Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: rezygnacja z dotychczasowych submarek

Plus: rezygnacja z dotychczasowych submarek

LuiN 11 Maja 2011 12:03

0 0

Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło Daj o siebie zadbać oraz modyfikacja ofert to efekty pracy Polkomtelu nad odświeżeniem wizerunku Plusa.

Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków. Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. - czytamy w komunikacie prasowym operatora.

Wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus. Rezygnacja z dotychczasowych submarek pozwolić ma na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.

plus marka




Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament).

Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery.

Nowością jest usługa typu Pay per call, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego Internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 56
  • 0

    38.  2011-05-11 14:55:55

    @33 Czy coś to zmieni czy nie to się dowiemy za dwa dni jak będzie nowy cennik ;) Ja tam osobiście wolę, żeby marka simplus została byleby nie była synonimem drożyzny i zagmatwania jak jest teraz. Obawiam się tylko, że jak zwykle będzie dużo "zmian" a niewiele się zmieni.

  • 0

    39. ~ex-polkomtelowiec  2011-05-11 15:07:49  host: 84-10-186-250.dynamic.chello.pl

    Te wszystkie marki submarki i inne bzdury były w firmie tylko po to żeby stworzyć naście stanowisk kierowniczych dla różnych darmozjadów. Do tego fura i sekretarka. I był sobie taki manażer d.s. sami-swoi który przez x-lat siedział i powietrze na piętrze zatruwał ROTFL

  • 0

    40. ~  2011-05-11 15:22:12  host: 77-254-164-212.adsl.inetia.pl

    @39 - widać, że nie wiesz o czym piszesz i nie wiesz co to np. segmentacja rynku...

  • 0

    42.  2011-05-11 15:29:55

    #40- a jakie to ma znaczenie, czyjaś wiedza, bądź niewiedza, odnośnie segmentacji rynku? Oferty prepaid Plusa są beznadziejne i nie trzeba do tego szczególnej wiedzy. Jeżeli człowiek, bądź zespół, odpowiedzialny za kształt poszczególnych ofert, nie robi nic przez lata , to pytanie brzmi: za co mu płacą?

  • 0

    43. ~GaduAirowiec  2011-05-11 15:32:04  host: 130.138.227.40

    No trzymam kciuki. Pobijcie mojego GA a wroce do Plus na Karte;) Poprosze 4gr/min do stacjonarek na zawsze bez pakietów, smsy do wszystkich sieci za 2gr i 5gr po miesiacu od doladowania;)bez pakietów oraz 19gr/min do wszystkich sieci a do Play 29gr bez pakietów. Internet oczywiście taryfikowany co 1kB , 100MB za 4-5zł;) 500MB za 15zł.Wtedy wracam!

  • 0

    44. ~  2011-05-11 15:32:40  host: v31-06.opera-mini.net

    Robert nie rob prosze za domoroslego filologa. To standardowa procedura w jezyku ze nazwy wlasne poczatkujace pewne zjawisko, dziedzine staja sie nazwami ogolnymi kategorii np krol od Karola Wielkiego czy cesarz od Cezara. W przypadku telefonu na karte i tak jestes do przodu. Ja bym raczej sie burzyl ze mamy rowery??? a nie na logike bicykle :-)

  • 0

    45. ~  2011-05-11 15:40:19  host: 77-254-164-212.adsl.inetia.pl

    @42 - jak ktoś rzuca tutaj dyrdymałami o sekretarkach ,stanowiskach i inne populizmy, to mam prawo założyć, że nie zdaje sobie sprawy z potrzeby różnych ofert (marek, jak zwał tak zwał) dla różnych grup użytkowników. Co się burzysz?

  • 0

    47.  2011-05-11 15:43:38

    Sa już regulaminu Nowego Simplusa i promocji w Nowym Simplusie : http://simplus.pl/v.do?idx=836423

  • 0

    48. ~r  2011-05-11 15:52:41  host: public-gprs147168.centertel.pl

    #42: wynalazki typu sami swoi czy 36i6 nie są nikomu potrzebne. Może kiedyś, kilka ładnych lat temu były średnio atrakcyjne. Teraz to już tylko dno i wodorosty. Nikt o zdrowych zmysłach się w te rejony nie zapuszcza, może jakieś leszcze bagienne jedynie.

  • 0

    49. ~r  2011-05-11 15:56:42  host: public-gprs147168.centertel.pl

    #47: no całkiem nieźle. Minuta do plusa 59 gr :-) Będzie sukces jak nic. Ale skoro simplus to nowa taryfa Plusa to pewnie będzie traktowany jak abonament? Czyżby baza abonencka się kurcczyła? Ja kilka numerków wyemigrowałem z plusa. Bo mnie już żałość brała :)

  • 0

    51. ~plusowiec  2011-05-11 16:08:40  host: aepb218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kiepsko - standardowo minuta 59 gr do wszystkich, do Play ciągle za drogo.

  • 0

    52. ~we  2011-05-11 16:11:59  host: 178-36-165-117.adsl.inetia.pl

    czyżby bali się T(-Mobile)?

  • 0

    53. ~goracyg  2011-05-11 17:34:00  host: c84-68.icpnet.pl

    Swego czasu była Jedna Idea, czyżby Plus wzorował się na ofercie sprzed kilku dobrych lat?

  • 0

    54. ~tof  2011-05-11 19:15:47  host: r6.ists.pl

    Czyli REWOLUCJA! MixPlus zamienili na plus Mix ;-)

  • 0

    55. ~mirekb  2011-05-11 20:24:16  host: 178.181.43.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    niech sie staraja i tak juz za pozno

  • -1

    56. ~xy  2011-05-11 22:13:05  host: public-gprs215812.centertel.pl

    @42: Jak ty mało rozumiesz... Taki gość robi "coś" - robi tak, by droga oferta znalazła klienta, żeby nie było widać, że jest droga. To jest sztuka. Firma to nie organizacja charytatywna, ona ma przede wszystkim przynosić zyski. I to się Polkomtelowi bardzo dobrze udaje.

  • 0

    57.  2011-05-11 22:17:15

    xy: tyle, że tego typu potężne firmy mają bardzo dużą inercję. Teraz widać efekty działań podejmowanych spory czas temu. Wydaje mi się, że wysoka marża wynika nie z super jakości zarządzania, a z cięć w SAC-u i SRC. Widać to szczególnie po analizie przyrostu netto kart abonamentowych. Żeby odwrócić ten trend, będzie potrzeba trochę czasu. Każdy operator był swego czasu w tym momencie, że lekko przegiął w oszczędzaniu, co niekorzystnie odbiło się na jego późniejszych wynikach... Cała sztuka wyczuć moment przegięcia - IMHO Polkomtel przekroczył pewną granicę.

  • 0

    58. ~kulele  2011-05-11 22:41:42  host: apn-95-41-149-179.dynamic.gprs.plus.pl

    Czyli zadnych rewelacji co bylo do przewidzenia w plusie. Juz dawno pisalem w komentach ze lepiej skonsolidowac wszystkie prepaidy plusa i ulepszac oraz udoskonalac oferte a nie tworzyc odrebne byty dzialajace na dokladnie tych samych nadajnikach. Byl to zwyczajny przerost formy nad trescia jak to bywa gdy ceny uslug sa wyzsze niz mogly by byc. Ktos musi lozyc te miliony na reklamy w tv a wiadomo nie od dzis ze dobra oferta towar czy usluga sprzedaja sie same poczta pantoflowa.

  • 0

    59. ~  2011-05-11 23:42:05  host: v09-15.opera-mini.net

    Zatem nad ofertą prepaidową można zapalić świeczkę. Kto to kupi?

  • 0

    60. ~  2014-09-12 23:33:51  host: host-176-221-121-120.dynamic.mm.pl

    Heh, zabawny artykuł i komentarze. 5 lat temu mało nie wpierdzieliłem się w długoterminową umowę Plusa z wysokim abonamentem tylko dlatego, że miałem SimPlusa i jedną osobę, do której wygodne byłby mi nielimitowane rozmowy. Ech, nikt wtedy nie myślał jeszcze o nolimicie za 30 zł... Dlatego właśnie na Playa się zdecydowałem pół roku później :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-251.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.