Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości PoGGadaj z UKE

PoGGadaj z UKE

LuiN 1 Grudnia 2008 15:28

0 0

Użytkownicy komunikatora Gadu-Gadu mogą otrzymywać informacje dotyczące poradnictwa konsumenckiego z zakresu rynku telekomunikacyjnego, jak i pracy Urzędu Komunikacji Elektronicznej, bezpośrednio na swoje GG. 853 - to od dzisiaj oficjalny numer GG UKE, kierowanego przez Prezes Annę Streżyńską.

Numer GG UKE działa na zasadzie autorespondera, zatem informacje przesyłane są automatycznie, w zależności od wybranej przez użytkownika konkretnej komendy, z dostępnej listy komend dotyczących m.in. składania reklamacji czy polubownego zakończenia sporu w drodze mediacji.

Chodzi nam o to, by wykorzystywać nowe formy komunikacji z naszymi klientami, więc będziemy chcieli poszerzyć możliwość kontaktu z UKE poprzez inne środki komunikacji - mówi Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.




Wdrożenie Gadu-Gadu jako nowej formy komunikacji poprzedzono wielomiesięcznymi testami. Numer GG wyposażony jest w specjalny system masowej obsługi korespondencji - tzw. bot. Dzięki temu, możliwa jest szybka i sprawna obsługa nadsyłanych wiadomości od internautów.

Użytkownicy Gadu-Gadu to przede wszystkim użytkownicy różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych. Do nich właśnie kierowane jest GG UKE, będące kolejnym "poza urzędowym" działaniem Prezesa UKE mającym na celu dotarcie do jak największego grona konsumentów oraz zwiększanie świadomości praw konsumenta, jako użytkowników tych usług.

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) jest organem regulacyjnym w dziedzinie usług telekomunikacyjnych i pocztowych, a także organem wyspecjalizowanym w zakresie systemu oceny zgodności urządzeń elektrycznych i elektronicznych z wymaganiami zasadniczymi. UKE wspiera m.in. działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa w Internecie, reguluje rynek telekomunikacyjny, działa na rzecz ochrony interesów użytkowników telekomunikacyjnych, w tym abonentów telefonii komórkowej.

Źródło tekstu: Gadu-Gadu     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~Chrome_TP  2008-12-01 15:35:17  host: 212.160.172.70

    Współczuje gościowi który to będzie przeglądał :P takiej ilości spamu i łańcuszków to nikt nie zdzierży :P

  • 0

    2. ~homo_googleticus  2008-12-01 15:47:56  host: user-89-108-213-2.mobile.playmobile.pl

    #1: Chcesz powiedzieć, że będziecie spamować tę skrzynkę w ramach statutowej działalności tp? `(|:-P

  • 0

    3.  2008-12-01 15:51:57

    bot pewnie bedzie odrzucal automatycznie wszystkie niezrozumiale komendy ;)

  • 0

    4. ~Chrome_TP  2008-12-01 15:52:31  host: 212.160.172.70

    Lol - nie :P aczkolwiek hm... pomysł wart jest przeanalizowania pod względem potencjalnych korzyści :> A tak na serio to miałem na myśli po prostu zwykły ruch - jasne jakiś tam procent to będą rzetelne sprawy/problemy a reszta rozmów w stylu "cze poklikash ?" :> Moim zdaniem inicjatywa dobra bo im lepszy kontakt z nimi tym lepiej dla klienta.

  • 0

    5. ~homo_googleticus  2008-12-01 15:52:56  host: user-89-108-213-2.mobile.playmobile.pl

    To bodaj jedyna skuteczna forma kontaktu z UKE; w mojej mieścinie w czwartek o 11:30 w delegaturze UKE nie zastałem żywej duszy.

  • 0

    6. ~Liwiusz  2008-12-01 16:29:16  host: dqt231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witku, a może warto napisać o tym, jak era pobiera opłatę za GG za połączenie z internetem (mimo że powinien być ryczałt) i jak konsultanci na infolinii szczerze przyznają, że to trwa pd ponad roku i nie potrafią sobie z tym poradzić? lmalin@poczta.onet.pl

  • 0

    7.  2008-12-01 16:33:38

    @6 o tym problemie jest duzo na forum telepolis. nie pamietam teraz watku, ale nie jestes jedyna osoba...

  • 0

    8. ~Liwiusz  2008-12-01 16:45:38  host: dqt231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7 Podejrzewam, że nie jestem jedyną osobą, skoro konsultant mówił mi, że mają setki telefonów z reklamacjami dziennie. Może warto by napisać o tym news, łącznie z wypowiedziami rzecznika prasowego Ery? Popełnić błędy to rzecz ludzka, ale rozbrajająco twierdzić, że tak jest od roku i nie wiedzieć jak to naprawić, to już przegięcie...

  • 0

    9. ~  2008-12-01 17:01:03  host: 77-254-158-253.adsl.inetia.pl

    E tam, ja bym wolał aby wreszcie jakaś instytucja wymogła na erze rozesłanie nowego regulaminu (w miejsce tego "uzupełnionego") - przy tym błędne rozliczanie gg to pikuś.

  • 0

    10.  2008-12-01 17:23:33

    @9 hehehehehe niedlugo jeszcze z pol roku moze troche dluzej i skoncza sie ostatnie umowy objete starym regulaminem... problem ery rozwiaze sie sam, choc ja na miejscu odpowiedniego urzedu dowalilbym sroga kare za uchylenie sie od wykonywania zapisow PT.

  • 0

    11. ~  2008-12-01 18:19:53  host: 89.108.200.1

    moja umowa na blueconnect konczy sie 2 stycznia, oczywiscie ja zrywam drugi raz.... napisalem im ze jak mnie potraktowali wtedy w marcu 2007 jak chu.. to teraz ja ich tak potraktuje, uzupelniam wiedze moich kolegow i kolezanek na temat gierek ERY i skutecznie ich odpedzam od tej sieci!

  • 0

    12. ~pduncz  2008-12-01 20:16:54  host: borzoi.net.icm.edu.pl

    toż to trywialny bot z kilkoma plikami tekstowymi i jednopoziomowym menu. może to i ciekawostka, ale o co tyle szumu?

  • 0

    13. ~ukenamuniu  2008-12-01 20:30:19  host: 86-59-n1.aster.pl

    Gadu-Gadu? Z UKE nie ma co gadać. Z TP pojechali, by porozmawiać o kosztach, o LLU, a tu od rana praktykantki drukowały ofertę LLU - nikt nie miał zamiaru wsłuchiwać się w opowieści o audytach, kosztach, relacjach cenowych, migracji, sprawach technicznych, czekano tylko na wydruki by podpisać (28 bm) nową ofertę na LLU za 22zł! Kochani tepsiarze, po co tam (do UKE) jeździcie? Zbojkotujcie. Bez jeżdzenia, prezentacji i rozmów mniej nerwów a i tak zrobią co chcą.

  • 0

    14. ~antyTyP  2008-12-01 20:52:59  host: 86-64-n1.aster.pl

    a ja tam uważam,że pomysł fajny i było nie było szacunek dla urzędu za to co robią!

  • 0

    15.  2008-12-01 22:47:09

    współczuje osobom które będą to obsługiwały

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.