DAJ CYNK

Podyktuj treść SMS-a

LuiN

Wydarzenia

Firma Nuance Communications, lider w technologii rozpoznawania mowy (speech recognition) utworzyła jednostkę organizacyjną dedykowaną obsłudze regionu Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski.

Firma Nuance Communications, lider w technologii rozpoznawania mowy (speech recognition) utworzyła jednostkę organizacyjną dedykowaną obsłudze regionu Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski.

Rozwiązania firmy Nuance Communications są dostępne w 54 wersjach językowych, co stanowi największą liczbę obsługiwanych języków z całego świata. Firma  przygotowała nową wersję TTS z udoskonalonym tzw. "modelem akustycznym" dla języka polskiego, co dodatkowo zwiększyło skuteczność rozpoznawania mowy w tym języku.

Na konferencji zorganizowanej przez Radę Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich, Nuance zaprezentowała niedawno technologię pozwalającą na bezpieczną i wygodną identyfikację klientów usług finansowych, dzięki biometrycznej weryfikacji głosowej. Implementacja takich rozwiązań w call center stanowi przełom w stosowanych dotychczas tradycyjnych, nieelastycznych rozwiązaniach IVR.

Wśród produktów Nuance Communications opartych o technologię rozpoznawania mowy popularnością cieszą się także rozwiązania dla telefonów komórkowych (np. wyszukiwanie głosowe, dyktowanie maili, głosowe wybieranie numeru, etc.), samochodowych systemów nawigacyjnych czy aplikacji do automatycznego zapisu dyktowanego tekstu.



Nuance Communications jest globalnym liderem rozwiązań opartych o opatentowaną technologię rozpoznawania mowy (NLU - natural language understanding, ASR - automatic speech recognition), technologii biometrii głosowej oraz syntezy głosu (TTS - text to speech).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Nuance Communications