DAJ CYNK

Podsumowanie pierwszego roku marki T-Mobile na polskim rynku

LuiN

Wydarzenia

Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym, klienci zyskali innowacyjne usługi, a w przyszłości będą korzystali z najlepszej sieci w Europie - czytamy w komunikacie prasowym T-Mobile, podsumowującym pierwszy rok obecności marki T-Mobile na polskim rynku.

Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym, klienci zyskali innowacyjne usługi, a w przyszłości będą korzystali z najlepszej sieci w Europie - czytamy w komunikacie prasowym T-Mobile, podsumowującym pierwszy rok obecności marki T-Mobile na polskim rynku.

Dokładnie od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. Po przygotowanym w czasie czterech miesięcy rebrandingu nowa marka rozpoczęła wprowadzanie zmian. W pierwszej kolejności zmieniła się sama firma i jej kultura korporacyjna, a w kolejnych miesiącach T-Mobile rozpoczęła zdobywanie rynku wprowadzając nowe standardy oraz oferty.

Po raz pierwszy na rynku telekomunikacyjnym pojawiły się oferty pozwalające na nielimitowane i bezpłatne rozmowy z milionami użytkowników jednej sieci w kraju i na świecie, a oferta roamingowa nigdy nie były tak korzystna. Umożliwiając klientom na terenie Unii Europejskiej połączenia za 30 groszy oraz nielimitowane surfowanie w sieci.

W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,337 miliona klientów, co stanowi pond 42% wzrostu kart SIM na rynku w tym czasie. W ostatnim kwartale PTC dzięki T-Mobile zostało liderem w pozyskiwaniu nowych klientów zwiększając ich liczbę o 351 tysięcy. T-Mobile odnotowuje stały wzrost dzięki wprowadzaniu nowych ofert i rozwiązań, czy to gwarantując najniższe ceny smartfonów, czy wprowadzając nielimitowane i nieograniczone podwójne doładowanie lub możliwość negocjowania oferty telekomunikacyjnej.

Po dwóch miesiącach od rebrandingu 3 na 4 osoby wskazywały na T-Mobile w badaniach rozpoznawalności marek, a obecnie jest to już 9 na 10.

T-Mobile zaangażował się w promowanie sportu zostając od początku sezonu 2011/2012 sponsorem tytularnym najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Po raz pierwszy w historii rozgrywek Ekstraklasy frekwencja na stadionach przekroczyła w sezonie 2 miliony kibiców. Kolejny rekord został odnotowany w liczbie kibiców na stadionach podczas jednej kolejki, która pierwszy raz od wielu lat przekroczyła 100 tys.

Poprzez modernizację swojej infrastruktury T-Mobile dąży do stworzenia najnowocześniejszej sieci w kraju. Dzięki zwiększeniu liczby nadajników o około 40% i zastosowaniu w całej sieci najnowszych technologii klienci zyskają w przyszłości dostęp do usług o znacznie lepszych parametrach i zasięgu.

Ankieta
17%
24%
26%
14%
16%
3%

Wszystkich głosujących: 1068


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile