DAJ CYNK

Poczta Polska obsłuży korespondencję sądową z pomocą "Mobilnego Listonosza"

LuiN

Wydarzenia

1 marca Poczta Polska rozpocznie realizację trzyletniego kontraktu na obsługę korespondencji sądowej. Od listopada firma testuje aplikację "Mobilny Listonosz", która będzie wykorzystywana na potrzeby obsługi korespondencji sądów, a w niedalekiej przyszłości stanie się platformą skupiającą wiele różnych usług Poczty Polskiej.

1 marca Poczta Polska rozpocznie realizację trzyletniego kontraktu na obsługę korespondencji sądowej. Od listopada firma testuje aplikację "Mobilny Listonosz", która będzie wykorzystywana na potrzeby obsługi korespondencji sądów, a w niedalekiej przyszłości stanie się platformą skupiającą wiele różnych usług Poczty Polskiej.

Poczta Polska szacuje, że w ciągu trzech lat obowiązywania kontraktu dostarczy m.in. ponad 170 mln listów poleconych nadanych przez sądy. Już od początku marca w obrębie 76% kodów adresowych na terenie Polski doręczanie przesyłek sądowych będzie odbywało się z wykorzystaniem tabletów i specjalnej aplikacji "Mobilny Listonosz".

Aplikacja jest przystosowana do wymogów Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO). Do końca sierpnia, zgodnie ze specyfikacją przetargową Poczta zapewni usługę EPO na obszarze 100% kodów adresowych.

Tablety pozwolą na świadczenie usług finansowych, przyjmowanie płatności za rachunki, sprzedaż usług ubezpieczeniowych i doręczanie przekazów pocztowych. Pracownicy Poczty będą mogli też w terenie pozyskiwać leady sprzedażowe, budować bazy danych z wykorzystaniem geotagowania, przeprowadzać badania marketingowe i przyjmować elektroniczne płatności. Urządzenia mobilne mają również usprawnić pracę i ułatwić zarządzanie firmą. Listonosze będą mogli pobierać dane przed wyjściem w rejon doręczeń oraz rozliczać się z pracy po jej zakończeniu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Poczta Polska