis za 30 zl i nadal jestem zdebetowany choc powyzszy link podaje ze mam 2.788 zł nakoncie... do mnie nikt nie dzowni... teraz jest koszmar... nie idzie sie do bok ddzwonic a pan z salnu + powiedzial ze maja teraz jakas wielka awarie... pamietajmy ze cała sprawa tra juz od 2 tygodni

  • 0

    103. ~Longman  2006-02-03 20:42:21  host: euj215.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie z 73 zlotych jakie P. sobie przywlaszczyl w SS zwrocono mi 41, okrez rozliczen zostal skrocony o mniej wiecej miesiac. W przypadku Mix+ jeszcze gorzej - do tylu jestem okolo 60 zl (na szczescie doladowanie dokonywal pracownik w salonie, wiec mam czarno na bialym stan "licznnika"). Notabene nie dziala mi dzis sprawdzanie licznika w SS. W sumie to i tak niewazne, bo mam zamiar wygadac zgromadzone srodki i juz nie wracac do Polkomtela - chce tylko znac, ze caly czas cos sie dzieje niedobrego.

  • 0

    104. ~Czytek Newsów  2006-02-04 13:05:11  host: ppp-20.pegaz.man.lublin.pl

    A mnie oddali tylko za 4 minuty z BOK, dalej nie bierze z pakietu, któremu zresztą za parę dni się skończy ważność, w nocy nie działało sprawdzanie stanu konta, czyli bez zmian...

  • 0

    105. ~zła  2006-02-04 14:59:35  host: egb20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja jestem zła mamy 4 luty a ja dalej nie moge dzwonic dzisiaj zjadlo reszte z 50zł i kazali mi napisac reklamaceje i czekac miesiac :(

  • 0

    106. ~adaś  2006-02-05 01:43:47  host: ayy58.internetdsl.tpnet.pl

    zabrali mi z konta ponad 6zł

  • 0

    107. ~i  2006-02-05 14:23:01  host: algo.radman.pl

    Przecież konsultanci z BOK'u nadal podają informacje dot. dalszego korygowania błędów na kontach. Jeszcze tydzień i wszystko wróci do normy. Jak nie zapodadzą nowej oferty cennikowej, to będzie już tylko minus albo syfplus. Nadal czekam /już 2 tyg./ na korekte i odblokowanie 2 kont.

  • 0

    108. ~Czytek Newsów  2006-02-05 14:41:03  host: ppp-06.sfinks.man.lublin.pl

    Jeszcze tydzień, jeszcze dwa, może do wakacji zdążą... ;-)) Żarty jakieś a wstyd coraz większy...

  • 0

    109.  2006-02-06 08:52:37

    u mnie dalej licza po 78gr a pakiety to chyba tylko na niby sa, oddali ze 2 zlote za polaczenia z BOKiem, a cierpliwosc juz mi sie konczy i nastepnego doladowanie nie bedzie

  • 0

    110. ~Slawek  2006-02-06 15:13:41  host: achw202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Plusik chyba zwraca sobie koszty promocji darmowy numer. Mam już dosyć, kiedy się wreszcie to skończy, jedyne co mogę zrobić to wyrzucić kartę do kosza. Zadzwonić do BOK-u się po prostu nie da, sieć jest przeciążona, sprawdzić stanu konta krótkim kodem też nie można i nadal nie rozlicza rozmów z EASY GADKA. Panowie z Plusa zróbcie coś bo inaczej klienci odejdą, a może wam już nie zależy na nich ????

  • 0

    111. ~tera  2006-02-06 16:32:57  host: abzn126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiadomo, że wszyscy są zirytowani całą sytuacją ale ludzie opanujcie się to jest tylko technika i wszystko może zawsze odmówić posłuszeństwa. Kiedyś ludzie żyli bez telefonów i było oki więc trochę cierpliwości A ten kto pisze że te przeprosiny zawierają kłamstwa to niech się zastanowi co pisze Zwróćmy uwagę że jest coraz więcej osób wstępujących do siec i trzeba aktualizować lub ulepszać systemy operacyjne

  • 0

    112. ~reszka  2006-02-06 22:05:29  host: chello087207181093.chello.pl

    *tera: a do innych sieci to nie wstępują? CZemu u innych się nic nie wali? A plusowy abonament czemu się nie popsuł? Może jest tak mało interesujący,że nikt tam nie wstępuje? Z tego co wiem to Plus ma najmniejszą liczbę użytkowników więc pod tym względem powinno im się popsuć na końcu. Nie pleć bzdur waszmość. Lyknąłeś plusianą propagandę jak młody pelikan świeżą rybkę.

  • 0

    113. ~Czytek Newsów  2006-02-06 22:17:48  host: ppp-17.pegaz.man.lublin.pl

    Dziś lub jutro (nie wiem włącznie czy wyłącznie) kończy mi się pakiet. Ale dalej pobiera z normalnego. Ciągle dłuższe przerwy w możliwości sprawdzania konta, chociaż od południa już chyba przeszło. Żadnych zapowiedzianych zwrotów tego co za nic zabrali. Swoją drogą, nie byłu to jakby nieco dłuższego wątku o cyrku w Polkomtelu pod innym newsem, i nie znikł nie tylko z zapowiedzi ale i listy newsów... ;-/

  • 0

    114.  2006-02-06 22:29:30

    Czytek Newsów: nic nie znika, nic nie znika. ;) Co najwyżej z listy TOP NEWS, gdzie są najczęściej komentowane wiadomości z ostatnich 10 dni. ;)

  • 0

    115. ~Czytek Newsów  2006-02-06 22:38:18  host: ppp-17.pegaz.man.lublin.pl

    Kiedy tego łatwo się domyśleć, i szukałem po liście, ale może za krótko, bo jestem zaspany po zarwanej poprzedniej nocy... ;-) Jakoś nie pomyślałem, że to _jeszcze_ dalej... ;-)) Pozdrawiam!

  • 0

    116.  2006-02-06 22:44:05

    Czytek newsów: jak coś jutro uda mi się ustalić to myślę, że pojawi się kolejny "ciekawy" news. ;) Nie będiesz musiał grzebać głęboko. ;) Również pozdrawiam. ;)

  • 0

    117. ~Czytek Newsów  2006-02-07 16:15:41  host: ppp-17.sfinks.man.lublin.pl

    Plus dalej nie tylko nie oddaje tego co powinien, ale i dalej kradnie. Ale robi to coraz bardziej oryginalnie... ;-)) Wreszcie "wyekspirował" stary pakiet i dla sportu kupiłem następny. "Kupił się", nawet zaczęło naliczać nie z głównego a z pakietu(!), ale za to stan początkowy pakietu był 21 mintut i 8 czy 9 sekund... ;-)) Oni tam nieźle piją w tym Polkomtelu... Czy raczej ostro ćpają...

  • 0

    118.  2006-02-07 21:26:52

    p.Witku cos nowego sie pojawiło odnosnie zwrotow??

  • 0

    119. ~in  2006-02-07 21:34:39  host: algo.radman.pl

    Kiedy naprawią faktycznie tą platformę-ruinę? To tak jak łatanie ciemnej góry w częstochowie. Za tą kase to postawili by z dwie takie stodoły. Plus też powinien zainwestować w coś nowego, a nie jeździć na wraku.

  • 0

    120.  2006-02-07 21:41:37

    Mecenas1981: no dziś miałem dość długą rozmowę telefoniczną z panią Sadowską. ;) podobno sytuacja jest opanowana, tylko porządki na kontach trzeba porobić... Dziś spędziłem cały dzień na konferencji Nokii i mam wyprany mózg - jutro się zastanowię nad tym co dokładnie powiedziała i ewentualnie sklecę coś. ;)

  • 0

    121. ~wkurzony  2006-02-07 21:42:48  host: ewx194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jedyne co jest fajne w Tym plusie to panie w salonach PlusGSM. ale wszyscy techniczni to na serio jacys alkocholicy i ćpuni!!! Ile można czekac panowie i panie!!!

  • 0

    122. ~:(  2006-02-07 21:52:00  host: ewx194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ..."W Simplus płacisz tylko za wykonane połączenia!
    Kiedy limit na koncie Simplus się wyczerpie, zawsze możesz dokupić Telekartę , zasilić konto i dalej rozmawiać lub wysyłać SMS-y"

  • 0

    123.  2006-02-07 22:20:30

    Witku ktoregos dnia rozmawialem z konsultantka - przesymatyczna osoba i powiedziała mi ze dane te aktualizowane sa recznie dlatego ten czas moze byc bardzo dlugim czasem... długa rozmowa ale serio bardzo miła i bardzo spokojna... az zaluje ze nie poprosilem o nazwisko lub jakis inny namiar przynajmniej w taki sposob polkomtel moze uzyskac ponownie dobry wizerunek... ale fak faktem ze na 10 takich ozmów tylko ta jedna byla wyczerpujaca i bardzo przyjemna...

  • 0

    124.  2006-02-07 22:25:53

    aaaaaaaaaa zapomniałem - dobrze by bylo przecztac kilka zdan o sposobie rozpatrywania reklmacji... ja juz mam dosc +... dzis mija dokladnie 2 tygodnie od zlozenia reklamacji z prosba o rozwiazanie umowy... co prawda kase zwrocilo ale nadal zle rozlicza pakiety, dowolnie pobiera kwoty za rozmowy (stawka od kilkunastu do kilku zł za minute polaczenia) opoznione dostarczanie sms, bledne info w e-bok... poprostu mam juz dosc i chce odejsc... jak bys mogł napisac kilka zdan o 14 dniowym okresie reklmacyjnym ( w tym czasie powinienem dostac info ze reklamacja jest w trakcie realizacji) czy brak akiej informacji rownowazne jest z tym ze reklamacja została rozpatrzona pozytywnie tak jak to ma miejsce np ze sprzetem RTV?? nikt nie potrafi mi udzielic infoamacji

  • 0

    125. ~xxx  2006-02-07 22:30:22  host: efe127.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Mecenas1981" napisał: ...dane te aktualizowane są ręcznie... Ja w takim razie dobrze radzę plusowi odgrzebać w muzeum liczydła, na pewno się przydadzą. Śmieszna firma ten cały polkomtel. Po prostu dno...

  • 0

    126.  2006-02-08 07:12:51

    piszac recznie miałem na mysli sytuacje - jak poinformowala mnie ta konsultantka z bok - gdzie system generuje informacje o kwocie ktora nalezy przywrocic a nastepnie konsultant "recznie" przywraca te dane wprowadzajac aktualne dane...

  • 0

    127. ~arek  2006-02-08 07:14:53  host: 195.238.228.8

    Moja Simdata trzeci tydzień nieczynna, łyknęło 20 zł i zablokowało wychodzące, jak w swojej naiwności doładowałem 10 to też żadnego wrażenia na niej nie zrobiło, tylko przyszedł sms że saldo to teraz -9.73 i oczywiście dalej klapa. Powiedzcie mi bo mam niezarejestrowany numer dzwonić z jakimiś reklamacjami, czy grzecznie czekać. Dodam, że na przełączenie numeru z abonamentu w orange na popa czekam drugi miesiąc i już mnie zaczyna śmieszyć polska telefoniczna rzeczywistość. Pozdrawiam.

  • 0

    128. ~moniq  2006-02-08 13:01:16  host: abqk245.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech mi ktos madry cos wytlumaczy...15 dni temu zlozylam pisemna reklamacje w salonie oczywiscie mam potwierdzenie z data i pieczatka itd...ale plus milczy...wiem ze maja na to 30 dni ale czy nie powinni juz sie odezwać? podobno jesli nie rozpatrza mojej reklamacji w ciagu 30 dni moge zadac odszkodowania czy to prawda? pozdrawiam

  • 0

    129. ~slowak  2006-02-08 13:26:28  host: acrw63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzwonie do BOK i czekam dokladnie 1.45h i zglasza sie przemila Pani ktora jest tak beszczelan mowi ze jak przyjdzie czas to dostane piniadze ktore gdzies sie zagubily prosze o przelaczenie do koordynatora i jak mila tak i glupia konsultanytka zapomina wlaczyc funkcie pozwalajaca na to bym nie slyszal co mowi i uslyszalem... "monika kolejny skur**** chce z toba rozmawiac" a szefowa kryczy "co mu dolega"... sorrki ale to nie jest obsluga!!!
    zlodzieje maja pretensje ze czlowiek chce sie dowiedziec kiedy bedzie mogl korzystac z uslug za ktore zaplacil!!!
    ja osobiscie kiruje sprawe do federacji konsumentow nie chce byc juz w sieci kora keci i robi lody TRAGEDIA

  • 0

    130.  2006-02-08 16:54:26

    moniq - to nie tak ze odszkodowanie tylko reklamacja jesli nie bedzie odzewu w ciagu 30 dni to znaczy ze rozpatrzyli ja poztywnie...
    wiem ze jest tez 14 dniowy okres w ktorym powinniswmy zostac powiadomieni o tym ze reklamacja jest w trakcie realizacji... ale niestety nikt nie potrafi mi udzielic info czy jesli w tym 14 dniowym okresie w ktorym mam byc poinformowany a nie zostane czy jest to rownowazne z przekroczeniem terminu 30 dniowego.. dzwonilem juz kilka razy o to pytajac ale nikt slownie nikt nie potrafił mi na to pytanie odp.. dlatego we wczesniejszych postach pytałem witka o te sprawe moze on cos sie dowie

  • 0

    131. ~moniq  2006-02-08 17:07:01  host: abpy71.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mecenas1981 dziekuje za info!

  • 0

    132. ~jarcio  2006-02-08 22:23:01  host: chello212186135219.chello.pl

    Ja niewiem mi nic nie dziala. Numeru mojego tak jakby nie bylo. I stan konta grubo na minusie. Czekam na swoja kolej. Tylko ile??
    Juz mam dosc.... Sporo spraw mi sie delikatnie mowiac popsulo przez to ze moj numer niedziala.

  • 0

    133.  2006-02-08 22:40:06

    moniq - nie ma problemu...
    u mnie cos drgneło ale nie wiele - oddali mi 12 gr...

  • 0

    134. ~slawek  2006-02-08 22:50:00  host: aczr171.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a mi oddali 3,41zł.. A powinni około 50zł..

  • 0

    135. ~Pestek  2006-02-09 08:40:34  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    oddali mi ponad 10 zl.. to chhyyba wszystko juz mniej wiecej teraz tylko bonusik 30zl i bedzie got.. zreszta na razie chodzi dobrze...

  • 0

    136. ~i  2006-02-09 09:15:44  host: algo.radman.pl

    Widzę, że powoli wszystko wraca do normy, jeszcze tydzień i może będzie już o.k. Mnie zlikwidowali ok 10 zł debet i mam już 4,70. Czekam teraz na bonus i extra promocję, bo bez niej się nie obędzie, pozdrawiam;]

  • 0

    137. ~moniq  2006-02-09 10:32:08  host: abqt135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moze i coś zaczynaja robić ale w moim przypadku wygląda to na spłatę w ratach....tydzien temu oddali mi kase za polaczenia z BOK dzis patrze dodali mi 3zety i wszystko super tylko ze byli mi winni 20 zetów, to chyba kolejny ich wybieg zeby ludzie sie pogubili i nie wiedzieli ile zostało zwrócone ile nie, ciekawe czy plus by sie cieszył jakby ludzie zaczeli placic rachunki na raty......

  • 0

    138. ~Pestek  2006-02-09 11:00:29  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    mysle ze najpierw oddali za bok .. i u mnie tak bylo.. potem jakeis 1zl.. bo tyle mniej wiec ej mi wzielo okolo 20ego stycznia i teraz oddalo 10zl ponad czyli ostatnie jakie mi niedawno wzieli jakies 1,5 tyg temu.. moze w takiej kolejnosci to jest .. to jednak skomplikowane chyba jest a nie tak hop siup..

  • 0

    139. ~Varings  2006-02-09 11:05:01  host: pc0.cafekontakt.pl

    W sumie to u mnie nic dlej karta sim zablokowana i na koncie -345zł pierwszy i ostatni raz wziołem mixa .
    Wczoraj pierwszy raz od 2 tygodni w tv leciały reklamy z plusa czyżby oznaczało to że coś się zaczyna dziać

  • 0

    140.  2006-02-09 11:08:11

    mi dzisiaj oddali prawie 6zl poprzednio kilka zeta za polaczenia do BOK a pakiety Easy dalej nie dzialaja :(

  • 0

    141. ~i  2006-02-09 11:21:17  host: algo.radman.pl

    Znów problem z pakietami, kupiłem za 6 zł i dostałem 19:14 min/sek, na drugim nr 0:0 i nie mogę kupić pakietu, lipka. Dobrze, że chociaż część zwrócili. Konsultantka powiedziała, że 30 zł to nie bonus, tyle nabiło i oddali, a rekompensata jest przygotowywana. Nie wiedzą jak to będzie wyglądać. Awaria trwa nadal. No comment's.

  • 0

    142. ~:(  2006-02-09 13:36:05  host: evm50.neoplus.adsl.tpnet.pl

    coś sie plusowi nie spieszy ja na zwrot czekam juz bardzo długo! powie mi ktos kiedy to sie skończy bo juz trace cierpliwosc...

  • 0

    143. ~Czytek Newsów  2006-02-09 20:13:53  host: ppp-13.sfinks.man.lublin.pl

    A u mnie chyba wreszcie w końcu naprawili. Przedwczoraj skutecznie kupiłem pakiet, ale od początku było w nim parę minut mniej niż powinno, ale naliczać zaczęło O.K. (pisałem o tym wyżej). Jeszcze wcześniej zwróciło za BOK. Wczoraj dostałem znienacka 50 złotych, potem jeszcze chyba trochę, ale już mi się znudziło liczenie dokładnie, więc nie powiem ile. W każdym bądź razie z dużym zapasem to co wiem, że mi zabrali. Dwie noce nic samo nie zdjęło. Dziś pomaglowałem trochę telefon - stacjonarne, obce sieci, i wszystko chodzi jak na razie bez zarzutu. Mam wrażenie, że indywidualnie po kolei nie tylko zwracają zaległe kwoty, ale i jednocześnie przenoszą numer z wadliwej platformy na starszą czy nowszą, ale działającą (albo robią coś co jest równoważne w skutkach). Bo wygląda na to, że nie tylko u mnie po zwrocie kwot telefon zaczyna działać bez zarzutu.

  • 0

    144. ~Slawek  2006-02-09 20:50:53  host: achy247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cosik drgnęło, mnie też na dwóch aktywacjach oddali pieniądze. Co prawda nie wszystkie, ale większą część. Martwi mnie jednak fakt, że pakiety nie działają, tzn nie zdejmuje minut z pakietu easy-gadka tylko pieniądze z konta głównego, czy oko 75 groszy za minutkę

  • 0

    145. ~Czarny  2006-02-09 21:04:44  host: bud20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no mi tez oddali jakies 12 zl, tylko nie wiem czy pakiet wykupywac easy-sms. ktos wie czy dziala??

  • 0

    146. ~Edika  2006-02-10 01:17:58  host: aoh98.internetdsl.tpnet.pl

    ja wiem...kupiłam dzis easy sms i dodało mi 655 sms:) świetnie prawda??... to dodatkowe 55 mysle ze jest z okresu kiedy zabrali mi pieniazki z konta i nie oddwawali blokujac je) niestety nie oddali tez wszytskiego!! powinnam była dostac 36 zł a zwrócili tylko 18,02zł

  • 0

    147. ~Pestek  2006-02-10 09:07:42  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    znow mi oddali kolejne 6 zl okolo.. teraz to juz naprawde wszytsko chyba.. a nie wiecie czy bonus 30zl dotyczy tym ktorzy nie mogli dzwonic wogole czy tym co zabieralo kase tez??

  • 0

    148. ~Czarny  2006-02-10 11:12:27  host: bsv31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do edika: no faktycznie calkiem fajnie, to pewnie sie skusze i wykupie... dziex za info pozdro

  • 0

    149. ~Czarny  2006-02-10 11:19:48  host: bsv31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i wykupilem mi przyznali 987 sms hehe hm.. zaczac by ju wysylac;)

  • 0

    150. ~:(  2006-02-10 11:50:46  host: evr195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi zwrocili jakieś 7 złotych z okolo 50 ...

  • 0

    151. ~MERCHANTS  2006-02-10 13:08:24  host: mail.zchpolice.com

    PISZCIE SKARGI DO URZEDU JA NAPISALEM JEJ TRESC: Jestem użytkownikiem telefonu przedpłatowego w sieci PlusGsm nr 603****** i proszę Urząd Telekomunikacji o interwencje w mojej sprawie, lub sprawdzenie tej nieprawidłowości, ponieważ od 19 stycznia do dnia dzisiejszego nie mogę korzystać w pełni z oferowanych usług a mianowicie po każdorazowym wyczerpaniu limitu na karcie i ponownym jej doładowaniu muszę dzwonić do biura obsługi, co jest praktycznie niemożliwe i do 01 lutego za każde połączenie (również nieudane) pobierano opłatę 0,95 zł, wykupiłem usługi Easy Gadka, z której nie mogę korzystać, oraz co najważniejsze naliczane mi są podwójnie opłaty za połączenia i co jest niedopuszczalne pobierano mi opłaty za połączenia przychodzące w dniach 04-02 do 06-02-2006. Nadmienię, że moje reklamacje i interwencje w Polkomtelu nic nie wnoszą jestem zwodzony i oszukiwany tekstem „proszę się nie martwić system wróci do normy za dwa dni” i tak jest już od trzech tygodni. Więc zwracam się do Was jako organu nadzorującego o interwencje lub, chociaż zapytanie, co jest „grane”, bo ta sprawa zaczyna być żenująca. Wiem, że sprawy z telefonami przedpłatowymi są trudne do identyfikacji, ale myślę ze moje pismo naświetli ignorancję i działanie telefonii PlusGsm na polskim rynku i skłoni Urząd Telekomunikacji do kontroli operatora telefonii PlusGsm. Z poważaniem zawiedzony Użytkownik feralnego nr simplus 603****** URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa

  • 0

    152. ~Slawek  2006-02-10 16:55:23  host: achj167.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo dla pierwszej odwaznej osoby. Z tego co widze i doswiadczam na wlasnej skórze Plus uaktualnia stan kont nie mniej jednak nie pozwala korzystac z pakietow EASY Gadka wiec i tak te pieniadze, które nam oddadzą szybciutko wrócą do nich.

  • 0

    153. ~NB  2006-02-10 18:00:21  host: abwn103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mi dwa dni temu oddali 22zl i chyba sie zgadza.Nie moge uruchomic nowego EASY GADKA bo niby musi minac waznosc poprzedniego z ktorego i tak nie moglem korzystac.Za dwa dni konczy sie jego waznosc i wtedy sprobuje zaladowac nowy pakiet.

  • 0

    154. ~aaa  2006-02-10 18:17:40  host: gk3.eranet.pl

    A mnie oddali 0.95zł z 25zł. Dziś zadzwonilem do BOKu, ale "pan konsultant" twierdził że jest wszystko OK. Jednak nie potrafił wyjaśnić jak z 10zł doladowania zostało 0.45zł po połączeniach rzeczywistych za ok. 4zł.

  • 0

    155. ~bozia  2006-02-13 18:50:06  host: dpi55.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od tygodnia mam zablokowany telefon. Juz drugi raz. Bez powodu. Żaden kontakt do Sami Swoim nie działa. Nie można nic zrobić. Gratuluje podejscia do klienta i sposobu obsługi. Systemu informatycznego też gratuluje.

  • 0

    156. ~Dorcia  2006-02-22 12:17:36  host: db83.internetdsl.tpnet.pl

    Witam, kupiłam telefon (nokie6030) na abonament miesięczny 35zł. ("dwa razy więcej dwa razy taniej") Czy w tym abonamencie można włączyć usłgę Swojaki, jeśli tak to w jaki sposób, oraz jak można sprawdzić ważność konta? Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak to zrobić.

  • 0

    157. ~ps.piotr  2006-02-24 11:14:43  host: coo65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PLUS GSM JEST ZŁODZIEJEM! Dziś na stronie simplusa opublikowano ,ze wszystkim juz zwrócono należną kwotę. Po rozmowie z konsultantem okazalo się ,że mnie tez wszystko zostalo zwrócone na karcie SIMDATA.Konsultantka wmówiła mi wprost,ze wszystko mi zwrócono. Nie dostałem nawe grosza zwrotu i co mam teraz z tym zrobić.Powinni odadac mi około 20 zł,więc poprostu zostałem oszukany przez sieć.

  • 0

    158. ~marog  2006-03-03 18:29:48  host: ipb233.t17.ds.pwr.wroc.pl

    Ja nie mialem prawie zadnych problemow (chociaz moze to dlatego ze w tym czasie praktycznie nic nie dzwonilem), zdezaktywowaly mi sie tylko swojaki. A dostalem wczoraj sms z przeprosinami i 30 darmowych minut...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-183-100.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy smartfon do 3000 zł to:

Polecane smartfony - maj 2018

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet