Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polkomtel i Cyfrowy Polsat ze wspólnymi menedżerami

Polkomtel i Cyfrowy Polsat ze wspólnymi menedżerami

Piszemy o tym pierwsi WitekT 7 Lutego 2014 19:06

10 4
Polkomtel i Cyfrowy Polsat będą mieli wspólną, wysoką kadrę menedżerską. Dyrektorzy odpowiedzialni za kluczowe obszary będą w obu firmach ci sami - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.



Za poszczególne działy odpowiedzialne będą następujące osoby:
  • marketing - Beata Białkowska,
  • IT - Jarosław Chudziak,
  • obsługa klienta - Grzegorz Sandel,
  • utrzymanie klienta - Piotr Skrzypczak,
  • sprzedaż detaliczna - Zbigniew Wierzchołowski,
  • strategia - Szymon Ruta.

Zobacz: Tobias Solorz nowym prezesem zarządu Polkomtela.

Źródło tekstu: wł     

w sumie: 25
  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    6.  2014-02-07 20:19:29

    Powinni od razu zmienić nazwę na Polkomsat

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    7. ~  2014-02-07 20:27:14  host: n13-05-02.opera-mini.net

    super,ale możeby tak zrobić lepsze taryfy i oferty w Plusie ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    8. ~  2014-02-07 21:07:45  host: user-46-113-75-133.play-internet.pl

    @6: Cyprowy Plusat :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    9. ~  2014-02-07 21:14:32  host: ip-78-30-101-216.free.aero2.net.pl

    Integracja czyli cięcie kosztów :) Po co utrzymywać pod dwa identyczne stanowiska w firmach, które już są jednym? :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~  2014-02-07 21:42:46  host: n13-05-02.opera-mini.net

    9,dokładnie,teraz to będzie wszystko podlegało pod jeden zarządu i dyrektorów,w sumie logiczne,po co mnożyć te same stanowiska

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    11. ~pabloki  2014-02-07 21:58:19  host: 213.158.216.244.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ot zwykła racjonalizacja . to czekamy kiedy zmiana nazwy na cyprowy plusat . Tak, "menedżmencie" plusa rynek tego chce i oczekuje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    14.  2014-02-07 22:06:52

    Z Polkomtela wezmą Pol a z Polsatu Sat :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    15. ~  2014-02-07 22:09:10  host: n13-05-02.opera-mini.net

    dajcie sobie spokój z nazwami,myślicie,że góra w tych firmach przejmuje się nazwą ? chodzi jak zwykle o kase,a nie o nazwy

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    16.  2014-02-07 22:09:48

    @13. Zapomniałeś się podpisać...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~  2014-02-07 22:30:40  host: 89-79-180-6.dynamic.chello.pl

    No to jest news warty tysiące!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    20. ~Orange_To_Dziadostwo  2014-02-07 22:53:22  host: public-gprs474208.centertel.pl

    juz zapomnieliscie ze Solorz Zak od Lutego zlikwidowal WSZYSTKIE salony firmowe Polkomtelu? Przejela je franczyza - firma Liberty - przy okazji zmniejszyli im uprawnienia zarzadcze ds spraw klientow o ok 40% ... ciecia kosztow pelna para. A pozniej szukaj pomocy i sprawiedliwosci... w polu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    21. ~  2014-02-07 23:00:30  host: 193.109.199.38

    @Orange_To_Dziadostwo , nie wydaje mi się by była to franczyza, skoro Liberty należny do Polkomtela. A tak na marginesie jakie to uprawnienia zmniejszyli, bo nie wiem o te 60%?

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    23. ~Orange the best  2014-02-08 10:27:41  host: public-gprs515201.centertel.pl

    Myślę że za sterów Soloza juniora nic się na lepsze w ofercie nie zmieni. No chyba że Beata będzie miała większy wpływ na biznes Ale mam wrażenie że w pierwszej kolejności plus będzie bronił przychodów i spłacal kredyt-a to dla klientów oznacza drożyzne. Taki Orange razem z nju długo będzie nie do przebicia

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    24. ~  2014-02-08 10:41:03  host: 193.109.199.74

    @22 sprawy reklamacyjne rozpatruje dział reklamacji, a nie salon, cesje tez są robione poza salonem, bo trwa do 30 dni, co najwyżej wniosek się składa jak w zwykłym punkcie. Zadłużenia czyli co? Trzeba płacić faktury w terminie. Salonów w Polsce było tylko parę i jakość cała Polska bez nich sobie przez 2 dekady radziła.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~Mirinda  2014-02-08 16:59:56  host: 89-76-70-248.dynamic.chello.pl

    Reklamacji niedługo tez nie będzie, dopiero wówczas będzie cyrk. Jedyny dział który w tej firmie dbał o sprawy klientów zostanie przeniesiony do Radomia

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    26. ~  2014-02-08 18:40:36  host: ip-122-152-167-52.asianetcom.net

    @25 co to za różnica czy wysyłają odpowiedzi ze Szczecina, Radomia czy Nowego Meksyku. Zawsze te same szablony odpowiedzi u wszystkich operatorów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    27. ~  2014-02-08 22:30:25  host: n15-10-02.opera-mini.net

    25,niech sobie wysyłają odpowiedzi nawet z Burkina Faso czy nawet z Hong Kongu, a tak w ogóle tak jak jest e-Faktura to każda sieć powinna odpowiadać na maila coś w stylu e-Odpowiedzi zamiast wysyłać list,który idzie parę dni do tego do kogo jest adresowany,a zanim dotrze to musi jeszcze odleżeć swoje na stosie innych odpowiedzi papierowych na czyimś biurku w Plusie,dobry tydzień to trwa zanim odpowiedź dotrze do adresta,a jak wypadnie weekend albo święta to dwa tygodnie może iść taka papierowa odpowiedź, e-Odpowiedź to jest rozwiązanie

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    29. ~Vinci  2014-02-10 09:07:34  host: achf183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wspólne zarządzanie tak dużymi korporacjami jakimi są polsat i plus ma swoje zalety, tym bardziej, że firmy od dawne ze sobą współpracowały. Dzięki takiemu połączeniu możemy spodziewać się ciekawych ofert.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~Kuzyn1920  2014-02-10 10:45:23  host: 92.60.132.22

    @Vinci ZSZ szykuje coś wielkiegom. Jego "elitarny system kompleksowej usługi na rzecz klienta". Z czasem u ZSZ bedziesz mieć wszystko. Konto w banku, oszczędności, telefon , internet mobilny jak i stacjonarny, telewizje, ubezpieczenie. Jest grono osób które dało się w ten sposób uwiązać na długoterminowe umowy. Teraz płacz. Mają np stare taryfy internetu którego nie mogą zmienic bo mają w pakiecie z TV i stacjonarnymi. Dla wielu bedzie to udogodnienie. jeden rachunech , jeden dział obsługi bardziej zintegrowany system.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~Vander  2014-02-10 16:08:48  host: 109241047156.bielskobiala.vectranet.pl

    Wydaje mi się, że długie umowy nie są takie złe. TV raczej nie tanieje - przeciwnie, pakiety raczej drożeją, wyjąwszy jakieś sezonowe promocje. Co do netu - owszem, tanieje. Ale nie na tyle, żeby po roku, jeśli się weźmie roczną umowę, na tym tracić. Nawet półtorej roku nie powinno przynosić bólu. Przynajmniej w CP, w którym net i tak tanieje stosunkowo szybko.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-54-252.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.