Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel opublikował strategię na lata 2008-2012

Polkomtel opublikował strategię na lata 2008-2012

WitekT 19 Grudnia 2007 16:17

0 0

Celem strategii Polkomtela na lata 2008- 2012 jest oferowanie atrakcyjnego i dopasowanego do potrzeb klientów portfela usług mobilnych oraz wzrost satysfakcji klientów. W ten sposób Polkomtel zamierza wyróżnić się od konkurencji i trwale objąć pozycję lidera rynku - napisała firma w komunikacie.

Polkomtel ma dziś bardzo silną pozycję oraz, co równie ważne, dobre perspektywy rozwoju. Strategia spółki na najbliższe pięć lat umożliwia dalszy rozwój firmy, która od 2003 r. notuje nieprzerwany, dynamiczny wzrost przychodów. W najbliższych latach Polkomtel będzie dążył do osiągnięcia pozycji lidera rynkowego pod względem innowacyjności, otwartości na potrzeby klienta, obsługi oraz przychodów i wartości Spółki. Dzięki realizacji nowej strategii firma ma bardzo dużą szansę utrzymać pozycję lidera telefonii komórkowej w Polsce - mówi Adam Glapiński, prezes Polkomtela.

Jak napisano w komunikacie, mijający rok należy do najbardziej udanych w historii działalności Polkomtela. Świetne wyniki wzmocniły Spółkę i stworzyły solidne podstawy do walki o pozycję lidera na rynku telekomunikacyjnym. Jej osiągnięciu służyć będzie opracowana na lata 2008-2012 strategia Polkomtela.

Główny cel: zadbać o klientów

Strategia Spółki znacząco podkreśla rolę wysokiej jakości obsługi klientów oraz znaczenie efektywności utrzymania obecnych klientów. Zwiększanie poziomu obsługi klienta dotyczy całego spektrum kontaktów ze Spółką, zaczynając od pierwszej wizyty w salonie sprzedaży, poprzez kontakty z telefoniczną obsługą klienta i obsługą przez Internet, wybór i konfigurację ulubionych usług, aż po satysfakcjonującą ofertę utrzymującą lojalnych klientów i satysfakcję z marki. Działania te są wyrazem przekonania, że troska o klientów oraz stała dbałość o ich potrzeby są nieodzownym elementem silnych więzi z klientami.

Polkomtel podjął już pierwsze kroki wdrażania nowej strategii, które w zauważalny sposób poprawią jakość obsługi klientów - m.in. poprzez lepsze dopasowanie obsługi klienta do jego profilu i usług, z których korzysta.

Silna marka - Razem lepiej

Dla Polkomtela najbardziej istotne znaczenie ma identyfikacja rosnących potrzeb klientów, co pozwala wykreować markę i ofertę spełniającą ich oczekiwania.

Polkomtel kieruje swoją ofertę do ludzi otwartych na nowoczesny styl życia, a równocześnie ceniących takie wartości jak więzi rodzinne, przyjaźń, serdeczne relacje międzyludzkie. Skuteczne wprowadzenie takiego podejścia do klienta wymaga zapewnienia wewnętrznej spójności kultury korporacyjnej Spółki z przyjętą wizją marki, której kwintesencją jest hasło Razem lepiej. Firma będzie rozwijała usługi skierowane do konkretnych grup klientów (np. oferty dedykowane dla kobiet, oferty rodzinne), tak by wokół marki Plus budować klimat więzi i służyć podtrzymywaniu kontaktów międzyludzkich przez udostępnianie serwisów i gier społecznościowych, zwiększanie interaktywności oraz tworzenie i współdzielenie treści przez klientów.

Nowa strategia jest rozbudowanym modelem określającym kierunki rozwoju firmy, również te odnoszące się do pozycjonowania marki. Będziemy dążyli do tego, by w każdym punkcie styku z klientami podkreślać charakter marki - podkreśla Adam Glapiński.




Nowoczesne produkty i technologie

Polkomtel zamierza osiągnąć przewagę nad konkurentami poprzez oferowanie nowoczesnych usług mobilnych, ale przede wszystkim dostosowanych do potrzeb i oczekiwań zarówno całych segmentów rynku, jak i indywidualnych klientów. Spółka będzie się koncentrować na dostarczaniu usług i nowych możliwości komunikacji klientom zgodnie z ich potrzebami, wśród których coraz większego znaczenia nabiera komunikacja multimedialna przy wykorzystaniu Internetu oraz w ramach grup społecznościowych. Dostarczanie w spójny sposób i przez zastosowaniu wielu technologii plików wideo oraz obrazu telewizyjnego (np. Internet, DVB-H, UMTS) umożliwi klientom uniwersalny dostęp do oferty multimedialnej.

Oczekiwania klientów zostały również zidentyfikowane w zakresie płatności elektronicznych przy wykorzystaniu telefonów komórkowych oraz w zakresie usług lokalizacyjnych. Polkomtel S.A. widzi również korzyści płynące dla klientów z zaoferowania usług wykorzystujących reklamy mobilne (m.in. TV, MMS, SMS), które mogą spowodować obniżenie kosztów lub zwiększenie dostępności usług mobilnych dla niektórych grup klientów.

Nowa strategia uwzględnia wielkie zmiany, jakie zaszły i zajdą w najbliższym czasie w otoczeniu konkurencyjnym Spółki - zarówno pod względem nowych technologii, uczestników rynku i regulacji oraz rosnących i zmieniających się potrzeb konsumentów. Cyfrowa telewizja w technologii DVB-H, transmisja danych HSPA, mobilne płatności oraz mobilna reklama to kluczowe obszary technologicznego rozwoju Polkomtela - komentuje Adam Glapiński.

Rozwój sieci i infrastruktury

Sukces Spółki będzie wspomagany przez dalsze inwestycje w sieć i najnowsze technologie transmisji danych, rozwój sieci będzie się odbywał przy zachowaniu wysokich standardów jakości.

Polkomtel chce należeć do czołówki światowej pod względem efektywności i jakości działania sieci. Planowane na najbliższe lata inwestycje w infrastrukturę i technologie koncentrować się będą m.in. na rozszerzeniu możliwości transmisji oraz zasięgu sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu, inwestycjach w HSPA, wykorzystaniu rozbudowy sieci do szerszego świadczenia usług multimedialnych/TV, rozważana jest także budowa sieci telewizji rozsiewczej.

Rozwój Polkomtela w zakresie sieci będzie również wspomagany przez intensywne inwestycje i rozwój architektury systemów informatycznych.

Jednym z kierunków Spółki, które dodatkowo będą stymulowały inwestycje w sieć, jest rozwijanie współpracy z tak zwanymi operatorami wirtualnymi. Polkomtel, jako pionier na tym polu, jest zainteresowany współpracą z partnerami dającymi gwarancję długotrwałego współdziałania, korzystnego dla obu stron oraz dla klientów.

Źródło tekstu: Polkomtel     

Dodaj do:
w sumie: 36
  • 0

    17. ~  2007-12-19 17:35:14  host: goi42.internetdsl.tpnet.pl

    w roku 2010r.lista bedzie taka. 1-orange-14 mln.uzyt. 2-plus-11 mln. 3-play-7 mln. 4-era-5 mln. najwiekszy skok play.najwiekszy spadek era. JAKIE SA WASZE TYPY!!

  • 0

    18. ~PLANET.FAJ....  2007-12-19 17:41:24  host: goi42.internetdsl.tpnet.pl

    PEWNIE ZARAZ TEN PAJAC SIE POJAWI PLANET. WES SIE TU LEPJEJ NIE UDZIELAJ TRYBIKU.

  • 0

    19. ~  2007-12-19 17:45:06  host: goi42.internetdsl.tpnet.pl

    JAK JA BYM BYL PREZESEM PLUSA I ZARABIAL 120 TYS/miesiecznie. TO BYM WAm WIEKSZA CIEMNOTE WCISNOL NISZ Adam Glapińsi. planet jusz sie nie odzywaj.

  • 0

    20. ~  2007-12-19 17:53:51  host: f142-181.opera-mini.net

    Osobniku 18, 19 - zrób sobie użyteczny prezent na gwiazdkę. Kup sobie słowniki: ortograficzny, języka polskiego i poprawnej polszczyzny. Nie kalecz języka polskiego. Z okazji katolickiego adwentu moje rady są bezpłatne.

  • 0

    21. ~PLANET  2007-12-19 18:19:42  host: 217.116.110.190

    No no, staje sie popularny, trolle zaczynaja mnie wyzywac jak wlo, szalonego czy isse. Rozumiem, ze moge sie z tego powodu cieszyc :) BTW #18,19 - jak to milo, ze rodzice kupili ci nowe lacze, teoretycznie masz argument przeciw temu, ze jestes dzieckiem neostrady. Ale to tylko pozornie argument :)

  • 0

    22. ~  2007-12-19 18:38:55  host: inet20909nb-3.eranet.pl

    najpierw niech poprawią bilingowanie transmisji gprs,bo korzystając z pakietów internetowych w simplusie zupełnie przypadkiem zrobiłem debet na 50 pln i ... wyłączyli mi numer-skandal-a w regulaminie simplusa nie ma mowy o debecie.

  • 0

    23. ~neon  2007-12-19 19:08:29  host: w3cache.wignet.pl

    CO ERA 5MILIONóW?????????? Chyba sie tobie miejsca pomyliły....

  • 0

    24. ~Avalon  2007-12-19 19:21:14  host: xdsl-4925.lubin.dialog.net.pl

    Ja nie mogę się doczekać tej telewizji przez komórkę. Jak myślicie kupić telefon z wyświetlaczem 37" czy 42" ??? Pomóżcie proszę bo muszę zamówić pokrowiec a w takim rozmiarze trzeba wcześniej zamówić u krawca......

  • 0

    25. ~krakus  2007-12-19 19:46:08  host: nat3.su.krakow.pl

    A może tak zacząć stawiać BTSy w Krakowie?! Na razie mają ich tutaj ok 30-40% mniej od Ery, nie wspominając od Orange. Dodam, że zasięg też mają kiepski porównując do konkurencji. Wszędzie powstają nowe BTSy, ale takie mała mieścina jak Krakówek pozostaje zapomniana... Gratuluję dyrektorowi d.s. rozwoju w tym regionie - zero inwestycji (poza także najmniejszą ilością 3G i 2. czy 3. BTSami w 2007 i 1. w 2006). Dzięki temu osiąga się niezłe oszczędności... Nie ma co - bycie liderem jest trudne!

  • 0

    26. ~LBN_Neon  2007-12-19 19:50:09  host: w3cache.wignet.pl

    ~krakus Wam to nie trzeba UMTS bo cos tam macie... U nas PLUS ma taki dziurawy UMTS że aż... Era w UMTS wymiata. (Orange nie wiem bo jeszcze nie postawili UMTS...

  • 0

    27. ~q-one  2007-12-19 20:04:04  host: 213-238-74-112.adsl.inetia.pl

    "Główny cel: zadbać o klientów" dobrze że napisali że od 2008 roku, bo narazie to Plusik ma Klientów w kakaowym oczku. "Znaczenie efektywności utrzymania obecnych klientów", albo się "letko" pomylili albo nie znają znaczenia tych słów. Hehe, zadzwonie do nich na początku stycznia 2008 i zacytuję ich własne słowa.

  • 0

    28. ~  2007-12-19 20:31:18  host: 87-205-221-198.adsl.inetia.pl

    Polkomtel musi poprawić wizerunek. rzadko korzystam z telefonu, ale mniej więcej za 5-10 razem natrafiam na awarię.

  • 0

    29. ~Loki  2007-12-19 20:36:04  host: dynamic-62-87-147-5.ssp.dialog.net.pl

    A co z zasięgiem EDGE? Bo w plusie jest najgorszy!!!

  • 0

    30. ~PLANET.palant  2007-12-19 21:26:42  host: goi42.internetdsl.tpnet.pl

    osoba nr.20 ty z twoim poziomie to mi siegasz po kolana.a ty planet moze jestes dzieckiem.ale ty jestes dzieckiem patologicznym.i wiele to wyjasnia o tobie. tak tak wlasnie tak

  • 0

    31. ~nikto  2007-12-19 21:27:48  host: ip-157-25-237-54.multimo.gtsenergis.pl

    Kiedyś polkomtel wyróżniał sie tym że miał własne centrum serwisowe obsługujace najlepszych klientów i te centrum serwisowe naprawdę naprawiało telefony,a przynajmniej starało się zidentyfikować potrzeby klienta,ale ktoś mądry stwierdził że zaoszczędzą kasę przekazując naprawy do innych serwisów,tylko te serwisy naprawiaja na zasadzie:wgranie oprogramowania,strojenie,test i wypad,a uwagi klienta mają gdzieś,żeby było ciekawiej pochłania to większą kasę niż ten własny serwis,pewnie niedługo zgodnie z nową strategią dobroci dla klienta znów wymyślą własny sewis,i znów ktoś weźmie kasę za wdrożenie pomysłu utworzenia własnego serwisu,jak wcześniej ktoś wziął za wdrożenie pomysłu likwidacji serwisu.

  • 0

    32. ~piotrek  2007-12-19 22:23:59  host: chello089077108171.chello.pl

    ja jestem zadowolony z sług Plusa i na pewno nie bedę od nich odcodzil. ostatnio kupowalem lapsa z iplusem i te jest ok, wszystko niezmiennie na wysokim poziomie!

  • 0

    33.  2007-12-19 23:20:24

    No w sumie z moim przygotowaniem, mógłbym tego typu strategie (tak ogólne) w kilku co najmniej branżach przygotowywać ;-) 28. - to ja dwa, trzy razy dziennie musiałbym na awarię trafiać ;-) Nie trafiam aż tak często. Jeśli raz, dwa razy w miesiącuu trafi się komunikat, że sieć zajęta, to góra.

  • 0

    34. ~do issa 6 komentarz  2007-12-20 10:13:47  host: bfb22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 Issa w końcu dobrze piszesz :) pozdrawiam Marcin

  • 0

    35. ~  2007-12-23 00:32:27  host: ip-157-25-238-72.multimo.gtsenergis.pl

    Dla mnie ta strategia nie ma sie nijak trakrowaniem przez Plusa klientów, niesłusznie maliczyli mi debet na koncie, od 5 dni proszę o odblokowanie konta - bez echa, nie skutkuja telefony , e-maile. Po prosttu kpina. Mam z rodzina cztery telefony w plusie i postatnicz doświadczeniach decyzja jedna - zmnieniam operatora. Zostawili mnie na święta bez możliwości wykonania jakijkolwiek operacji bankowej, eż możliwosci złożenia życzeń. Jestem od paru lat w plusie ,ale teraz widzę że swoich klientów mają w nosie. Liczy się tylko kasa, klient nie znaczy nic.

  • 0

    36.  2007-12-25 21:57:44

    #30: jasne, oczywiscie. Czy myslales o pomocy dobrego psychiatry ? :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-106-21.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.