Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel nowym klientem ClickQuickNow

Polkomtel nowym klientem ClickQuickNow

sirmark 21 Grudnia 2012 13:03

0 0

Firma ClickQuickNow (CQN) rozpoczęła współpracę z Polkomtelem w zakresie dostarczania danych potencjalnych klientów do działu Call Center. Od stycznia współpraca zostanie poszerzona - CQN będzie generować dane "na żywo", czyli dostarczać za zgodą dane kontaktowe zainteresowanych osób natychmiast po ich zebraniu z prowadzonych kampanii email oraz SMS.

Wykorzystując nasze unikatowe autorskie rozwiązania technologiczne i zasoby bazodanowe, tj. ponad 1,6 mln adresów e-mail z opcją double-opt-in (dodatkowo potwierdzoną zgodą - przyp. red.) w e-mail marketingu oraz 2,4 mln telefonów komórkowych w mobile marketingu, dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości leady sprzedażowe i marketingowe. Od stycznia 2013 r. będziemy również prowadzić kampanie w kanałach: e-mail i mobile marketingowym dla Polkomtelu. Celem tych kampanii będzie pozyskiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych konkretną ofertą Plusa - mówi Marcin Kostecki, prezes ClickQuickNow.




Na początku grudnia 2012 r. ClickQuickNow przeprowadziła pierwszą kampanię telewizyjną prowadzonego przez nią internetowego darmowego konkursu najszybszy-wygrywa.pl. Kampania służyła przetestowaniu telewizji jako kolejnego po Internecie medium używanego w promocji wykonywanych przez spółkę działań marketingowych, takich jak konkursy internetowe. Poprzez tego typu działania spółka buduje swoją własną bazę konsumencką (bazę rekordów), którą wykorzystuje do działań marketingowych na zlecenie swoich kontrahentów, jednocześnie nie przekazując im tej bazy.

ClickQuickNow posiada obecnie największą bazę konsumencką w Polsce, obejmującą ponad 2,7 mln aktualnych rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich.

Źródło tekstu: ClickQuickNow, wł     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 2

    1. ~  2012-12-21 13:37:47  host: 83-238-155-137.ip.netia.com.pl

    Wyrazili zgodę bo musieli aby coś kupić lub zainstalować lub nieświadomie klikali przy instalacji. Nie uwierzę aby taka liczba osób swiadomie godziła się na oferty marketingowe.

  • 0

    2. ~  2012-12-21 13:41:09  host: rev-077079210222.atman.pl

    ro konkurs chcesz wygrać to zaznaczasz proste

  • 0

    4. ~mikołaj  2012-12-21 13:46:55  host: 193.201.36.34

    haha, to samo co robili z innym operatorem od 3 lat.

  • 2

    5. ~Quercus  2012-12-21 14:02:50  host: 89-67-104-21.dynamic.chello.pl

    Nie podpisuję żadnych umów przez telefon. Ostatnio zadzwoniła do mnie "naganiaczka" z Plusa i zaczęła przedstawiać mi świetlane oferty z nowym telefonem. Tłumaczyłem jej, że nie chcę żadnych ofert, mam pre-paida i to mi wystarczy. Ale ona nie rozumiała co do niej mówię i powtarzała to samo w kółko. Musiałem ją grzecznie przeprosić i rozłączyłem się.

  • 0

    6.  2012-12-21 15:00:55

    Ja tu zwracam uwagę na wielkość tej bazy. 2,4 mln numerów telefonów. Tyle osób podało swój numer. Pytanie czy wszyscy byli nieświadomi?

  • 0

    7. ~Octopus  2012-12-21 15:42:27  host: host-46-186-36-210.dynamic.mm.pl

    Plus idzie tą drogą gdzie era umoczyła. Widać wyciąganie wniosków nie należy do mocnych stron Plusa ..ani do jego doradców.

  • 0

    8. ~Sgur  2012-12-21 16:20:44  host: 81.219.84.18

    ~Quercus Za to im płaca. W takich miejscach, nazywanych ładnie SPAMcenter taki biedny konsultant, żeby dostać swoje 5 - 8 zł za godzinę musi zrobić tzw. 3 propozycje sprzedazy, dlatego powtarzaja w kółko ten sam tekst :)

  • 0

    9. ~  2012-12-21 16:53:36  host: 84-10-212-9.dynamic.chello.pl

    @5,@8: na takich konsultantów też jest sposób - powiedzieć np. "Czy ja rozmawiam z robotem?" albo "jakaś niedorobiona ta sztuczna inteligencja"...

  • 0

    10. ~omena  2012-12-21 22:55:36  host: ip-37-209-154-79.free.aero2.net.pl

    @9 Ja tak zaraz prostuję sprawę aby zastrzec dane albo skargę do UKE/UOKIK

  • 0

    11. ~  2012-12-22 13:09:32  host: 81.219.84.18

    @10 Wystarczy zadzwonić na infolinię i wyłączyć ZGODY MARKETINGOWE. Wtedy sieć ma zakaz dzwonienia i wysyłania smsów z promocjami.

  • 0

    12. ~Octopus  2012-12-22 14:13:55  host: host-46-186-36-210.dynamic.mm.pl

    W Plusie to nie działa . Klient 3 razy prosił DOK telefonicznie i nic , doradca działał ( Interconsult- albo coś podobnie ) i nici. Więc nie zawsze chcieć ..znaczy móc.

  • 0

    13. ~  2012-12-22 23:18:06  host: ip-37-209-155-4.free.aero2.net.pl

    I skad to biora ? Z ksiazek telefonicznych sprzed 10 - 20 lat ? bo do mnie dzwonia jakies babole na stacjonarke i proponuja Plasa albo inne badziewie :D :D :D Numer jest aktywny od 1976 roku :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-226-90.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.