DAJ CYNK

Połączenie na koszt odbiorcy w Orange

WitekT

Wydarzenia

13. kwietnia Orange udostępni. nową usługę, umożliwiającą realizację połączeń na koszt innego klienta Orange. Serwis Rozmowa na Koszt Odbiorcy jest dostępny dla wszystkich klientów bez konieczności aktywacji.

13. kwietnia Orange udostępni. nową usługę, umożliwiającą realizację połączeń na koszt innego klienta Orange. Serwis Rozmowa na Koszt Odbiorcy jest dostępny dla wszystkich klientów bez konieczności aktywacji.

Usługa Rozmowa na Koszt Odbiorcy w Orange pozwala na przeniesienie opłaty za połączenie na odbiorcę, za jego zgodą. W ten sposób każdy klient w Orange, nawet osoby, które z jakichkolwiek powodów nie mogą dzwonić i SMS-ować (np. mają zablokowane połączenia wychodzące lub skończyły im się środki na koncie), otrzymują teraz wygodną możliwość skontaktowania się z bliskimi.

Każdy klient Orange, bez względu na wykorzystywana ofertę może zamówić rozmowę na koszt odbiorcy. Odbiorca wskazany w zamówieniu jest informowany o numerze zamawiającego i stawce w usłudze oraz pytany o zgodę na przyjęcie rozmowy na swój koszt. Bez takiej zgody połączenie nie dojdzie do skutku.

Istnieją cztery sposoby zamawiania Rozmów na Koszt Odbiorcy w Orange. Każdy użytkownik tej innowacyjnej usługi może wybrać najwygodniejszą dla siebie opcję, poprzez:

1. Numer odbiorcy z prefixem *550 - wystarczy poprzedzić numer odbiorcy sekwencją *550 np. *550501501501 i wciśnąć zieloną słuchawkę lub jej odpowiednik w telefonie. Dalej wszystko przebiegnie prawie tak samo, jak przy zwykłym połączeniu.

2. SMS pod numer 550 - wystarczy wysłać SMS pod numer 550 w treści wpisując dziewięciocyfrowy (np. 501501501) numer odbiorcy połączenia. Otrzymanie się potwierdzenie przyjęcia zamówienia, a aplikacja spróbuje skontaktować się z odbiorcą. Jeśli próba się powiedzie, zamawiający otrzyma połączenie przychodzące z numeru 550.

3. Połączenie z numerem *550 - wystarczy zadzwonić pod numer *550, w odpowiedzi na zapytanie lektora wybraćz klawiatury dziewięciocyfrowy (np. 501501501) numer odbiorcy zatwierdzając go krzyżykiem (#) i czekać.

4. Kod *111*numer odbiorcy# - wystarczy wybrać z klawiatury kod *111*numer odbiorcy# (np. *111*501501501#) i wcisnąć zieloną słuchawkę lub jej odpowiednik w telefonie. Otrzyma się potwierdzenie przyjęcia zamówienia, a aplikacja spróbuje skontaktować się z odbiorcą. Jeśli próba się powiedzie, zamawiający otrzymasz połączenie przychodzące z numeru 550.

Zamawianie takich rozmów jest zawsze bezpłatne. Opłata obejmuje tylko bezpośrednie połączenie między zamawiającym a odbiorcą (bez komunikatów lektora, czasu oczekiwania itp.) i obciąża w całości rachunek tego drugiego. Stawka za połączenia zamawiane z Polski wynosi 75 groszy brutto, niezależnie od planu taryfowego i oferty, z których korzystają obie strony.Rozmowę na koszt odbiorcy można zamówić także przebywając zagranica. Wówczas należy skorzystać z kodu *111*numer odbiorcy#. Zlecenie także będzie bezpłatne, ale za samą rozmowę odbiorca zapłaci wg innych stawek, zależnie od kraju, z którego rozmowa jest zamawiana Są cztery stawki przypisane do czterech stref:
Europa I - 3,25 zł za minutę,
Europa II - 4,75 zł za minutę,
Reszta świata - 4,95 zł za minutę,
GSM-on-ships i roaming satelitarny - 5,75 zł za minutę.

Ceny brutto (z VAT).

Gdy odbiorca ma wyłączony telefon lub właśnie prowadzi inną rozmowę, przebywa poza zasięgiem, albo nie odbiera telefonu, zamawiający otrzyma informację, że połączenie nie może zostać zrealizowane w danym momencie. System będzie ponawiał próbę nawiązania kontaktu z numerem podanym w zamówieniu jeszcze trzykrotnie w ciągu 30 minut. Po tym czasie zlecenie zostanie anulowane, ale strona odbierająca otrzyma SMS z informacją o próbie kontaktu oraz numerem zamawiającego.

Każdy numer może zablokować przychodzące połączenia na własny koszt - przez telefoniczne biuro obsługi klienta bądź serwis internetowy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange