Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polak szefem Jabry na region Europy Środkowej

Polak szefem Jabry na region Europy Środkowej

sirmark 8 Lutego 2006 12:44

0 0

jabra tomasz pietruszkaGN Mobile, właściciel marki Jabra, poinformował o powołaniu stanowiska Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu odpowiedzialnego za kraje Europy Środkowej.

Nowym dyrektorem został Polak - Tomasz Pietruszka. Będzie on odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii sprzedaży oraz budowanie pozycji marki Jabry na rynku akcesoriów Bluetooth.




Nowy Dyrektor Jabry od początku swojej kariery zawodowej jest związany z branżą zaawansowanych technologii. Zanim dołączył do zespołu Jabry przez ostatnie cztery lata pracował w firmie Veracomp na stanowisku kierownika produktu, a ostatnio dyrektora sprzedaży. Wcześniej pracował między innymi w zakładach Renault we Francji, gdzie współtworzył system zarządzania produkcją modelu Megane. Tomasz Pietruszka jest absolwentem krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej.

Jabra jest marką należącą do GN Mobile, czołowego producenta zestawów słuchawkowych i głośno-mówiących. Aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku, firma GN Mobile postawiła na rozwój sieci dystrybucyjnej produktów Jabry oraz zdecydowała się otworzyć kolejne biura regionalne.

Źródło tekstu: GN Mobile     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~Raks  2006-02-08 12:55:10  host: host-ip50-62.crowley.pl

    Podziwiam takich ludzi, którzy cały czas pną do przodu (tylko nie po trupach).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.