Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel o decyzji UOKiK

Polkomtel o decyzji UOKiK

WitekT 21 Grudnia 2005 20:01

0 0

Polkomtel odniósł się do dzisiejszej informacji prasowej UOKiK na temat pobierania opłaty za usługę monitorowania rozliczeń przez operatora.

Wiadomość prasową UOKiK publikowaliśmy w tej wiadomości.

W nawiązaniu do komunikatu prasowego opublikowanego w dniu dzisiejszym przez rzecznika prasowego UOKiK, dotyczącego usługi Polkomtel SA Monitorowanie Stanu Rozliczeń, informuję, że Prezes UOKiK w swym rozstrzygnięciu nie stwierdził, że opłata za usługę Monitorowanie Stanu Rozliczeń narusza zbiorowe interesy konsumentów, lecz wyłącznie uznał, że jest uprawdopodobnione naruszanie tych interesów.

Należy podkreślić, że opublikowany w dniu dzisiejszym komunikat biura prasowego UOKiK nie jest precyzyjny w swych sformułowaniach, ponieważ Polkomtel S.A. postanowił zaprzestać świadczenia usługi Monitorowanie Stanu Rozliczeń jeszcze przed wydaniem decyzji w tej sprawie przez Prezesa UOKiK.




Decyzja UOKiK potwierdziła jedynie istniejące już status quo i polegała na zaakceptowaniu planów Polkomtel S.A. związanych z zaprzestaniem usługi Monitorowanie Stanu Rozliczeń, w tym terminu 1 stycznia 2006 r., oraz harmonogramu prac związanego z zaprzestaniem jej świadczenia.

Polkomtel S.A. nie zamierza odwoływać się od w/w decyzji, ponieważ jej przedmiot, czyli czynności zmierzające do zaprzestania usługi Monitorowanie Stanu Rozliczeń z dniem 1 stycznia 2006 r., zaczęły być realizowane jeszcze przed jej wydaniem przez Prezesa UOKiK.

Polkomtel S.A. dochował należytej staranności przy wprowadzeniu usługi Monitorowanie Stanu Rozliczeń i spełnił wszelkie obowiązki ustawowe związane z wprowadzeniem nowej usługi. Udostępnienie w/w usługi miało służyć ochronie interesów klientów przed negatywnymi konsekwencjami opóźnienia w regulowaniu płatności, np. przed blokadą usług. W związku jednak z pojawiającymi się kontrowersjami związanymi ze świadczeniem usługi Monitorowanie Stanu Rozliczeń oraz wątpliwościami sygnalizowanymi przez klientów Polkomtel S.A. podjął decyzję o zaprzestaniu jej świadczenia, co ze względów informatyczno-organizacyjnych będzie możliwe od początku 2006 r.

Źródło tekstu: Polkomtel     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~andkra1  2005-12-21 21:06:12  host: apn-100-181.gprsbal.plusgsm.pl

    o jak miło choć ja i tak płace terminowo....

  • 0

    2.  2005-12-21 21:48:27

    Niewninni się nie tłumaczą :p

  • 0

    3. ~Plusowicz  2005-12-21 21:50:38  host: voip-gw.man.olsztyn.pl

    Ładnie umieją pisać i wypowiadać się... Tak dyplomatycznie... "miało służyć ochronie interesów klientów".. Trzeba im to przyznać, czyż nie??

  • 0

    4. ~a  2005-12-21 22:11:03  host: dkk128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlatego min nie korzystam z usług plusa...

  • 0

    5.  2005-12-21 22:37:36

    ta, tylko dlaczego czlwoiek który poszedł z nimi do Sądu wygrał sprawe. ładne słowa, ale muszą sie wycofać ponieważ w sądach przegrali by sromotnie.

  • 0

    6. ~jaa  2005-12-22 01:13:37  host: pc-55197.zdnet.com.pl

    do ~a: tylko dlatego nie korzystasz? czyli rozumiem że notorycznie płaciłeś później rachunki, i masz pretensje do tego, ze operato cię ściga? człowieku, rachunki sie płaci w terminie, więc albo je tak płacisz i ok, albo miej pretensje do siebie sam. Ja jeszcze nigdy nie dostałem jakiej-kolwiek kary za spóźnienie się za zalrgłością, starszy dostaje takie kary i płaci, ale to jego sprawa.Tak więc nie dziw się że operator żadą kasy za to, co mu sie nalezy. P.S Jestem w Plusie, baardzo długo, i nie ma lepszej sieći niż plus.

  • 0

    7. ~nizioł  2005-12-22 12:47:33  host: dpa156.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miało służyć napchaniu kabzy operatora i tyle. No ale już nie będa tak przycinać i dobre chociaż i to

  • 0

    8. ~Gerd  2005-12-25 07:53:25  host: bialapodlaska2-Exatel.bpl.vectranet.pl

    Płacenie-płaceniem, ale sam Plus zmniejszył swego czasu termin płatności o ok.10 dni, tłumacząc to dobrem klienta!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-33-246.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy dostępny na rynku smartfon to:

10 najlepszych smartfonów (październik 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet