Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel się tłumaczy i przeprasza

Polkomtel się tłumaczy i przeprasza

WitekT 31 Stycznia 2006 17:38

0 0

Polkomtel dokonał w dniach 19-21. stycznia aktualizacji systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi. Była ona podyktowana koniecznością dostosowania systemu do obsługi rosnącej liczby użytkowników oraz przygotowania go do wdrożenia nowych funkcjonalności.

Przeprowadzona aktualizacja była największą operacją tego typu dokonaną w spółce w ciągu ostatnich siedmiu lat. Jej trudność wynikała nie tylko ze skali zmian, ale również z faktu, że odbywała się podczas bieżącej pracy systemu i obsługi klientów. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym i w konsekwencji doprowadziły do przejściowych zakłóceń w korzystaniu z usług przez część użytkowników Simplus, Sami Swoi i MixPlus. Dotknęły one ok. 8-10% bazy użytkowników usług przedpłaconych.

Polkomtel wyraża ubolewanie z powodu zaistniałych zakłóceń w funkcjonowaniu usług przedpłaconych i gorąco przeprasza ich użytkowników za wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

Pomimo że funkcjonalność systemu informatycznego obsługującego usługi Simplus, Sami Swoi i MixPlus została przywrócona, niektórzy klienci mogą spotykać się jeszcze z utrudnieniami, w szczególności dotyczącymi rozliczania należnych pakietów usług. Mają one związek z dobiegającą końca aktualizacją stanu kont użytkowników. Aktualizacja ta przeprowadzana jest z najwyższą starannością, w oparciu o rzetelną i precyzyjną weryfikację stanu należności na koncie każdego klienta dotkniętego nieprawidłowościami procesu przetwarzania informacji w dniach 19-21. stycznia. Weryfikacja odbywa się bez konieczności kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane są na korzyść klienta.




Polkomtel zwraca uwagę, że w związku z uaktualnianiem stanu kont użytkowników część telefonów – dla przywrócenia ich sprawnego działania - wymaga wyłączenia i ponownego włączenia przez klienta.

Począwszy od 1. lutego wstrzymane zostanie dla użytkowników usług przedpłaconych naliczanie opłat za połączenie z numerami Działu Obsługi Klienta: 26 01, 8877, 8870 i 887018877. Klienci, których konta zostały obciążone za korzystanie z ww. numerów w dniach 19-31. stycznia, otrzymają zwrot pieniędzy. Pozwoli to na nieodpłatne wyjaśnienie w kolejnych dniach wszelkich wątpliwych przypadków, do jakich mogło dojść w czasie występowania zakłóceń w bieżącym rozliczaniu usług.

Ponadto Polkomtel zaoferuje wkrótce użytkownikom, którzy z powodu zakłóceń systemu mieli w ostatnich dniach trudności w korzystaniu z usług, specjalny bonus dla zrekompensowania niedogodności.

Źródło tekstu: Polkomtel     

Dodaj do:
w sumie: 158
  • 0

    139. ~Varings  2006-02-09 11:05:01  host: pc0.cafekontakt.pl

    W sumie to u mnie nic dlej karta sim zablokowana i na koncie -345zł pierwszy i ostatni raz wziołem mixa .
    Wczoraj pierwszy raz od 2 tygodni w tv leciały reklamy z plusa czyżby oznaczało to że coś się zaczyna dziać

  • 0

    140.  2006-02-09 11:08:11

    mi dzisiaj oddali prawie 6zl poprzednio kilka zeta za polaczenia do BOK a pakiety Easy dalej nie dzialaja :(

  • 0

    141. ~i  2006-02-09 11:21:17  host: algo.radman.pl

    Znów problem z pakietami, kupiłem za 6 zł i dostałem 19:14 min/sek, na drugim nr 0:0 i nie mogę kupić pakietu, lipka. Dobrze, że chociaż część zwrócili. Konsultantka powiedziała, że 30 zł to nie bonus, tyle nabiło i oddali, a rekompensata jest przygotowywana. Nie wiedzą jak to będzie wyglądać. Awaria trwa nadal. No comment's.

  • 0

    142. ~:(  2006-02-09 13:36:05  host: evm50.neoplus.adsl.tpnet.pl

    coś sie plusowi nie spieszy ja na zwrot czekam juz bardzo długo! powie mi ktos kiedy to sie skończy bo juz trace cierpliwosc...

  • 0

    143. ~Czytek Newsów  2006-02-09 20:13:53  host: ppp-13.sfinks.man.lublin.pl

    A u mnie chyba wreszcie w końcu naprawili. Przedwczoraj skutecznie kupiłem pakiet, ale od początku było w nim parę minut mniej niż powinno, ale naliczać zaczęło O.K. (pisałem o tym wyżej). Jeszcze wcześniej zwróciło za BOK. Wczoraj dostałem znienacka 50 złotych, potem jeszcze chyba trochę, ale już mi się znudziło liczenie dokładnie, więc nie powiem ile. W każdym bądź razie z dużym zapasem to co wiem, że mi zabrali. Dwie noce nic samo nie zdjęło. Dziś pomaglowałem trochę telefon - stacjonarne, obce sieci, i wszystko chodzi jak na razie bez zarzutu. Mam wrażenie, że indywidualnie po kolei nie tylko zwracają zaległe kwoty, ale i jednocześnie przenoszą numer z wadliwej platformy na starszą czy nowszą, ale działającą (albo robią coś co jest równoważne w skutkach). Bo wygląda na to, że nie tylko u mnie po zwrocie kwot telefon zaczyna działać bez zarzutu.

  • 0

    144. ~Slawek  2006-02-09 20:50:53  host: achy247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cosik drgnęło, mnie też na dwóch aktywacjach oddali pieniądze. Co prawda nie wszystkie, ale większą część. Martwi mnie jednak fakt, że pakiety nie działają, tzn nie zdejmuje minut z pakietu easy-gadka tylko pieniądze z konta głównego, czy oko 75 groszy za minutkę

  • 0

    145. ~Czarny  2006-02-09 21:04:44  host: bud20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no mi tez oddali jakies 12 zl, tylko nie wiem czy pakiet wykupywac easy-sms. ktos wie czy dziala??

  • 0

    146. ~Edika  2006-02-10 01:17:58  host: aoh98.internetdsl.tpnet.pl

    ja wiem...kupiłam dzis easy sms i dodało mi 655 sms:) świetnie prawda??... to dodatkowe 55 mysle ze jest z okresu kiedy zabrali mi pieniazki z konta i nie oddwawali blokujac je) niestety nie oddali tez wszytskiego!! powinnam była dostac 36 zł a zwrócili tylko 18,02zł

  • 0

    147. ~Pestek  2006-02-10 09:07:42  host: dhcp-212-122-208-153.iweb.pl

    znow mi oddali kolejne 6 zl okolo.. teraz to juz naprawde wszytsko chyba.. a nie wiecie czy bonus 30zl dotyczy tym ktorzy nie mogli dzwonic wogole czy tym co zabieralo kase tez??

  • 0

    148. ~Czarny  2006-02-10 11:12:27  host: bsv31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do edika: no faktycznie calkiem fajnie, to pewnie sie skusze i wykupie... dziex za info pozdro

  • 0

    149. ~Czarny  2006-02-10 11:19:48  host: bsv31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i wykupilem mi przyznali 987 sms hehe hm.. zaczac by ju wysylac;)

  • 0

    150. ~:(  2006-02-10 11:50:46  host: evr195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi zwrocili jakieś 7 złotych z okolo 50 ...

  • 0

    151. ~MERCHANTS  2006-02-10 13:08:24  host: mail.zchpolice.com

    PISZCIE SKARGI DO URZEDU JA NAPISALEM JEJ TRESC: Jestem użytkownikiem telefonu przedpłatowego w sieci PlusGsm nr 603****** i proszę Urząd Telekomunikacji o interwencje w mojej sprawie, lub sprawdzenie tej nieprawidłowości, ponieważ od 19 stycznia do dnia dzisiejszego nie mogę korzystać w pełni z oferowanych usług a mianowicie po każdorazowym wyczerpaniu limitu na karcie i ponownym jej doładowaniu muszę dzwonić do biura obsługi, co jest praktycznie niemożliwe i do 01 lutego za każde połączenie (również nieudane) pobierano opłatę 0,95 zł, wykupiłem usługi Easy Gadka, z której nie mogę korzystać, oraz co najważniejsze naliczane mi są podwójnie opłaty za połączenia i co jest niedopuszczalne pobierano mi opłaty za połączenia przychodzące w dniach 04-02 do 06-02-2006. Nadmienię, że moje reklamacje i interwencje w Polkomtelu nic nie wnoszą jestem zwodzony i oszukiwany tekstem „proszę się nie martwić system wróci do normy za dwa dni” i tak jest już od trzech tygodni. Więc zwracam się do Was jako organu nadzorującego o interwencje lub, chociaż zapytanie, co jest „grane”, bo ta sprawa zaczyna być żenująca. Wiem, że sprawy z telefonami przedpłatowymi są trudne do identyfikacji, ale myślę ze moje pismo naświetli ignorancję i działanie telefonii PlusGsm na polskim rynku i skłoni Urząd Telekomunikacji do kontroli operatora telefonii PlusGsm. Z poważaniem zawiedzony Użytkownik feralnego nr simplus 603****** URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa

  • 0

    152. ~Slawek  2006-02-10 16:55:23  host: achj167.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo dla pierwszej odwaznej osoby. Z tego co widze i doswiadczam na wlasnej skórze Plus uaktualnia stan kont nie mniej jednak nie pozwala korzystac z pakietow EASY Gadka wiec i tak te pieniadze, które nam oddadzą szybciutko wrócą do nich.

  • 0

    153. ~NB  2006-02-10 18:00:21  host: abwn103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mi dwa dni temu oddali 22zl i chyba sie zgadza.Nie moge uruchomic nowego EASY GADKA bo niby musi minac waznosc poprzedniego z ktorego i tak nie moglem korzystac.Za dwa dni konczy sie jego waznosc i wtedy sprobuje zaladowac nowy pakiet.

  • 0

    154. ~aaa  2006-02-10 18:17:40  host: gk3.eranet.pl

    A mnie oddali 0.95zł z 25zł. Dziś zadzwonilem do BOKu, ale "pan konsultant" twierdził że jest wszystko OK. Jednak nie potrafił wyjaśnić jak z 10zł doladowania zostało 0.45zł po połączeniach rzeczywistych za ok. 4zł.

  • 0

    155. ~bozia  2006-02-13 18:50:06  host: dpi55.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od tygodnia mam zablokowany telefon. Juz drugi raz. Bez powodu. Żaden kontakt do Sami Swoim nie działa. Nie można nic zrobić. Gratuluje podejscia do klienta i sposobu obsługi. Systemu informatycznego też gratuluje.

  • 0

    156. ~Dorcia  2006-02-22 12:17:36  host: db83.internetdsl.tpnet.pl

    Witam, kupiłam telefon (nokie6030) na abonament miesięczny 35zł. ("dwa razy więcej dwa razy taniej") Czy w tym abonamencie można włączyć usłgę Swojaki, jeśli tak to w jaki sposób, oraz jak można sprawdzić ważność konta? Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak to zrobić.

  • 0

    157. ~ps.piotr  2006-02-24 11:14:43  host: coo65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PLUS GSM JEST ZŁODZIEJEM! Dziś na stronie simplusa opublikowano ,ze wszystkim juz zwrócono należną kwotę. Po rozmowie z konsultantem okazalo się ,że mnie tez wszystko zostalo zwrócone na karcie SIMDATA.Konsultantka wmówiła mi wprost,ze wszystko mi zwrócono. Nie dostałem nawe grosza zwrotu i co mam teraz z tym zrobić.Powinni odadac mi około 20 zł,więc poprostu zostałem oszukany przez sieć.

  • 0

    158. ~marog  2006-03-03 18:29:48  host: ipb233.t17.ds.pwr.wroc.pl

    Ja nie mialem prawie zadnych problemow (chociaz moze to dlatego ze w tym czasie praktycznie nic nie dzwonilem), zdezaktywowaly mi sie tylko swojaki. A dostalem wczoraj sms z przeprosinami i 30 darmowych minut...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-173-230.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.