Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: Tańsza oferta energii

Plus: Tańsza oferta energii

LuiN 8 Listopada 2016 12:23

2 2

Nowa oferta Prądu od Plusa to jednolita opłata za zużyte kWh, gwarancja stałej ceny w trakcie całego kontraktu przez 36 miesięcy oraz prosty rachunek za sprzedaż i dystrybucję prądu łącznie z możliwością korzystania z Zielonej Faktury.






Klienci cały czas mogą wybierać spośród dwóch typów ofert - abonamentowej, czyli stałej opłaty za wybrany pakiet rozliczanej co 6 lub 12 miesięcy oraz płatności tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika.

Dla klientów, którzy mają małe i średnie zużycie prądu, czyli poniżej 5000 kWh rocznie, Plus ma ofertę Energia na Abonament lub Energia bez prognoz. W ramach nowych promocji klient otrzymuje:
  • niższą stawkę za kWh - 0,2817 zł (0,2290 zł + VAT) w taryfie G11,
  • opłata handlowa - 3 zł brutto,
  • oferta dostępna z Zieloną Fakturą.

Dla klientów mieszkających w domach, z wysokim zużyciem przekraczającym 5000 kWh rocznie przygotowana została oferta Energia na Abonament-WZE lub Energia bez prognoz-WZE, gdzie WZE to skrót od Wysokie Zużycie Energii. W ramach tych promocji klient otrzymuje:
  • jeszcze niższą stawkę za kWh - 0,2645 zł (0,2150 + VAT) w taryfie G11,
  • opłata handlowa 10 zł brutto.

Stawki za kWh są jednolite i tak samo korzystne bez względu na to, gdzie się mieszka i zależą tylko i wyłącznie od wybranej przez klienta oferty. Klienci korzystający z oferty Prądu od Plusa mają możliwość korzystania z Zielonej Faktury, czyli otrzymywania rachunków drogą elektroniczną. To pełnowartościowa elektroniczna faktura, która stanowi podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Jest wysyłana na podany przez klienta adres mailowy po zakończeniu okresu rozliczeniowego.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: prąd | plus

w sumie: 32
  • 1

    13. ~  2016-11-08 13:39:07  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    W skrócie: spadła cena kWh, pojawiła się opłata handlowa i wymóg korzystania z e-faktury.

  • 0

    14. ~  2016-11-08 13:40:13  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mam pytanie, bo ani news, ani regulaminy tego nie precyzują - jakie stawki obowiązują przy fakturze papierowej?

  • 0

    15. ~  2016-11-08 13:50:04  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1: Sprzedawca ma prawo wystąpić do OSD (lokalnego dystrybutora) o wstrzymanie dostaw energii, jeżeli opóźnienie w zapłacie rachunku wynosi 30 dni.

    Prawo energetyczne, art 6b, ust 2.
    "Przedsiębiorstwo energetyczne wykonujące działalność gospodarczą w zakresie przesyłania lub dystrybucji paliw gazowych lub energii, na żądanie sprzedawcy paliw gazowych lub energii wstrzymuje, z zastrzeżeniem art. 6c, dostarczanie paliw gazowych lub energii, jeżeli odbiorca zwleka z zapłatą za świadczone usługi lub za pobrane paliwo gazowe lub energię, co najmniej przez okres 30 dni po upływie terminu płatności."

    Plus może mieć inne warunki, ale nie mniej korzystne dla odbiorcy (klienta), niż określone w zacytowanej Ustawie.

  • 0

    16. ~  2016-11-08 13:58:50  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    C.D. 15.
    Po upływie 30-dniowego terminu przedsiębiorstwo ma obowiązek powiadomić odbiorcę na piśmie o zamiarze wstrzymania dostaw i wyznaczyć dodatkowy, 14-dniowy termin termin płatności (art. 6b ust. 3).

    W sumie masz min. 44 dni na zapłatę wystawionej faktury, jednak sprzedawca może naliczać w tym czasie odsetki i/lub opłatę dodatkową (tak robi np. Energa-Obrót).

    Ewentualnie pod koniec 14-dniowego terminu możesz złożyć reklamację dotyczącą faktury, wtedy do czasu rozpatrzenia reklamacji (max. 14 dni) nie wstrzymuje się dostarczania energii.

  • 1

    17. ~wałeczeK  2016-11-08 14:36:53  host: 178-36-220-221.adsl.inetia.pl

    Zmiana operatora: jeden wielki WAł!

  • 0

    18. ~  2016-11-08 14:58:50  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @17: OSD (Operatora Systemu Dystrybucyjnego) nie możesz zmienić. Zmienić możesz tylko sprzedawcę.
    Czy to się opłaca - zależy od Twojego zużycia, grupy taryfowej oraz cen dotychczasowego sprzedawcy.
    U odbiorców biznesowych (grupy taryfowe A, B, C i R) w większości przypadków zmiana będzie bardzo opłacalna.
    W przypadku gospodarstwa domowego - już niekoniecznie. Przy większym zużyciu, jeżeli dobrze wybierzesz, możesz faktycznie zaoszczędzić. Najwięcej zyskać mogą mieszkańcy Warszawy i Górnego Śląska (sprzedawcy z urzędu obsługujący te regiony naliczają opłaty handlowe i stosują wyższe ceny kWh, niż pozostali).

  • 1

    19. ~Gorillaz  2016-11-08 15:05:59  host: public-gprs367218.centertel.pl

    Jako klient Plusa od dobrych paru lat po prostu chciałbym odswierzwnia oferty, poprawy zasięgu LTE, infolinii na którą mogę się dodzwonić. Te dodatkowe usługi które co i rusz Plus wrzuca nie są dla mnie argumentem by u niego zostać

  • 1

    20. ~mila  2016-11-08 16:35:08  host: 212.160.172.84

    i Dwie faktury za prąd. Dziękuję. Juz lepiej w Orange: 200zł zwrotu za prąd, jedna faktura kompleksowa i gwarancja ceny przez 4 lata

  • 1

    21. ~`•´~  2016-11-08 16:38:17  host: 8.37.225.55

    2o).
    Gwarancja ceny za jednostkę kW, a nie pozostałe 5 opłat
    ;-)

  • 1

    22. ~  2016-11-08 17:24:38  host: user-94-254-160-244.play-internet.pl

    Jeśli tylko "grosz" różnicy to olać.

  • 1

    23. ~Ja  2016-11-08 19:10:58  host: abeh42.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @20 200 zl hehehe chyba jak będziesz używał migomatu 24na dobę. Poczytaj regulamin i pisz głupoty. Nie ma szansy na taki upust nawet dla dużego domu i 5 osobowej rodziny !

  • 0

    24. ~Gdańsk City  2016-11-08 19:32:32  host: 082139029107.gdansk.vectranet.pl

    Wszyscy zachęcają do zmiany sprzedawcy ee ale nikt nie informuje czym jest Umowa Sprzedaży Rezerwowej która uruchamiana na czas zmiany sprzedawcy. Zmiana sprzedawcy ee to nie MNP i trwa minimum 21 dni a wtedy energia może być liczona po stawkach nawet 400% droższych

  • 1

    25.  2016-11-08 20:11:15

    Też mi oferta. Obecnie w Energii mam 23 gr za 1 kWh a tu mi proponują 28 gr za 1kWh. Zużywam ok 4600 kWh rocznie.

  • 1

    26. ~  2016-11-08 20:33:00  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @20: Bzdury piszesz. Plus oferuje gospodarstwom domowym umowę kompleksową - z jedną fakturą.

    @24: Dwa razy zmieniałem sprzedawcę i nigdy nie wszedłem w sprzedaż rezerwową.
    Wiesz dlaczego - ponieważ sprzedaż rezerwowa dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy sprzedawca zaprzestanie działalności, albo utraci POB (podmiot odpowiedzialny za bilansowanie).
    Podczas zmiany sprzedawcy znajdujesz się w okresie wypowiedzenia dotychczasowej umowy i przez cały ten czas obowiązują dotychczasowe warunki. Od dnia rozwiązania umowy wchodzi w życie kontrakt z nowym sprzedawcą.

    @25: Masz 23 gr brutto za kWh? Jakim cudem?
    (cena podana przez Polkomtel to 28 gr brutto).
    W jakiej "Energii" są takie ceny - w Enerdze (Energa Obrót)?

  • 1

    27. ~  2016-11-08 20:56:31  host: user-5-173-147-8.play-internet.pl

    Oszczędność rzędu 3,13zł/100kWh na msc na zużytej energii + niewiadome dodatkowe opłaty i kruczki w Plusie. Poza tym drugi operator, kolejna umowa, kolejne faktury itd. Dziękuję, ale już dawno sobie przekalkulowałem, że gra jest nie warta zachodu dla zwykłego użytkowniaka domowego. W firmach to już inna bajka. Tam warto sobie policzyć oszczędności.

  • -1

    28. ~  2016-11-08 21:21:49  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @27: Plus świadczy usługę kompleksową gospodarstwom domowym (umowa kompleksowa = jedna faktura za sprzedaż i dystrybucję).
    Poza tym faktycznie - jeżeli nie masz wielkiego zużycia, nie zyskasz zbyt wiele, a nawet możesz dopłacić.

  • 0

    29. ~  2016-11-09 14:10:38  host: 188.146.91.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @21: Każdy sprzedawca jeżeli gwarantuje stałą cenę, to tylko "swoich" stawek (energia czynna i ewentualna opłata handlowa). Nie ma możliwości, aby zagwarantować niezmienność opłat dystrybucyjnych, ponieważ są one ustalane przez OSD, do których należy sieć energetyczna w danym regionie kraju i zatwierdzane przez URE.

  • 0

    30. ~okup_nick okrutnik  2016-11-09 21:05:31  host: 178-37-30-228.adsl.inetia.pl

    @13 W takim razie Luin jest botem/robotem! (co za regularność) :)

  • 0

    31. ~okup_nick okrutnik  2016-11-09 21:10:11  host: 178-37-30-228.adsl.inetia.pl

    miało być odnośnie @12

  • 0

    32. ~okok  2016-11-09 22:28:55  host: 37-165-19-193.static.isp.enf.pl

    ok, ale słyszałem, że są lepsze oferty, czy ktoś trafił na jakąs porównywarkę która zawierała oferte Kenerg?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-92-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.