DAJ CYNK

Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych

WitekT

Wydarzenia

Polkomtel pokazał nową markę prepaid skierowaną do młodych ludzi - Plush. Bo marka Plus nie miała szansy dotrzeć do nich - powiedziała Beata Białkowska, która szefuje marketingowi operatora.

Polkomtel pokazał nową markę prepaid skierowaną do młodych ludzi - Plush. Bo marka Plus nie miała szansy dotrzeć do nich - powiedziała Beata Białkowska, która szefuje marketingowi operatora.

Bez konsekwencji - to hasło nowej oferty. Czerpie pozytywy z marki Plus, ale w niektórych aspektach zachowuje dystans (vide malowanie sprayem litery H).

Nowa oferta prepaid to:

  • nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich oraz 500 MB - 35 zł,
  • nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich - 30 zł,
  • nielimitowane rozmowy do wszystkich - 25 zł,
  • 2 GB i SMS-y do wszystkich - 15 zł,
  • 2 GB, SMS-y do wszystkich i minuta za 9 groszy - 20 zł,

Wszystkie pakiety są ważne 30 dni. Nielimitowane połączenia obejmują tylko sieci komórkowe (nie ma stacjonarnych). Standardowa cena za minutę to 29 groszy, 19 groszy za 100 kB, 19 groszy za SMS/MMS. Zmiana taryfy kodem *147*19#. Do 30. października przejście jest bezpłatne. Przenoszący numer dostaną do 240 zł przy kolejnych doładowaniach.

Doładowania od 5 do 30 zł przedłużają ważność konta na zasadzie 1 zł = 1 dzień. 50 zł przedłuża o 90 dni, zaś za 100 zł - o 180 dni.

Zobacz: Plush - ulotka

Ankieta
14%
24%
23%
17%
19%
3%

Wszystkich głosujących: 1585

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł