Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Podział RIM? "Chora fantazja"

Podział RIM? "Chora fantazja"

Q! 26 Czerwca 2012 14:59

0 0

Według Globe & Mail, pomysł podziału RIM na dwie niezależne firmy jest chorą fantazją. Tak przynajmniej wynika z wypowiedzi dwóch osób zbliżonych do źródła.

Przypomnijmy, że do sieci trafiły informacje, że RIM, producent urządzeń BlackBerry, w celu poprawy wyników finansowych może podzielić się na dwie niezależne spółki. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomosci.




Rewelacje te skomentowały dwie osoby z RIM, które jednak zastrzegły sobie anonimowość. Pierwsza z nich określiła taki pomysł jako chorą fantazję, druga - jako jedną ze śmieszniejszych rzeczy jakie słyszała od dłuższego czasu.

Wiele zatem wskazuje na to, że firma poszukiwać będzie innych sposobów na poprawę swoich finansów. Jedną z nich mają być nowe urządzenia, o których szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Forbes, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 2

    1.  2012-06-26 15:05:12

    Zawsze lepiej poczekać na sprawdzoną informacje niż powtarzać plotki.

  • 0

    2.  2012-06-26 20:55:02

    ostatnio media coraz głośniej wietrzą upadek RIM, nikt nie zdaje sobie sprawy, że być może media są pod wpływem pewnych potentatów technologicznych, którym spadek akcji RIM i dezinformacja w sieci nt ewentualnego "rozpadu" firmy jest po prostu na rękę?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-158-39.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.