DAJ CYNK

Polkomtel oficjalnie o problemach

sirmark

Wydarzenia

Polkomtel oficjalnie poinformował o problemach dotyczących klientów usług Simplus, MixPlus i Sami Swoi.

Polkomtel oficjalnie poinformował o problemach dotyczących klientów usług Simplus, MixPlus i Sami Swoi.

W związku z koniecznością dostosowania systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi do obsługi rosnącej liczby użytkowników, Polkomtel SA dokonał w ostatnich dniach aktualizacji oprogramowania. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym. Przetwarzanie danych bieżących zostało wznowione niezwłocznie po przeprowadzonej aktualizacji, natomiast aktualizacja stanu kont klientów, obejmująca zarówno obciążenia za przeprowadzone i nierozliczone połączenia, jak i zwroty za połączenia w ramach promocyjnej usługi "Darmowe wieczory i weekendy", zostanie zakończona do dnia 24.01.br..

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus GSM