Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel ma ponad 9 mln klientów

Polkomtel ma ponad 9 mln klientów

WitekT 24 Stycznia 2006 10:41

0 0
Jak wynika z raportu kwartalnego opublikowanego przez Vodafone, Polkomtel na koniec 2005 roku miał 9,05 mln abonentów, z czego klienci prepaid stanowili 4,96 mln.

W IV kwartale udało mu się pozyskać 678,57 tys. nowych abonentów. W III kwartale Polkomtel zdobył 490 tys. klientów, a w II kwartale - 520 tys.


Źródło tekstu: Vodafone     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~windu  2006-01-24 11:26:11  host: c28-167.icpnet.pl

    Niedługo będą mieli nowego z Orange.Ale za to straca pewnie kilka setek,albo tysiączków z Simplusa.

  • 0

    2.  2006-01-24 12:21:53

    Hehe, ale zaraz te liczby sie znaczaco zmniejsza po problemach sim+

  • 0

    3. ~biotytq  2006-01-24 13:08:36  host: cjo86.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tyle zyskali... He he, zaraz straca za jednym zamachem 1 mln ;)I to bede wyniki w ciagu tygodnia ;) Plus byl moim ulubionym operatorem i Sim+a uzywalem pomimo, ze bardziej oplacilby mi sie Orange. Cenilem go, bo przez lata nie mialem z nim problemow tak jak w POPie. Teraz to sie skonczylo... Kupie sobie chyba TakTaka...

  • 0

    4.  2006-01-24 13:35:52

    Szczerze mówiąc troche mi sie śmiać chce z tyc co to sie strasznie odgrażają jak oni to nie odejdą z powodu zawiechy w plusowych prepaidach... Przecież ta wpadka w dalszej perspektywie może tylko pozytywnie wpłynąć na jakość sieci - wszystkie błędy na pewno usuną, a panowie z działu technicznego na pewno baaardzo dużo sie przy okazji nauczą o swoich systemach ;-) unikną wielu błędów w przyszłości i będą mieli nauczkę że trzeba pilnować porządku w sieci. Właściwie to im współczuje bo pewnie nieźle dostali po dupie :-) Jedyne co mnie wqrzyło to to że przez tyle czasu sie do problemów nie pzyznawali, nie przeprosili, i nie powiedzieli kiedy sie skończą - czyli mówiąc w skrócie odstawili wioche na maxa... :-/

  • 0

    5. ~pinko  2006-01-24 13:45:22  host: cvq130.internetdsl.tpnet.pl

    po tym wszystkim powinni każdemu użytkownikowi dorzucić po kilkaset minut w sieci,nic by ich to nie kosztowało a twarz byłaby zachowana. Nie znam plusa ale na podstawie doświadczeń z erą tak z abo jak i z tak takiem, wiem ze nawet najmniejsze wpadki jakimś bonusem w postaci minut lub rabatu zawsze potrafili wynagrodzic. :)

  • 0

    6.  2006-01-24 13:51:32

    No to mi się podoba, tylko żeby się uporali z tymi przykrymi problemami simplusa, ale naszczęscie w pre-paidach plusa można jeszcze rozmawiać i sms`ować, więc klienci nie bedą chcieli na siłe zmieniać numeru i operatora.

  • 0

    7. ~gaco  2006-01-24 14:35:12  host: doz117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do ery daleko. I sądząc po tym co sie dzieje w prepaid pewnie nieprędko dogonią :) Ciekawe ile ma orangutan :)

  • 0

    8. ~K  2006-01-24 15:52:22  host: wap.plusgsm.pl

    Na eboku maja balagan-nie mozna sprawdzic rozliczenia pakietow. Nowa strona wap tez sie posypala. Panowie z plusa moze trzeba wam podeslac informatykow z ery?

  • 0

    9. ~stz  2006-01-24 16:06:41  host: aaxz120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problemy z prepaidami w Plusie mogą mieć pozytywny wpływ na ceny usług. Jak Plus straci sporo klientów, wówczas będzie chciał ich odzyskać dobrymi promocjami i niskimi cenami. Wtedy ceny Plusa będą najniższe na rynku i pozostali operatorzy też obniżą ceny.

  • 0

    10. ~wojo  2006-01-25 14:35:39  host: dqh65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta. Prędzej bym sie spodziewał, ze plus spadnie na sam koniec i dlugo bedzie sie wlókł w ogonie. Oni nigdy nie byli zbyt elastyczni

  • 0

    11.  2006-01-25 19:08:08

    ***wojo może i nie byli ale podobnie jak ***stz uważam że będą musieli... :-)

  • 0

    12. ~si  2006-01-29 17:22:11  host: cqv164.neoplus.adsl.tpnet.pl

    problemy platformy plusa musiałby trwać bardoz długo żeby taka operacja się udała tzn masowe przenoszenia do innych sieci ale na pewno ich wizerunek na tym utraci i zostanie duży niesmak

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.