Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: smartFirma, odpowiednik smartDomu dla biznesu

Plus: smartFirma, odpowiednik smartDomu dla biznesu

LuiN 27 Października 2014 16:26

4 3

Od dziś klienci biznesowi Plusa mogą korzystać z programu smartFirma, który pozwala na łączenie różnych usług z korzystnymi rabatami. Można łączyć takie usługi jak telefonia komórkowa, Internet LTE i telefonia stacjonarna.



Od dziewięciu miesięcy klienci indywidualni mogą w ramach programu smartDom łączyć produkty Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku. Od dziś możliwość tę otrzymują także klienci usług oferowanych przez sieć Plus dla biznesu.




W ramach smartFirmy:
  • można wybrać do pięciu produktów,
  • na cztery z nich otrzymuje się rabaty,
  • pierwszy i drugi produkt to zawsze telefonia komórkowa i Internet (wymiennie),
  • na drugi produkt jest rabat 50%,
  • trzeci produkt to zawsze telefonia stacjonarna, którą można dokupić za 1 zł,
  • można otrzymać upusty 10 zł i 20 zł na dodatkowe karty telefonii komórkowej,
  • wszystkie upusty w ramach smartFirmy przydzielane są na całą długość umowy.
smartFirma jest dla:
  • dla obecnych klientów, którzy posiadają produkt (Internet lub telefonię komórkową) z abonamentem minimum 39 zł netto,
  • dla nowych klientów, którzy zakupią minimum jedną aktywację telefonii komórkowej lub Internet dla firm z abonamentem minimum 39 zł netto (bez sprzętu) lub 49 zł netto (ze sprzętem).

SmartFirma obejmuje także inne, usługi dla biznesu - bankowość oraz energię elektryczną. Przeniesienie firmowego rachunku za prąd do Plusa pozwala zaoszczędzić nawet 33% na energii w porównaniu do ofert innych sprzedawców - zapewnia Plus w komunikacie. Z kolei za każde 500 zł wydane kartą firmową, PlusBank ureguluje za klienta 5% abonamentu w Plusie.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: plus | smartdom | smartfirma

w sumie: 18
  • 1

    1. ~piet  2014-10-27 17:37:27  host: apn-46-215-97-115.dynamic.gprs.plus.pl

    Niech żyje Polska Ludowa i Solorz-Żak

  • 1

    2. ~Adam M.  2014-10-27 17:54:37  host: 78.156.186.0.dynamic.ip.euron.pl

    Można się z tego śmiać, ale jak ktoś potrafi liczyć i szuka oszczędności to czemu miałby nie korzystać w sumie dość dobrej oferty Żaka.

  • 1

    3. ~  2014-10-27 18:26:41  host: host-176-221-121-218.dynamic.mm.pl

    Smarkfirma? Niezłe :D

  • 0

    4.  2014-10-27 19:09:50

    @2- bo jeśli ktoś ma firmę i dużo dzwoni to u konkurencji weźmie bo limit za 30 zl, a w plusie wyda na to 60. Co zaczyna mieć sens dopiero w przypadku smart oferty ;)

  • 2

    5. ~mirekb  2014-10-27 19:11:24  host: user-46-112-74-87.play-internet.pl

    pomysl dobry ale az tyle danych w rękach tylu firm budzi troche niepokoju..opy nazywają to konwergencja..szkoda ze nie ma jasneo napisane co sie dzieje jak 3umowy maja rożne okresy,rożniące sie np o rok-majac 3 lub 4 uslugi rezygnuje z tel komorkowego i..powrót do cennika?

  • 1

    6. ~Misiek  2014-10-27 19:18:29  host: 89-70-84-249.dynamic.chello.pl

    Polkomtel wiele firm trzyma na smyczy umowami PWA a o ofertę nie dba w ogóle. To nie ma znaczenia, bo firmy albo mają płacić według niekorzystnych taryf, albo zapłacić karę za zerwanie umowy. Także tu ten program niewiele zmieni, bo na pomysły pana dwóch nazwisk coraz mniej firm się łapie.

  • -2

    7.  2014-10-27 19:38:05

    wiklef - nie wyolbrzymiaj... W firmowych ofertach w Plusie nielimitowane połączenia na wszystkie krajowe numery i wiadomości (SMS/MMS) na krajowe komórki są już za 29 netto ;-) Więc z takm abonamentem (bez telefonu) na smartofertę i tak się nie załapię ;-)
    Co do samego SmartDomu - zupełnie nie rozumiem zasad tego programu. No niestety ;-)
    Misiek - każdy operator trzyma klienta umową z karą za zerwanie. Co więcej - bez telefonu już mało kto ma umowy roczne - no ale cóż... Plej zrobił z rynkiem co mu pasowało ;-) Każdy kto ma umowę - albo płaci abonament albo karę - nie ma innego wyjścia. No chyba, że znasz operatora, który nie ma kar za zerwanie umowy na czas oznaczony?

  • 0

    8. ~xs  2014-10-27 19:55:05  host: 213-238-89-211.adsl.inetia.pl

    Jeżeli oferta działa w każdej promocji a nie wybranych (czytaj najgorszych) to czemu nie? Można wtedy tylko ewentualnie coś zyskać.

  • 1

    9. ~  2014-10-27 21:42:37  host: user-94-254-193-122.play-internet.pl

    a po tygodniu firma stanie z powodu lejka na LTE

  • 0

    10. ~Piotrek  2014-10-27 22:06:24  host: 078088058031.bielskobiala.vectranet.pl

    Oszczędność w rachunkach, z tego co się orientuję, to najlepszy sposób na przywiązanie do siebie klientów. A tu Plus na pewno zna się na rzeczy.

  • 0

    11. ~inteligentne domy  2014-10-27 23:00:27  host: 89-78-214-99.dynamic.chello.pl

    A to takie inteligentne domy:)

  • 0

    12.  2014-10-28 10:24:20

    10 - są tacy, którzy polują na promocje, tanie zdrapki itp. - bo jakiś operator dużo tego oferuje... Inni też obniżają ceny poprzez promocje wszelkiego rodzaju. Coś tu jest innego niż inni operatorzy stosują? Powiązanie usług? A co ma Orange? Że Plej nie nadąża? No ja bym nie chciał żeby wyprzedził resztę i znowu wpłynął negatywnie na rynek tego typu "usług" ;-)
    Ja niestety - ze względu na niską wysokość abonamentów - nie mogę skorzystać z oferty Plusa...

  • 0

    13.  2014-10-28 10:25:58

    Jakoś mi się nie skończyło... Dlatego Plus mnie tym sposobem przywiązać niestety nie może. Muszą szukać innych metod na mnie ;-)

  • -1

    14. ~Kuzyn1920  2014-10-28 10:58:55  host: 92.60.132.22

    Jakoś w reklamach Plus sie chwali ze ma prawie 50% firmowych nr u siebie. Dla pewnego segmentu biznesu widocznie to opłacalne rozwiązanie. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego ostatnio mało informacji na temat P4 na telepolis.pl? Co z wypłatami dywidend dla kapitałowców, jak tam ich budżet, jak z umowami roamingowymi z W3? Moze redakcja pokusi się o jakiś tescik prędkości LTE w W4?

  • -1

    15. ~Wiktor  2014-10-28 13:24:19  host: aclb231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No jakby na to nie patrzyć to oszczędności może być całkiem sporo. Moim zdaniem oferta jest bardzo dobra.

  • -1

    16.  2014-10-28 13:29:37

    Wiktor - jeśli tylko ktoś potrzebuje usług w tej właśnie kolejności jak sobie Plus ustalił ;-)

  • -1

    17. ~Garry  2014-10-28 15:45:54  host: 093105178174.unknown.vectranet.pl

    @16 - takich ktosiów powinno być sporo. Kilkadziesiąt złotych oszczędności miesięcznie na usł. telekom. to wbrew pozorom dużo. Amatorzy na tego smart Plusa na pewno się znajdą.

  • -1

    18.  2014-10-28 16:12:04

    17 - no na pewno. Wszystko zależy od preferencji. Dokładnie tak jak powiedziałem ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-150-215.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet