Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Podsumowania i plany Multimedii

Podsumowania i plany Multimedii

sirmark 27 Lutego 2008 22:36

0 0

Multimedia Polska, oferująca usługi telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej, planuje w bieżącym roku inwestycje na poziomie 220-250 mln zł. Szykuje się także do startu jako MVNO.

Jak poinformował prezes Andrzej Rogowski, w całym 2007 roku spółka zainwestowała 142,9 mln zł, a licząc razem z akwizycją innych operatorów kwota ta wyniosła 244,8 mln zł. W 2008 roku strategia firmy zakłada rozwój organiczny, czyli głównie budowę własnych sieci. Inwestycje mają wynieść ok. 150 mln zł na terenie kraju i 70-100 mln na rynku warszawskim. Prezes nie wyklucza kolejnych akwizycji, ale tylko w przypadku atrakcyjnych ofert.

Przychody firmy w 2007 roku wzrosły o 11% i wyniosły 419,97 mln zł. Zysk netto spadł do 60,3 mln zł z 98,6 mln zł w 2006. Ok. 49%. przychodów spółki pochodziło ze sprzedaży usług telewizji kablowej, ok. 21% z internetu i 27% z telefonu.




Firma na koniec zeszłego roku miała 635,5 tys. abonentów. Z usługi pojedynczej korzystało 417 tys. osób, z usługi Double Play korzystało 174 tys. użytkowników, a z usług Triple Play 44,5 tys. Z usługi telewizji cyfrowej, uruchomionej w maju 2007 roku, skorzystało ok. 20 tys. użytkowników

Prezes Rogowski zapowiedział, że w planach na ten rok jest m.in. wprowadzenie nowych usług cyfrowych, a także komercyjne uruchomienie w drugiej połowie roku usług telefonii mobilnej, jako wirtualny operator komórkowy MVNO.

Źródło tekstu: PAP, ISB, wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~jojo  2008-02-27 22:43:45  host: efc4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli jakość ich MVNO będzie taka sama jak jakość ich analogowej TV, to ja dziękuje bardzo, ale postoję.

  • 0

    2. ~wi  2008-02-27 23:17:44  host: 90-156-93-101.magma-net.pl

    Tak językowo sie przyczepię-nazwa firmy jest rzeczownikiem niemęskoosobowym. Więc plany MultimediÓW Polska, Multimedia Polska oferującE...

  • 0

    3. ~Daro603  2008-02-27 23:36:18  host: f142-246.opera-mini.net

    Czyli szykuje się kolejny MVNO. W tym roku też aster i halo polsat ma wystartować jako mvno. Już konkurencja jest duża, ale jaka jeszcze będzie;-)

  • 0

    4.  2008-02-28 07:24:44

    niech lepiej sie wezma za unifikacje przejmowanych sieci, a nie wydaja na bzdury. na dzien dzisiejszy po 1,5 roku od przejecia osiedlowej sieci na jednym ze szczecinskich osiedli transfery w opcji 1mb nie przekraczaja 20kB... problemu nie ma tam gdzie MM stawiala siec od poczatku... biuro obslugi na Szczecin tez pozostawia wiele do zyczenia. kilka stanowisk, ale obsluga tylko we dwoch. wczoraj by powiedziec im definitywnie 'do widzenia' musialem czekac jedyne 3 godziny... nie ma co. profesjonalne podejscie do klienta.

  • 0

    5. ~PiŁa  2008-04-16 09:53:01  host: abpj10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zamówiłem trzy usługi jednocześnie, poprzez infolinię. Cena atrakcyjna. Ustaliliśmy telefonicznie, że konkretnego dnia przyjdą monterzy z umową i zainstalują modem. Przyszli, ale bez umowy. Nie przekazano im jej. Więc instalacja nie mogła być zrobiona. Panowie na początku bardzo nerwowi, mnożyli problemy instalacyjne, ale po chwili trochę złagodnieli. Po ich wyjściu wymyśliliśmy z żoną, że na modem wykujemy dziurę w ścianie, w miejscu gdzie są w jednej puszce trzy przewody – telefoniczny, TV i sieciowy. Panowie instalatorzy na to nie wpadli, choć mieli to być fachowcy. Ale jaką dużą tą dziurę wykuć? Ponieważ oddział firmy jest niedaleko, więc wybrałem się tam, po wymiary modemu. A tam kolejka jak za komuny w sklepie, gdy coś przywieziono. Ludzie tak samo zdenerwowani ustalali kto jest za kim. W drzwiach musiałem odskoczyć przed bardzo zdenerwowaną panią, która wypadła stamtąd jak pocisk. Pytam jedynej osoby z obsługi o wymiary modemu a pani na to: „Czy pan nie widzi, że jestem sama?” Obejrzała się w kierunku drzwi do pokoiku za nią i stwierdziła, że monterów nie ma to i modemów także. Poradziła, aby dzwonił na infolinię. Tam nie mogłem tego zrobić. Wróciłem do domu i dzwonię. Na ogólnej infolinii podano mi telefon do infolinii technicznej itd. itd. W końcu odebrał telefon młody fachowiec. A ten mówi, że on nie ma takich informacji. Długo trwało przekonywanie go, aby te wymiary ustalił. Podał jakieś na odczepnego. Modem widziałem rano na własne oczy i mówię mu, że kształt jest prostokątny a nie kwadratowy. On na to, że innego nie ma. Po dłuższym przekonywaniu go, aby jednak postarał się ustalić wymiary mówię mu, że po to go tam posadzono, aby się pracował a nie wymawiał się ciągle. Na to on odłożył słuchawkę. Niestety nie zapisałem nazwiska. Dzwonię złożyć na jego zachowanie reklamację. Jakaś dziewczyna przyjęła to, zapisała moją komórkę, ale minął miesiąc i cisza. Wymiarów modemu nikomu nie chciało się podać. A mi odeszła ochota na m

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-86-243.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.