Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus rozwija swój CRM

Plus rozwija swój CRM

orson_dzi 14 Października 2014 10:23

6 4
Polkomtel, przy technologicznym wsparciu Asseco, rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług grupy.



W ramach prowadzonych prac wykorzystywane jest autorskie rozwiązanie stosowane w Cyfrowym Polsacie, pozwalające na pełną kontrolę rozwoju, przy jednoczesnym racjonalnym poziomie kosztów i braku uzależnienia od dostawcy. Obok funkcjonalności typowych dla rozwiązań CRM, takich jak historia relacji z klientem, kartoteka klienta, katalog produktów, obsługa posprzedażowa czy wielokanałowość, w ramach projektu rozbudowane zostanie narzędzie do zarządzania zamówieniami oraz platforma integracyjna. Nowe aplikacje zostaną zintegrowane z istniejącymi i działającymi już systemami Polkomtelu tworząc spójną platformę wsparcia biznesu Grupy Polsat.

Projekt realizowany jest w metodyce lekkiej, zakładającej ścisłą współpracę połączonych zespołów: biznes-IT-wykonawca. Pozwala to na stałą kontrolę postępu prac i uniknięcie tak zwanego syndromu huśtawki, czyli realizacji czegoś innego niż w pierwotnie zakładanym scenariuszu. To szczególnie istotne - zważywszy na skalę projektu. W przedsięwzięcie zaangażowanych jest ponad 200 osób, modyfikacji podlega 50 systemów, do zrealizowania jest ponad 1500 wymagań. To główny powód, poza obszarem integratorskim, dla którego Polkomtel oprócz wykorzystania własnych zasobów IT, korzysta ze wsparcia ekspertów firmy Asseco Poland.

Projekt jest rozwinięciem zapowiadanych wcześniej synergii systemowych między Cyfrowym Polsatem i Polkomtelem. Realizowana obecnie modernizacja naszego systemu CRM pozwoli jeszcze sprawniej niż dotychczas odpowiadać na oczekiwania klientów i zapewni im wysoki komfort korzystania z naszych usług - podkreśla Jarosław Chudziak, dyrektor zarządzający do spraw IT Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu.

Pierwsza faza projektu ma zakończyć się w marcu 2015 roku.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: asseco | crm | plus

w sumie: 80
  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    62. ~Kuzyn1920  2014-10-14 13:40:05  host: 92.60.132.22

    @pabloki

    No to pomogło by ogarnąć im te SmartDomy. W jednym systemie każdy konsultant/doradca widziałby co można robić a co sie wyklucza. Tak jak teraz klienci podpisują umowy na SmartDom2, mając już 1 odsłone SmartDomu. Potem umowy bez rabatu, i bezpodstawne reklamacje. Wina konsultantów jak i samych klientów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    65. ~Perrectum  2014-10-14 14:05:16  host: apn-77-114-69-55.dynamic.gprs.plus.pl

    Czekam na kolejny artykuł o PowerLTE, ciekawy jestem co tym razem powie pan/pani rzecznik prasowy tej wspaniałej firmy. BTS'y nie zatkane, na prepaidach wyciągają po kilkadziesiąt Mbps a na abonamentach za 70 a nawet 90zł lejki już po kilkunastu do kilkudziesięciu GB. I to lejki takie konkretne, nawet 0,5Mbps albo 32kbps.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    66. ~  2014-10-14 14:13:30  host: user-164-127-247-49.play-internet.pl

    65* A jakiej odpowiedzi oczekujesz ? Zapewne złodziej wyzwie wszystkich od złodziei (heavy userów) i po temacie :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    67. ~Magnus  2014-10-14 15:41:23  host: 078088060141.bielskobiala.vectranet.pl

    Nie wiem, co można mieć do power lte. Ja na pierwszy net mam stacjonarny, a do tego dokupiłem mobilny, bo potrzebuję być mobilny i nie zastanawiać się, czy jest zasięg, czy mam limit, czy czegoś nie przekroczę. Pod tym względem plus świetnie się sprawdza, bo działa w wielu bardzo dziwnych miejscach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    68. ~Kuzyn1920  2014-10-14 15:52:33  host: 92.60.132.22

    @Magnus Niepisz bzdur! TYLKO PLAY ma zajebiaszczy internet. PLUS to oszuści, regulaminy tworzą tak by nic za darmo nie dać. To oszuści bo nei można sie wzbogacić na ich ofercie! Banda :] hahahahah...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    69. ~  2014-10-14 16:02:12  host: 89-65-159-68.dynamic.chello.pl

    Play też już lejkuje w nielimitowanym LTE a będzie jeszcze bardziej. Żaden operator nie pozwoli sobie na zatkanie sieci i jak w Play ruch zwiększy się do poziomu zbliżonego do Plusa to też będzie lejkowal jeszcze bardziej.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    70. ~  2014-10-14 16:07:08  host: user-164-127-247-49.play-internet.pl

    69* Zgadza się tylko że Play ma w umowie 100GB dodatkowo dolicza się 25GB limitu dziennego i nocka bez limitu do 9 rano. Więc 125GB dziennego i nocka gdzie jest prawdziwy no limit w umowie, to nie to samo co szachrajstwo plusa gdzie dają lejka ostatnio po 50-60GB ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    71. ~  2014-10-14 16:09:00  host: user-164-127-247-49.play-internet.pl

    A na nockach w Play rekordziści cisną po 400-900GB :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    72. ~Kuzyn1920  2014-10-14 16:38:01  host: 92.60.132.22

    @71 O_O 900GB?? WOW to daje średnią prędkość na poziomie 227,6 Mbps czyli ok 28,5MBps. Nie no teraz to serio zmieniam zdanie o Unlimited Data Play.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    73. ~  2014-10-14 16:47:51  host: n06-06-07.opera-mini.net

    @72
    oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego, że @71 miał na myśli cały miesiąc, a nie tylko 1 noc?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    74. ~Kuzyn1920  2014-10-14 16:48:04  host: 92.60.132.22

    @71 Na co zużywa sie w 9h 900GB? i jak?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    75. ~Kuzyn1920  2014-10-14 16:50:48  host: 92.60.132.22

    Ok, kumam 900GB na cały miesiąc. to fajny transfer :] ale dla mnie nieosiągalny. Co można robić z 900GB.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    76. ~  2014-10-14 16:56:17  host: n07-05-07.opera-mini.net

    @75
    ściągać filmy w full HD, oglądać i usuwać. oglądać streamy na hitboxie czy twichu. oglądać filmy na yt. grać w wymagające dużo transferu gry przeglądarkowe, czy też dzielić internet na pół osiedla. można też archiwizować całe dyski na chmurach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    77.  2014-10-14 16:56:25

    75* Nie twój interes, jest wolność i nie będziesz dyktował komuś co może a co nie. Jak ktoś ściągnie z kabla 900GB to wszystko ok. nic dziwnego, a z mobilnego to zaraz szok a na co a po co.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    78. ~Kuzyn1920  2014-10-14 17:04:38  host: 92.60.132.22

    77 boisz się o wypowiedź kolegów z pracy?? nikomu nic nie dyktuje , ja nawet światłowodem nie ściagne miesięcznie 900GB, całodobowy streaming w FHD nawet tyle nie wychodzi, dlatego pytam co to za liczby? nieznam ludzi którzy udostępniają neta na całe osiedle, i jaka moc przerobową musi mieć urządzenie rozdzielające, jaki transfer każdy z osobna, Gram w Diablo III i WOWa i nie jestem w stanie tyle wygrzmocić, z Youtuba mam liste puszczoną. Gratuluje naprawde gratuluje transferu :]

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    79.  2014-10-14 17:13:13

    Dobra ty już nie limituj ludziom łączy, wystarczy że twój wspaniały Plus tnie coraz bardziej :-) Tak z ciekawości płacą ci za to? czy kolejny psychofan? :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    80. ~ja  2014-10-14 17:38:45  host: public-gprs515149.centertel.pl

    Ed74 Jest tu jakiś cwaniak?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    81. ~Wicek  2014-10-15 15:33:28  host: bpi235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobry ruch, mają wspólną usługę smartdom i w nowym systemie dla klientów będzie to wszystko bardziej przejrzyste i czytelne. Mam wrażenie, że i jedna i druga firma sporo zyskała na połączeniu. No i przede wszystkim dużo zyskali abonenci...

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    82. ~Liwiusz  2014-10-17 08:58:54  host: se233.internetdsl.tpnet.pl

    Jaki CRM ma operator, to klienta średnio interesuje, ważniejsze jest jak obsługuje klienta, a tutaj PLUS leży i kwiczy. Internet "Power LTE bez limitu" działa tylko przez pół miesiąca, bo potem jest... limit. Takie rzeczy tylko w plusie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    83. ~ola  2014-11-20 10:07:16  host: f92-142.icpnet.pl

    Dobry wybór CRMu to podstawa przy tak rozbudowanych korpo. Myślę, że dobry krok jeśli chodzi o wdrożenie systemu, który ułatwi pracę firmie ale tez i klientom, bo dzięki temu komunikatywność jest na lepszym poziomie, a za tym idzie sprawniejsza i bardziej kompleksowa obsługa. Bez CRM nie da się pracować na wysokim poziomie :) ja działam na CRM7 od more7 Polska i jestem zachwycona :) Czas pracy skrócił się, a efektywność jest o wiele wyższa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-23-178.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.