Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: testuj dłużej Internet LTE

Plus: testuj dłużej Internet LTE

sirmark 28 Kwietnia 2016 10:54

5 8

Ruszyła nowa odsłona kampanii Testuj LTE za 9 zł. Od 28 kwietnia wydłużony zostaje okres, w którym można testować LTE sieci Plus oraz Cyfrowego Polsatu.



Promocja dostępna we wszystkich punktach sprzedaży obu sieci. Jedyny koszt, jaki ponosi osoba testująca, to opłata aktywacyjna, która wynosi 9 zł. Dostępne są oferty urządzeniem lub samą kartą SIM. Całość wymaga podpisania umowy na 24 lub 12 miesięcy (tylko w Plusie). W przypadku rezygnacji z usługi, opłata abonamentowa nie zostaje naliczona. Usługę można testować za darmo przez 14 dni.




Źródło tekstu: Plus, wł     

Dodaj do:

Tagi: testy | plus | lte

w sumie: 42
  • -3

    26.  2016-04-28 12:50:27

    bardzo prawdziwa , o wiele więcej newsów i ciekawiej opisane.
    Zgadzam się w 100% z tymi danymi.

  • 0

    27. ~  2016-04-28 12:58:15  host: 188.146.4.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Na pewno nie naliczają proporcjonalnego abonamentu?

  • 3

    28. ~cfr3  2016-04-28 12:58:25  host: n27-06-08.opera-mini.net

    26. dzieki za rzetelna i prawdziwa wypowiedz. Zycze sukcesow.

  • 3

    29. ~jaro  2016-04-28 13:22:17  host: user-164-127-65-186.play-internet.pl

    Testy to kilka dni, a co dalej z tym dziadostwem się dzieje, jakie opłaty?

  • -3

    30. ~piokuk  2016-04-28 13:31:06  host: apn-46-76-74-75.dynamic.gprs.plus.pl

    A ja korzystam z LTE Plusa w Krakowie od 2 lat (al. 29 Listopada 32) i średnie prędkości transferu mam w okolicach 25-30 Mb/s (po południu) oraz 40-55 Mb/s (rano i w nocy). Generalizować nie można.

  • -3

    31. ~piokuk  2016-04-28 13:32:57  host: apn-46-76-74-75.dynamic.gprs.plus.pl

    Wynik sprzed chwili
    http://tlp.is/9rk

  • -3

    32. ~Hotelarz  2016-04-28 13:34:00  host: w3cache2.cyfrowypolsat.pl

    Potwierdzam . Plus ma dobry zasięg, sam myśle czy nie skorzystać z tej oferty za 49,99 zł -40 GB LTE bez limitów

  • 3

    33. ~@19  2016-04-28 13:39:31  host: 31-179-28-17.dynamic.chello.pl

    @19 W Orange w Krakowie nawet wieczorami czy w święta nie spada poniżej 20mb/s. Tak na co dzień 30-40mb/s

  • 3

    34. ~asf  2016-04-28 13:50:13  host: public-gprs516612.centertel.pl

    U mnie plus ma generalnie przeciętny niestabilny zasięg w mieście w terenie otwartym, porównuję do networks i jest tam stabilniej. Nawet na btsearch widać że plus ma mało stacji i rozmieszczonych tak oszczędnie, ktoś ma takie doświadczenia zwłaszcza z U900/2100 plusa? Oni wogóle się jeszcze rozwijają w epoce solorza?

  • 3

    35. ~piokuk  2016-04-28 13:53:23  host: apn-46-76-74-75.dynamic.gprs.plus.pl

    Na Orange też nigdy nie narzekałem (transfery miałem jeszcze szybsze niż w Plusie) ale był droższy.

  • 1

    36. ~ja  2016-04-28 14:08:38  host: user-94-254-243-150.play-internet.pl

    Może lepszy ten FUP niz net z UPC od soboty brak neta, umówiony technik się niepojawia, dzwonie dzisiaj i mowie ze w związku z tym im nie zapłacę rachunku to pani do mnie ze mi odlacza uslugi pytam się jakie? Mam u was tylko net, którego nie mam pani się rozłączyła .

  • 1

    37. ~Hotelarz  2016-04-28 14:19:09  host: 188.146.133.39.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie wiem jak u was ale u mnie LTE Plus ma mniejszy zasięg od innych operatorów tak jakby zmalał na przełomie kilku lat teren wiejski.

  • -4

    38.  2016-04-28 14:33:35

    @36 jaki awanturujący się klient, takie poważanie przez obsługę techniczą... Ty jeden prawdziwek nie jesteś wyznacznikiem działania upc, a działa im to bardzo dobrze. Pewnie nie podpiąłeś zasilacza od swojego lipnego technicolora i zdziwiony, że neta brak ;)

  • 2

    39. ~  2016-04-28 16:28:53  host: 188.146.3.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @36: Zamiast awanturować się na infolinii, napisz im pismo z żądaniem rekompensaty (policz dni w miesiącu, kiedy internet nie działa i odejmij X/30 od swojego abonamentu, gdzie X = liczba dni z awarią). I postrasz wypowiedzeniem.
    Ale wszystko niech będzie w uprzejmym tonie, lecz stanowczym.

  • 1

    40. ~ja  2016-04-28 17:40:01  host: user-94-254-240-100.play-internet.pl

    @38 i @39 ja się nie awanturuje i nie mam problemu z kabelkami, jedrus nie mierz innych swoja miara

  • 2

    41.  2016-04-28 20:22:53

    @21 u mnie Play jest średnio 3 razy szybszy od Plusa, mimo że LTE w Play wcale takie szybkie nie jest

  • -2

    42. ~Wacław  2016-04-28 20:37:01  host: 078088028226.dynamic-ra-5.vectranet.pl

    Z praktycznego punktu widzenia pomysł na pewno do przyjęcia. Choć na dobrą sprawę wystarczy parę dni, żeby się przekonać, że net jest dobry. No ale i tak powód do pochwały dla Plusa.

  • 2

    43. ~  2016-04-28 20:43:35  host: n10-08-06.opera-mini.net

    Gdyby u mnie Plus miałby chociaż 3G to byłoby fajnie. Nawet obejmijcie brak, a nie wiem gdzie u nich sie zgłasza brak zasięgu gsm/3G/Lte ?

  • 0

    44. ~pracownik  2016-04-29 12:15:11  host: w3cache2.cyfrowypolsat.pl

    Dwa błędy w artykule: można skorzystać w APS i na infolinii. na testy jest 15 dni.

  • -2

    45. ~Coral  2016-05-02 12:16:43  host: aapd226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zastanawiam się nad netem mobilnym. Jak jest taka okazja to sobie potestuje tego od plusa. W sumie mam telewizję w CP więc jakby co można w ten smartdom wejść i zaoszczędzić kilka złotych.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet