Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel oficjalnie o problemach

Polkomtel oficjalnie o problemach

sirmark 23 Stycznia 2006 19:03

0 0

Polkomtel oficjalnie poinformował o problemach dotyczących klientów usług Simplus, MixPlus i Sami Swoi.




W związku z koniecznością dostosowania systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi do obsługi rosnącej liczby użytkowników, Polkomtel SA dokonał w ostatnich dniach aktualizacji oprogramowania. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym. Przetwarzanie danych bieżących zostało wznowione niezwłocznie po przeprowadzonej aktualizacji, natomiast aktualizacja stanu kont klientów, obejmująca zarówno obciążenia za przeprowadzone i nierozliczone połączenia, jak i zwroty za połączenia w ramach promocyjnej usługi "Darmowe wieczory i weekendy", zostanie zakończona do dnia 24.01.br..

Źródło tekstu: Plus GSM     

Dodaj do:
w sumie: 47
  • 0

    28.  2006-01-23 21:12:13

    *Pawrzes- za co mają przepraszać, to nie ich wina, tylko zawodnej techniki:)

  • 0

    29. ~issa  2006-01-23 21:14:49  host: gprs5.plusgsm.pl

    A Twojego punktu widzenia ***kosma wogóle nie rozumiem. "srasznie się ~Lonman grzejesz, bez urazy. Pewnie prowadzisz b...ardzo duża firma i SIMPLUS. Pewnie brak kontaktu z głównym odbiorcą tj./wolny numer/ Bez urazy "polak potrafi" Ps Współczuję informatykom z Polkomtela. ". A to użytkownicy Simplus i Mix są klientami drugiej kategorii z definicji? Bo według mnie nawet ci co płacą po 5 zł nie są piątym kołem u wozu w żadnej firmie.

  • 0

    30. ~  2006-01-23 21:21:04  host: 217.153.189.114

    Panie/i/ ~issa Tak życie jest BRUTALNE.

  • 0

    31. ~Longman  2006-01-23 21:24:07  host: exf131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kosma, 1. prosze, nie pisz mi przez "Pan", dobrze? Stary jestem, ale mlody duchem :-) A serio, to dziekuje za te forme grzecznosciowa, ale chyba bardziej naturalnie jest "pisac po nicku". Mimo wszystko dziekuje! 2. nie chodzi mi o to czy ktos jest obronca takiej firmy czy innej. Przyznmam, ze abo zdarzylo mi sie miec juz w Centertelu, pozniej Plusie, Erze i Idei/Orange. Moj staz jako uzytkownika prepaida jest krotki i niezbyt dobry, ograniczony do nieszczesnych Samych Swoich. To co chce napietnowac, to pewien sposob myslenia, brak kultury, lekcewazenie klientow. Nie chce nikomu stawac na odciski. Po prostu jak widze, ze jest zle to pisze, ze jest zle. Przedtem pisalem na GOLu i zapewniam, ze sporo zdarzylo mi sie napisac zarowno krytycznych, jak i pochlebnych uwag pod adresem chyba kazdego z operatorow. 3. co do przypadku ostatnich tygodni w Polkomtelu nie zmieniam zdania. Przychyle sie do zdania *Pawrzesa, gdyby P. przyznal: "to nasza wina, za co serdecznie przepraszamy wszystkich, ktorzy mieli klopoty w ostatnim czasie" to byloby calkiem OK i firma ta mialaby u mnie jakis tam (nikly bo nikly, ale zawsze....) kredyt zaufania. A tak to wcale, bo po co takowy dawac firmie ktora nie czuje sie odpowiedzialna za wlasne bledy? Przerownam to do sadu: skrucha jest warunkiem zlagodzenia kary. Gdzie skrucha Polkomtela? Przeciez powyzszy komunikat wlasciwie mowi: "mamy was gdzies i wcale sie tego nie wstydzimy...". Za cos takiego to na sali sadowej mozna dostac jeszcze dodatkowa kare dyscyplinujaca. Gdyby UKE dzialal jak nalezy, to tak nalezaloby wlasnie zrobic - nie patyczkowac sie i szarpnac ostro cugle.

  • 0

    32. ~kosma  2006-01-23 21:53:20  host: 217.153.189.114

    Dobrze Longman Prezesi są od tego aby mówić, mówić itd. To nie moi Prezesi więc niech mówią , mówią itd. Ale niestety to jest Poska rynek telekomunikacyjny jest tzw. jak się patrzy.
    Jak testowałeś wszystkie sieci , to wiesz.
    Ale z innej strony sms 1 gr. 1 minuta 60 gr. czego wymagamy ?
    PS Pewnie będą posty typu " czemu 60 gr moze być 1 gr " No i co ?

  • 0

    33. ~2005  2006-01-23 22:18:24  host: efv254.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jest odpowiedź polkomtela na TakTak-ową propozycję lojalnościową czyli HappySuperTaniej. Brak słów albo takie których nie można zacytować a jeszcze niedawno wydawało mi się, że tylko oryndz jest najgorszy, najdroższy i do tego najgłupszy. A tym czasem kolejna sieć sięgnęła dna. Módlmy się w takim razie o jedyną pozostałą jeszcze na placu boju Erę chociaż też nie bez kłopotów: wojna 2 zarządów - spór o udziały. Z 3 sieci nagle zostaje jedna jedyna warta uwagi i też nie bez problemów. A co będzie dalej, przecież chcą wprowadzić UMTS. Aż strach pomyśleć o poziom usług w sieciach UMTS jak nie potrafią sobie dobrze poradzić przez 9 lat działalności z 2 generacją komórek :(((

  • 0

    34. ~markus  2006-01-23 23:01:44  host: abma104.neoplus.adsl.tpnet.pl

    alienus*bo SICAP to jest jedna z pierwszych platform prepaidowych na swiecie, orange zmienilo system z 3 razy , era z 2 a plus zyski wykazywal

  • 0

    35. ~gerrba  2006-01-24 14:40:06  host: dpq165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Haha, faktycznie, odpowiedź plusa na ostatnią oferte lojalnościową ery taktak jest miażdżaca :P

  • 0

    36. ~tacky  2006-01-24 18:15:30  host: apn-100-182.gprsbal.plusgsm.pl

    Nie wiem co sie tak goraczkujecie. Wszystkie sieci sa takie same, maja tylko inne problemy. W plusie to ,a w erze tamto o idei nie wspomne. Zawsze komus noga sie powinie. Nie oni piewrsi i nie ostatni.

  • 0

    37. ~szkoda słów  2006-01-24 22:19:10  host: aok58.internetdsl.tpnet.pl

    za 18 sek. w gadce z plusem - 4.60 pln. doładowanie za 10 pln kosztowało mnie 2.50 pln. ważność konta skróciła się o 2 miesiące. a dodzwonić się do konsultanta? może w przyszłym życiu. bez komentarza

  • 0

    38. ~ICE  2006-01-25 12:46:51  host: lankomdns.lankom.com.pl

    Wiecie co czepiacie sie raz im cos nie wyszlo na chwile i juz wielka awantura

  • 0

    39. ~kominiarz  2006-01-25 15:30:35  host: dou162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale na jaką chwilę? Problemy plus ma już ze dwa tygodnie. I jeszcze kryli to tak długo. A teraz próbują odwracać uwagę i kierować na orange. Czy tak sie zachowuje poważna firma?

  • 0

    40.  2006-01-26 08:55:41

    Chociaż niedawno kupiłem sobie starter i na koncie miałem jeszcze około 26 złotych, to dziś okazało się, że straciłem wszystko. Dość tego! Powiedziałem sobie, że nigdy więcej nie chce mieć już nic wspólnego z Plus-em. Rezygnuje z usług tego operatora, jeszcze tylko skonsultuje się z radcą prawnym w sprawie zwrotu pozostałej kwoty oraz odszkodowania za wyżej wymienione praktyki, bo tak na marginesie w ogóle nie obchodzi mnie to, że Plus ma problemy, ja kupiłem towar (usługę) i żądam, aby był sprawny.

  • 0

    41. ~PLUSIK  2006-01-27 11:57:18  host: 213-238-99-66.adsl.inetia.pl

    LUDZIE JA PRACUJE W TEJ FIRMIE, WIERZCIE MI IZ NIE CHCIELI BYŚCIE SŁUCHAĆ WYWODÓW- W PEŁNI UZASADNIONYCH KLIENTÓW, ZROZUMCIE IŻ OSOBY PRACUJĄCE W PUNKTACH NIE SA NICZEMU WINNI.

  • 0

    42. ~ddd  2006-01-28 18:52:41  host: zb50.internetdsl.tpnet.pl

    co to za szajstwo wogóle???wilekie jedno nieporozumienie!!!...karte SIM mam już niekatywną przez tydzień!!!niemoge sie do nikogo dodzwonić ani wysyłaś smsów i mmsów!!działa to w dwie strony!!:(praktycznie to niemoge korzystać z telefonu KICHAAAA

  • 0

    43. ~sunny  2006-01-29 03:33:21  host: ip4-47.iwacom.net.pl

    Alienus, nie zaprezentuja nic nowego bo znikną z rynku jak III Rzesza w 1945... wielkie plany i wielkie nic! Na dziś mają pewnie takie straty, że na żadną promocje ich już stać nie będzie...
    Rozmumiem, że mają awarię ,ale czemu do diabła mam sie tego domyślać sama i latać po BOK-ach! Żadnej informacji, SMSa ani przepraszamy!!! Taka firma, a nie stać ich nawet na zachowanie pozorów kultury biznesu! Tyle forsy pakowali w reklamy, a poinformować userów o takiej awari nie raczą? Żadnego numeru kryzysowego z informacją! Może utrata zaufania ludzi nauczy szacunku do użytkowników z których przcież żyją! Mają u mnie minusa stąd do Wawy nie za awarię, ale za sposób w jaki mnie traktują zmuszając do samodzielnego szukania wyjaśnień!

  • 0

    44. ~mag  2006-01-29 12:42:43  host: bfh146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kiedy niby wróci wszystko do normy jest znany jakis konkretny termin czy oglasza upadlosc firmy

  • 0

    45. ~Arek 234  2006-01-30 22:00:54  host: user-87-248-64-63.promax.media.pl

    jedno wielkie gówno ale coz moze dadza cos w zamian jak sobie z tym poradza w ciagu tygodnia zjadło mi siedem dych masakra mam tego dosyc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    46. ~tomas  2006-02-01 17:41:01  host: actj159.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie chce klnac, ale...

    sim+ mam od 99r, potem w 2005 przeskoczylem na heyaha, by znow przeskoczyc na samych swoich.

    w czwartek wykasowali moj nr samych swoich.
    w BOKU mowili o awarii, ale ze studiuje prawo to im pare artykulow powrzucalem i chcialem odszkodowani...
    w pt juz dzialal nr i ku mojej radosci przelali 160zl :) myslalem, ze sa uczciwi i to forma zadoscuczynienia za straty moralne :)

    i myslicie ze sie nacieszylem? wydzwonilem za 14 zl, a w sobote o 2 w nocy przyszedl sms ze konto zablokowane.
    doladowalem potem za 10zl i dalej zablokowane.

    dzis wkoncu sie do nich dodzwonilem, bo przez 2 dni BOK nie dzialal (nr 8877) i mi pier**** ze mam debet.

    z natury spokojny ze mnie czlowiek, ale to juz jest przegiecie...ja tego nie popuszcze..jest tu tez ktos komu dali "prezent" a potem zabrali z nawiazka?

    dlaczego sie tak chamsko traktuje klientow, ktorzy koma nie maja na abonament? co my z gorszej gliny ze preipaidy mamy?

    pozdrawiam
    a taboretom z plusa mowimy stanowcze NIE

  • 0

    47. ~Plusminus  2006-02-15 18:40:26  host: egc226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam trochę większy kłopot, ponieważ telefon jest mi potrzebny do pracy, a zmiana numeru na razie byłaby trudna - za dużo klientów go zna. Od początku lutego nie mogę załadować konta, więc muszę uzywać dwóch telefonów - jednego do odbierania, drugiego do dzwonienia.
    Awaria może się zdarzyć w każdym systemie, ale tak duża firma, jak Polkomtel, powinna zatrudnić w celu jej usunięcia odpowiednich fachowców, niezależnie od kosztów takiej operacji, ponieważ tracą mnóstwo pieniędzy z każdym dniem, nie wspominając już o utracie klientów. Awaria jest w 100% do usunięcia, a w obecnej sytuacji zaryzykuję stwierdzenie, że firma jest źle zarządzana.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-33-246.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.